nitroo Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Po odblokowaniu blokady idzie ogarnąć bez łamania
Roboform550 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Po odblokowaniu blokady idzie ogarnąć bez łamania Nom...da się... Pytanie... Wie ktoś czym się różni 8E0 971 693 F - wiązka tapicerki drzwi dla elektrycznych szyb (do 30.06.2002)8E0 971 693 L - wiązka tapicerki drzwi dla elektrycznych szyb (od 01.07.2002) Auto mam z 2001 a wiązki do montażu z 2006 roku
Slawek Opublikowano 1 Stycznia 2015 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Po odblokowaniu blokady idzie ogarnąć bez łamania Nom...da się... Pytanie... Wie ktoś czym się różni 8E0 971 693 F - wiązka tapicerki drzwi dla elektrycznych szyb (do 30.06.2002) 8E0 971 693 L - wiązka tapicerki drzwi dla elektrycznych szyb (od 01.07.2002) Auto mam z 2001 a wiązki do montażu z 2006 roku Te wiązki różnią się rodzajem kostki do przycisków szyb, reszta połączeń itp. jest identyczna. Jeśli masz wiązki z 2006 to są tam kostki 4-pinowe do przycisku i takie również musisz mieć przyciski.
Roboform550 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Dzięki... Problemu nie było wszystko przypasowało... Szybki ogarnięte...i nawet działają....
Fish3r Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Witam. Zabrałem się za montaż i mam problem z wyjęciem pinów z kostki słupka B. Powyciągałem te filetowe zabezpieczenia z boku kostki i próbowałem podważać piny z tyłu przy pomocy drucika, ale i tak nie chcą wychodzić. Jest na to jakiś patent?
Roboform550 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Takie coś.... http://www.narzedzianonstop.pl/wkretaki/zestawy/p,wkretaki-precyzyjne-zegarmistrzowskie-zestaw-7el-mega-10227,11923.html odpowiednio spiłować grot i pasuje idealnie... ewentualnie... http://allegro.pl/zestaw-wypinakow-do-wypinania-konektorow-yt-08430-i4904076399.html
bart3kk Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Witam. Przymierzam się do montażu elektrycznych szyb z tyłu. Do tej pory kupiłem: - boczki z elektrycznym sterowaniem- wiązki elektryczne łączące sterownik ze słupkiem B- sterownik/silniczek tylnych podnośników- zespół przełączników dla drzwi kierowcy- panel mocujący dla w/w zespołu przełączników W związku z tym mam kilka pytań, a mianowicie: Co jeszcze do tego zestawu muszę dokupić żeby wszystko sprawnie poszło ? Dodam iż w elektrycznych boczkach jest instalacja bez pakietu światło, który chciałbym przełożyć ze swoich korbkowych boczków. Czy można to zrobić P&P czy muszę kupić jakieś kostki i konektorki ? Jeśli tak to jakie i ile ? Czy wszystkie piny da się wykorzystać z odłączonej instalacji ? Jeszcze wyczytałem, że potrzebuję bezpiecznik termiczny nr 443 937 105 A , trzeba do niego kupić jakąś kostke/podstawke i piny ? Do zwykłego bezpiecznika też potrzebne są jakieś piny żeby podłączyć do oryginalnej skrzynki z bezpiecznikami ? Bardzo proszę o jakąś listę z numerami części, żeby złożyć zamówienie w ASO lub kupić na allegro, ponieważ w pierwszym poście nie ma wszystkiego. Oczywiście przewody 0,5 i 2,5 mm będę miał. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
Dawid231 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 (edytowane) Dołączam się do Pytania kolegi. A dokładniej chodzi mi czy do tego wszystkiego należy zakupić podnośniki szyb ? czy do tych podnośników od korb(manualnych) można zamontować silniczki do elektrycznych szyb? w opisie nie zauważyłem wyszczególnionych tych elementów? I jeszcze jedno czy podnośniki szyb od a4 b7 pasują do a4 b6 ? Bardzo proszę o odpowiedź Edytowane 28 Stycznia 2015 przez Dawid231
