Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] FMIC w A4 B5 1.9 TDI AFN oraz 1.8T B6 AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a zostalo Ci cos rurek? :naughty:[br]Dopisany: 04 Lipiec 2009, 23:23_________________________________________________do zlotu chyba zrobisz wszystko?myslalem,ze om ciut mniejszy :kox: dobra baza do alszych modow-na zocie pomyslimy i pomodzimy :cool1: :gwizdanie: :polew:

Opublikowano

okropnie to wyglada :kwasny:

mogłes sie troche postarac zeby mniej go było widac

Opublikowano

Eee tam wygląd :kox: Ma spełniać swoje zadanie :cool1:

Opublikowano

mialem jeszcze jeden icek mniejszy ale zdecydowalem sie na tego bo napewno spelni swoje zadanie lepiej jak ten maly,jesli chodzi o wyglad to mi sie podoba bo widzialem juz kilka mocnych aut z wystajacym duzym ickiem i mnie to pasi :wink4:

Opublikowano

ale tam sposób montażu ic-ka wymuszony jest wydajnością do sporej mocy i nie mozna porównywać aut, które mają grubo ponad 200 czy 300 koni do AFNa z którego na setupie o którym piszesz wyciagniesz 160 moze 170 koni

no ale co kto lubi :wink4:

Opublikowano

btw , słyszałem ,że do 170ps wystarczy smic z awx, avf , prawda to?? :cool1:

Opublikowano

do 170 pewnie tak bo na tylu jezdzą serie avf/awx po softach

Opublikowano

...

mialem jeszcze jeden icek mniejszy ale zdecydowalem sie na tego bo napewno spelni swoje zadanie lepiej jak ten maly,jesli chodzi o wyglad to mi sie podoba bo widzialem juz kilka mocnych aut z wystajacym duzym ickiem i mnie to pasi :wink4:

...taki cooler-to dobra baza do dalszych modow-zderzak zawsze mozna od esy wcisnac
Opublikowano

czy takie połaczenie bezposrednio rury do kolekora ssącego nie bedzie miało negatywnego wpływu na silnik??

czy może zostawić chociaż klape gaszocą :mysli:

ten przekrój rury co idzie do kolektora to jaki rozmiar 57-60mm?

Opublikowano

w AJM lepiej zostawić tą klapę do gaszania silnika?

bo kolektor już mam

z rurami z nierdzewki nie bedzie problemu

Opublikowano

Cały montaż zajął prawie 12h, niestety mam mało fotek ponieważ w miedzyczasie padł mi aparat, jeszcze musze tam dorobić uchwyty orurowania bo narazie są prozaicznie zamontowane :gwizdanie:

93576388.th.jpg94353290.th.jpg79373240.th.jpg

A tak prezentuje sie już ze zderzakiem, prawie go nie widać :naughty: nie podcinałem żadnych kratek jedynie zderzak jest muśnięty, między chłodnicą, a IC jest 1cm luzu, od spodu zapiera sie o chłodniczke oleju(ona zaparta o pas), która jest w części stykającej sie owinięta gumą, wiec IC nie drga

24928488.th.jpg

A tak wygląda podcięta belka

41113356.th.jpg

Myśle że lepszym rozwiązaniem było by wstawienie tam coolerka o wys. 14cm, nie trzeba by było nic podcinac belki , jedynie troche wyrównać od wewnątrz zderzak

U siebie upchałem jak większość IC 18cm(2krotnie większy niz seryjny), z halogenami nie było zadnych problemów(a podobno miały być) jedyne co to spryski troche utrudniły życie(są praktycznie koło odboi zderzaka) :disgust:

Koszt:

IC - 300zł

1,5m prostej rury z kwasiaka - 50zł

8 kolanek - 19zł/szt

2 redukcje silikonowe - 2x49zł

8 obejm - 5zł/szt

Koszt 640zł/za części + robota 200zł

Z rury zostało mi jeszcze ok 1m, 2 kolanka i 2 obejmy :mysli:

Wszystko kupowałem w Investa, Agrokor

Opublikowano

a IC gdzie kupiłeś też Investa, Agrokor ???

Opublikowano

a IC gdzie kupiłeś też Investa, Agrokor ???

IC używany na alegro kupiłem :wink4:

Opublikowano

Koledzy, nie wiecie czy jakaś firma na śląsku zrobi cały fmic od początku do końca, badź tylko zamontuje go (sam kupie częśći) ??

Opublikowano

Dynosoft :wink4:

Opublikowano

Ile sobie życzą za taką usługę ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...