bawół1 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Dogrzebałem się do pewnych informacji. Chodzi o piastę na tył do FWD . Otóż na 99 % pasuje z A6 C4 i A100 , numer części 4A0501653C. Czop jest podobno taki sam , więc i łożyska te same, taki sam pierścień ABS. Próbuję porównywać wymiary czy da się uzyskać odpowiedni offset , ale nie radzę sobie. Pomóżcie jakoś to wszystko zweryfikować . vagparts.2am.fi - 4A0501653C / 4A0 501 653 C
Dev Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Dzięki co ja bym bez ciebie zrobił 91 mm
pioteros Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Dzięki co ja bym bez ciebie zrobił 91 mm Dzięki co ja bym bez ciebie zrobił ;]
bawół1 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 I co z tą piastą tomek ? Mogę zanabyć za 120 PLN 2 szt takich . Ale co dalej , w co to ubrać .
bawół1 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 spoko, jak byś coś wydumał to pisz .
Dev Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2013 pierd.....lenia ciag dalszy w sobote podszedł jeszcze jeden zestaw do A4 B5Q tarcza 272/10/48 mm nr Otto Zimmermann: 600.3241.20 tarcza jest z A3 8P, potrzebujemy do tego jarzma od tego A3 oraz tylne zaciski od A4 B7 pod tarcze 288/12 mm no to miłego kombinowania, bo mi sie juz odechchiało
pioteros Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 idąc dalej tym tropem, mozna jarzm poszukac i zaciskow od S3 8p, gdzie była 310x22 tarcza tarcze są po ok 130zł/szt tylko ze jarzm bylo dwa rodzaje, pod pr-1kw i pr-2ea i nie wiem w czym tkwi roznica ewentualnie byly tez tarcze 282x12 w A3
Arturoo Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 pierd.....lenia ciag dalszy w sobote podszedł jeszcze jeden zestaw do A4 B5Q tarcza 272/10/48 mm nr Otto Zimmermann: 600.3241.20 tarcza jest z A3 8P, potrzebujemy do tego jarzma od tego A3 oraz tylne zaciski od A4 B7 pod tarcze 288/12 mm no to miłego kombinowania, bo mi sie juz odechchiało idąc dalej tym tropem, mozna jarzm poszukac i zaciskow od S3 8p, gdzie była 310x22 tarcza tarcze są po ok 130zł/szt tylko ze jarzm bylo dwa rodzaje, pod pr-1kw i pr-2ea i nie wiem w czym tkwi roznicaewentualnie byly tez tarcze 282x12 w A3 ja założę 269 i sio....nic więcej nie kombinuję
Dev Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2013 idąc dalej tym tropem, mozna jarzm poszukac i zaciskow od S3 8p, gdzie była 310x22 tarcza tarcze są po ok 130zł/szt tylko ze jarzm bylo dwa rodzaje, pod pr-1kw i pr-2ea i nie wiem w czym tkwi roznicaewentualnie byly tez tarcze 282x12 w A3 Slepy trop, nie ma takiego zacisku do tego jarzma. Od S4 jest za duzy.
Pawel_M Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Widzę że teraz to już narobiło się wiele możliwości z tyłem w Q. Jeszcze chwila i pewnie znajdzie się jakiś zacisk hamulcowy na przód dwu-tłoczkowy pod tarcze 288-312mm który pasuje p&p lub po drobnej przeróbce
Arturoo Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Widzę że teraz to już narobiło się wiele możliwości z tyłem w Q. Jeszcze chwila i pewnie znajdzie się jakiś zacisk hamulcowy na przód dwu-tłoczkowy pod tarcze 288-312mm który pasuje p&p lub po drobnej przeróbce czy ja wiem ,czy na tak małej tarczy ,czy byłoby sensem kilka tłoczków. ???????.. ....jest taki system(dwutłoczkowy) z S4 B5 (tarcza 321)system Lucas ....ale on chyba niezbyt udany
Dev Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2013 A jakby całość założyć od s3? nidyrydy, ręczny nie podejdzie
fmaverick Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 pierd.....lenia ciag dalszy w sobote podszedł jeszcze jeden zestaw do A4 B5Q tarcza 272/10/48 mm nr Otto Zimmermann: 600.3241.20 tarcza jest z A3 8P, potrzebujemy do tego jarzma od tego A3 oraz tylne zaciski od A4 B7 pod tarcze 288/12 mm no to miłego kombinowania, bo mi sie juz odechchiało musiałeś zmieniać linkę na dłuższą, czy wystarczyła seryjna? te jarzma od A3 to z jakiej wersji silnikowej i ośka czy quattro, bo zauważyłem, że w 8P jest kilka rozmiarów tarcz
Dev Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Linka byla ta sama ale zdjeta z mocowan Wszystko bylo tylko sprawdzane na sucho Auto nie jezdzilo na tym secie
Arturoo Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 więc tył zmieniony dostałem tarcze 269/47.5 z jarzmami w dobrych pieniądzach ,do tego klocek ferodo 1083 ,dystanse pod jarzma 1.7 mm (devastation ) linki ręcznego starczyło na szczęście porównanie tarczy 256 vs 269 tu przy odpowietrzaniu zestawu i na gotowo , osłony tarcz zostały z S4, nie przekładałem tych od tarcz 269...są na handel i z kołem za pomoc serdeczne podziękowania dla kolegi Andrzeja (srb 38vx ) i oczywiście dla Ciebie Tomasz (devastation)
pioteros Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 fajne ale kurcze 13mm to mała różnica... za mała żeby specjalnie zmieniać te heble specjalnie (z eSowych) no chyba że jest taka sytuacja jak u ciebie i tak trzeba klocki i tarcze zmienic
Arturoo Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 tylko dlatego zmieniałem ......z powodu tego ,że linki jest jeszcze margines dość ciekawy....może coś jeszcze innego się wymyśli
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się