bart3kk Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Ja juz jestem po rezaniu. We wtorek 9 godzin w garazu i szybki sa na aucie. Podnosnikow szyb nie musisz kupowac, zostaja te same. Jak wroce z pracy to napisze dokladna liste co jest potrzebne. Pozdrawiam Wysłane z mojego GT-S7710 za pomocą Tapatalk 2
andr3i Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 (edytowane) 1 strona sie klania do przeczytania a poza tym bylo juz pisane nie raz co potrzeba 2x nowe boczki pod elektryke 2x silniczki 2x wiazka od slupka B do sterownika w drzwiach 2x wiazka od slupka B do bezpiecznikow ( po jednym kablu ze strony do bezpiecznika termicznego 30A i po 1 kablu do bezpiecznika w skrzynce 15A, cany mostek z slupkiem A, inklinacja mostek slupek A, masa - dol slupka B ) raczka kierowcy i zestaw guzikow pod 4x el szyby kodowanie VAG i zapewne spinki do tapicerki w boczkach Edytowane 29 Stycznia 2015 przez andr3i
bart3kk Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Dołączam się do Pytania kolegi. A dokładniej chodzi mi czy do tego wszystkiego należy zakupić podnośniki szyb ? czy do tych podnośników od korb(manualnych) można zamontować silniczki do elektrycznych szyb? w opisie nie zauważyłem wyszczególnionych tych elementów? I jeszcze jedno czy podnośniki szyb od a4 b7 pasują do a4 b6 ? Bardzo proszę o odpowiedź Ok, więc potrzebujesz: - przyciski 4x el szyby do kierowcy + mocowanie przycisków - 2x boczki elektryczne tył z przełącznikami - 2x silniki/sterowniki szyby - lewa 8E0 959 801 A, prawa 8E0 959 802 A (montujesz zamiast mechanizmu korbki, śruby te same) - 2x wiązki elektryczne boczków - 8E0 971 693 F lub L (końcówka L jest bodajże z pakietem światło oraz musisz zwrócić uwagę czy kostka do przełącznika szyby jest 10 czy 4 pin) - 2x wiązki słupków B - 8E0 971 687 E lub L (jeśli wiązki kupisz z końcówką E to musisz łączyć według schematu do 2003 roku, jeśli końcówka L to schemat od 2004 r lub przekładasz piny w kostce wiązki tak żeby się zgadzało, ale po co się męczyć) - bezpiecznik 15 A , zwykły płaski - przekaźnik termiczny 30 A - 443 937 105 A - 70 zł w ASO - mocowanie przekaźnika termicznego - 4A0 937 530 - 17 zł w ASO - przewody 0,5 ; 2,5 mm2 Piny: (u siebie wykorzystałem wszystkie oryginalne piny kostki B, zostały odcięte i zlutowane z nowym przewodem) Kostka B: - 8x 000 979 012 E - 4x 000 979 228 E - 4x JPT F280 0,5-1,5 mm2 Bezpiecznik termiczny: 2x 000 979 227 E Bezpiecznik 15A: 2x 000 979 225 E - to są piny pod mały bezpiecznik tak jak fabrycznie jest, ja u siebie wsadziłem duży bezpiecznik w miejsce gdzie powinien być bezpiecznik od webasto, ponieważ jedna strona była już fabrycznie zasilona więc użyłem tylko jednego pinu takiego jak do termicznego 2x 000 979 227 E 4x oczko M6 - na masę i zasilanie bezpieczników Do tego wszystkiego jeśli połamiesz spinki tapicerki to: - duże czarne spinki 8E0 868 243 - z tyłu 5, z przodu 6 na jedną stronę - 3 zł w ASO - małe białe 8E0 867 276 - po 2 sztuki na stronę - jakiś klej montażowy żeby przykleić z powrotem piankę do drzwi pod tapicerką Mam nadzieję, że teraz wszystko się wyjaśniło. Pozdrawiam
Dawid231 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Kolego bart3kk dziękuje CI bardzo za łopatoligiczne wytłumaczenie. Mam nadzieję ,że się jakoś z tym uporam . części zamówione ,niestety pracy chyba nie zaczne tak szybko bo nie tylko szyby chce zrobić w prądzie mam jeszcze oryginalny system BOSE do zamontowania więc zabawy mam dużo wiecej Dziękuje jeszcze raz Tobie i autorowi tematu ,który rozjaśnił sprawę dla takich laików jak ja:)
bart3kk Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Nie ma sprawy, jak będzie jakiś problem to wal na PW. Co do BOSE to u mnie dość długo bawiłem się z przełożeniem maskownic do nowych boczków gdzie były zwykłe ale dało rade
