Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Większe tylne hamulce do B5 (nie S4 mała niespoodzianka dla posiadaczy aut z quattro)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gwint M10X1.25

Opublikowano

Dogrzebałem się do pewnych informacji. Chodzi o piastę na tył do FWD .

Otóż na 99 % pasuje z A6 C4 i A100 , numer części 4A0501653C. Czop jest podobno taki sam , więc i łożyska te same, taki sam pierścień ABS.

Próbuję porównywać wymiary czy da się uzyskać odpowiedni offset , ale nie radzę sobie.

Pomóżcie jakoś to wszystko zweryfikować .

vagparts.2am.fi - 4A0501653C / 4A0 501 653 C

Opublikowano
Dzięki co ja bym bez ciebie zrobił :P

91 mm

Opublikowano
Dzięki co ja bym bez ciebie zrobił :P

91 mm

Dzięki co ja bym bez ciebie zrobił :P

;]

Opublikowano

I co z tą piastą tomek ? Mogę zanabyć za 120 PLN 2 szt takich . Ale co dalej , w co to ubrać .

Opublikowano

Nie mialem kiedy to ogarnac :facepalm:

Opublikowano

spoko, jak byś coś wydumał to pisz .

Opublikowano

pierd.....lenia ciag dalszy :facepalm:

w sobote podszedł jeszcze jeden zestaw do A4 B5Q

tarcza 272/10/48 mm nr Otto Zimmermann: 600.3241.20

tarcza jest z A3 8P, potrzebujemy do tego jarzma od tego A3 oraz tylne zaciski od A4 B7 pod tarcze 288/12 mm

no to miłego kombinowania, bo mi sie juz odechchiało :grin:

Opublikowano

idąc dalej tym tropem, mozna jarzm poszukac i zaciskow od S3 8p, gdzie była 310x22 tarcza :) tarcze są po ok 130zł/szt tylko ze jarzm bylo dwa rodzaje, pod pr-1kw i pr-2ea i nie wiem w czym tkwi roznica

ewentualnie byly tez tarcze 282x12 w A3

Opublikowano
pierd.....lenia ciag dalszy :facepalm:

w sobote podszedł jeszcze jeden zestaw do A4 B5Q

tarcza 272/10/48 mm nr Otto Zimmermann: 600.3241.20

tarcza jest z A3 8P, potrzebujemy do tego jarzma od tego A3 oraz tylne zaciski od A4 B7 pod tarcze 288/12 mm

no to miłego kombinowania, bo mi sie juz odechchiało :grin:

idąc dalej tym tropem, mozna jarzm poszukac i zaciskow od S3 8p, gdzie była 310x22 tarcza :) tarcze są po ok 130zł/szt tylko ze jarzm bylo dwa rodzaje, pod pr-1kw i pr-2ea i nie wiem w czym tkwi roznica

ewentualnie byly tez tarcze 282x12 w A3

:facepalm::decayed::grin:

ja założę 269 i sio....nic więcej nie kombinuję :whistling::decayed:

Opublikowano
idąc dalej tym tropem, mozna jarzm poszukac i zaciskow od S3 8p, gdzie była 310x22 tarcza :) tarcze są po ok 130zł/szt tylko ze jarzm bylo dwa rodzaje, pod pr-1kw i pr-2ea i nie wiem w czym tkwi roznica

ewentualnie byly tez tarcze 282x12 w A3

Slepy trop, nie ma takiego zacisku do tego jarzma.

Od S4 jest za duzy.

Opublikowano

A jakby całość założyć od s3?

Opublikowano

Widzę że teraz to już narobiło się wiele możliwości z tyłem w Q. Jeszcze chwila i pewnie znajdzie się jakiś zacisk hamulcowy na przód dwu-tłoczkowy pod tarcze 288-312mm który pasuje p&p lub po drobnej przeróbce :decayed:

Opublikowano
Widzę że teraz to już narobiło się wiele możliwości z tyłem w Q. Jeszcze chwila i pewnie znajdzie się jakiś zacisk hamulcowy na przód dwu-tłoczkowy pod tarcze 288-312mm który pasuje p&p lub po drobnej przeróbce :decayed:

czy ja wiem ,czy na tak małej tarczy ,czy byłoby sensem kilka tłoczków. ???????..

....jest taki system(dwutłoczkowy) z S4 B5 (tarcza 321)system Lucas ....ale on chyba niezbyt udany :kwasny:

Opublikowano
A jakby całość założyć od s3?

nidyrydy, ręczny nie podejdzie

Opublikowano
pierd.....lenia ciag dalszy :facepalm:

w sobote podszedł jeszcze jeden zestaw do A4 B5Q

tarcza 272/10/48 mm nr Otto Zimmermann: 600.3241.20

tarcza jest z A3 8P, potrzebujemy do tego jarzma od tego A3 oraz tylne zaciski od A4 B7 pod tarcze 288/12 mm

no to miłego kombinowania, bo mi sie juz odechchiało :grin:

musiałeś zmieniać linkę na dłuższą, czy wystarczyła seryjna? te jarzma od A3 to z jakiej wersji silnikowej i ośka czy quattro, bo zauważyłem, że w 8P jest kilka rozmiarów tarcz

Opublikowano

Linka byla ta sama ale zdjeta z mocowan

Wszystko bylo tylko sprawdzane na sucho

Auto nie jezdzilo na tym secie

Opublikowano

więc tył zmieniony :wink:

dostałem tarcze 269/47.5 z jarzmami w dobrych pieniądzach :decayed: ,do tego klocek ferodo 1083 ,dystanse pod jarzma 1.7 mm (devastation :notworthy:) linki ręcznego starczyło na szczęście :wink:

porównanie tarczy 256 vs 269

imag2887h.jpg

tu przy odpowietrzaniu zestawu

imag2890.jpg

i na gotowo , osłony tarcz zostały z S4, nie przekładałem tych od tarcz 269...są na handel :wink:

imag28931.jpg

i z kołem

imag2894.jpg

za pomoc serdeczne podziękowania dla kolegi Andrzeja (srb 38vx ) i oczywiście dla Ciebie Tomasz (devastation)

Opublikowano

fajne ale kurcze 13mm to mała różnica... za mała żeby specjalnie zmieniać te heble specjalnie (z eSowych) no chyba że jest taka sytuacja jak u ciebie i tak trzeba klocki i tarcze zmienic

Opublikowano

tylko dlatego zmieniałem :whistling::wink:

......z powodu tego ,że linki jest jeszcze margines dość ciekawy....może coś jeszcze innego się wymyśli :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...