etines8 Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 (edytowane) Witam, jak wygląda przełożenie elektrycznych szyb z b6 do b7, czy wszystkie komponenty będą p&p?Schemat będzie ten sam? Edytowane 3 Lutego 2015 przez etines8
bart3kk Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Jak będziesz mial wszystkie elementy z b6 to nie powinno byc problemu. A jak nie to moga byc inne wtyczki do tylnych raczek i inne piny w kostce B. Pisalo juz o tym, tylko przeczytaj caly temat. Wysłane z mojego GT-S7710 za pomocą Tapatalk 2
kawowy19 Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Panowie czym się różnią przełączniki na drzwich kierowcy 8z0 959 851 F/ 8z0 959 851 B i 8E0 959 851 B ??? Czy w ogóle czymś się różnią??? Na necie wszyscy sprzedają do b6 i b7 jeden typ. Jak jest w rzeczywistości, ktos wie? Te wiązki różnią się rodzajem kostki do przycisków szyb, reszta połączeń itp. jest identyczna. Jeśli masz wiązki z 2006 to są tam kostki 4-pinowe do przycisku i takie również musisz mieć przyciski. starsze przyciski (tył) maja ile pinów? bo w etce podają 10pin do 06/2002 więc dla wiązki 8E0 971 693 F a nowsze od 06/2002 4piny. Skąd ta róznica? Wynika z tego że trzeba przyciski kupić pod wiązki albo na odwrót.a czym sie różni wiązka słupka B?? Inaczej piny wpięte? 8E0 971 687 E - wiązka słupek B - sterownik dla elektrycznych szyb (do 31.05.2003)8E0 971 687 L - wiązka słupek B - sterownik dla elektrycznych szyb (od 01.06.2003) Pytam bo skoro sterowniki/silowniki sa takie same to czemu ta reszta jest inna....
Slawek Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 1. Co do pytania do przełączników w drzwiach kierowcy. Wszystkie z tych przycisków pasują, ponieważ posiadają 10-cio pinową kostkę. 8z0 959 851 B było pierwszej produkcji z małymi ikonkami, 8z0 959 851 F było już z dużymi ikonkami tyle że i jedne i drugie się ścierały. 8E0 959 851 B - duże ikonki i nieścieralne. 2. Starsze przyciski tak mają kostki 10-cio pinowe, takie same jak w drzwiach kierowcy od przycisków szyb. Te nowe 4-pinowe są to takie same kostki jak do przełącznika regulacji lusterek w drzwiach kierowcy. Więc trzeba dobrać tak by mieć dobre wiązki i do nich przyciski (zawsze można zmienić kostkę - choć to mniej opłacalne). 3. Wiązki słupków różnią się tylko i wyłącznie kolejnością pinów w kostce słupka (inaczej powpinane), więc tu nie ma problemu trzeba podłączyć pod odpowiednie piny, a jak ktoś chce (lub musi) to zawsze sobie można przełożyć w odpowiednie miejsca.
Lukasz_mk2 Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 (edytowane) Panowie, czy piny w przelotce między drzwiami, a słupkiem, dokładnie chodzi mi o duży pin męski w którym należy dołożyć zasilanie występują także w audi a4 B5. Niestety w okolicy nie mam żadnych szrotów z A4 B6, stoją same B5 lub passaty. Edytowane 23 Marca 2015 przez Lukasz_mk2
Homiczek Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Panowie, czy piny w przelotce między drzwiami, a słupkiem, dokładnie chodzi mi o duży pin męski w którym należy dołożyć zasilanie występują także w audi a4 B5. Niestety w okolicy nie mam żadnych szrotów z A4 B6, stoją same B5 lub passaty. ja kupiłem takie piny http://allegro.pl/pin-meski-konektor-vw-4-8mm-1-0-2-5-m480-1szt-i5032737412.html co prawda jeszcze ich nie montowałem , bo jeszcze brakuje mi paru rzeczy, ale mierzyłem te damskie z wiązki, i to ponoć jest dla nich para i pytanko - którędy dokładnie przeprowadziliście zasilanie z prawego słupka na stronę kierowcy ? bo chciałem zrobić ori, ale nie będe rzezał wiązki z desce ;p ale zastanawiam się nad puszczeniem pod/nad takim płaskim nawiewem. No chyba że u góry jest jakaś fajna przestrzeń do przepuszczenia zasilania ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się