Wihajster Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 kolego turbinka do czyszczenia się kłania i wszystko bedzie ok będzie ok..na 2 góra 3 miesiace :whistling:2 sprawa co wy macie z tym czyszczeniem N75 które w tych silnikach sa praktycznie bezawaryjne....
marko777i Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 a ja mam jeszcze takie pytanie. Miałem zatkany zawór ERG i samochód cały czas był w stanie awaryjnym. I teraz wyczyściłem ten zawór ale samochód dalej nie idze tak jak powinien ( jak by turbina nie dawała ciśnienia). To czy po wykasowaniu błędów komputerem problem powinien zniknąć??
Sztomel Opublikowano 15 Września 2012 Opublikowano 15 Września 2012 Miałem zatkany zawór ERG i samochód cały czas był w stanie awaryjnym. I teraz wyczyściłem ten zawór ale samochód dalej nie idze tak jak powinien ( jak by turbina nie dawała ciśnienia). To czy po wykasowaniu błędów komputerem problem powinien zniknąć?? Zatkany EGR nie powoduje trybu awaryjnego - to raz a dwa to skasowanie błędów nie usunie przyczyny ich powstawania.
Sroczi Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 Panowie jak błąd 575 jest jedno rozwiązanie. Nagrzać auto do 90*c i na luzie na postoju dać mu w palnik tak do 5tyś obrotów (czerwone pole), ale tak 2-3 razy. Wtedy zrobi się za autem czarno przedmucha turbo z sadzy. Oczywiście nie rozwiąże to problemu na stałe, ale jeżdżąc tak do 2,5-3 tyś obrotów powinno na bieżąco puszczać dumek.
vauxhall95 Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 to jest chyba sposob na dodatkowe wietrzenie silnika dziura w bloku,lub obrocenie panewek.
marko777i Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 u mnie na postoju jak jak dam gaz w podłogę to silnik osiąga max. 2200 obrotów a w czasie jazdy 2000 to jest max
Faster84 Opublikowano 23 Września 2012 Autor Opublikowano 23 Września 2012 koledzy u mnie autko nie puszcza zadnego czarnego dymka nawet jak go paluje a mimo to lapie noulaufy i predkosc max moja to 130 km/h wiec o co tu chodzi? jesli turbo do czyszczenia to gdzie moge to zrobic w okolicach legnicy
rookie Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Panowie jak błąd 575 jest jedno rozwiązanie. Nagrzać auto do 90*c i na luzie na postoju dać mu w palnik tak do 5tyś obrotów (czerwone pole), ale tak 2-3 razy. Wtedy zrobi się za autem czarno przedmucha turbo z sadzy. Oczywiście nie rozwiąże to problemu na stałe, ale jeżdżąc tak do 2,5-3 tyś obrotów powinno na bieżąco puszczać dumek. Stanowczo odradzam takie pomysły na biegu jałowym. Po pierwsze nie kręcimy starych klekotów do 5000 obrotów, po drugie wszystko powinno odbywać się w czasie jazdy, kiedy silnik jest obciążony. ---------- Post dopisany at 23:00 ---------- Poprzedni post napisany at 22:59 ---------- kolego turbinka do czyszczenia się kłania i wszystko bedzie ok będzie ok..na 2 góra 3 miesiace :whistling:2 sprawa co wy macie z tym czyszczeniem N75 które w tych silnikach sa praktycznie bezawaryjne.... Czyli co radzisz? Regeneracja turbo?
marko777i Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 koledzy po fachu.. masa oleju w przewodzie do intercoolera i w itercoolerze. Wiecie czemu tak sie dzieje?? Czy turbina już do wymiany?
elmo814 Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 czyszczenie turbo i usuniecie kata
vauxhall95 Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 ani jedno ani drugie nie ma wplywu na olej w dolocie
marko777i Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 a więc? bo to chyba nie jest normalne że jak zdjąłem przewód od intercoolera to zaraz kałuża oleju pod spodem
rookie Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 tak, albo zdrowa używka, albo regeneracja w przypadku obu spraw należy zachować szczególną staranność tzn. sprawdzony zakład lub turbina z realnym przebiegiem
disem Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 Cześć, do autora - turbo do czyszczenia, nic trudnego ja już 2 razy czyściłem swoje, poszukaj na forum instrukcji. Dla informacji - z mojego doświadczenia wiem, że ani wycięcie kata (4mc temu przy czyszczeniu wydłubany) ani pałowanie od czasu do czasu podczas jazdy do 4 tysięcy nic nie daje. Turbo musi się wygrzać i wcale nie musi być 4000 obrotów silnika. Należy jechać na trasę i porządnie wygrzać ją i wtedy dopiero się czyszczą łopatki. Wiem bo ostatnio po 4mc jazdy po czyszczeniu turbo, znowu się zaczęły notlauf-y .Następnie trafiła mi się traska 2x po 150km i od miesiąca brak notlauf (nie pałowałem auta) Po prostu turbo musi się stale kręcić w odpowiedniej temperaturze żeby się oczyścić. pozdro
vauxhall95 Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 guzik;] jak po 4 msc czysciles znow turbo to albo zmieniasz biegi przy 2tyś albo wtryski leja.
disem Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 Patryk - od pierwszego czyszczenia PSJ już nigdy się nie pojawił autko zlogowane i nikt na forum nie widział nic niepokojącego, bardziej upatruję się winy w 5km odcinkach jazdy.
DeeJay_Kill Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 daj spokój - też się długo łudziłem w poprzednim aucie (A4 1.9tdi AFN) - najpierw myślałem, ze N75 - wszystko ok, podmieniony z EGR. Potem wyczyściłem turbo - dało mi to miesiąc spokoju. W końcu się wkurzyłem i dałem turbo do regeneracji. Kosztowało mnie to 550zł i mam przez ponad rok żadnego notlaufa, a wnętrze turbo mam od ARL'a - 150km w serii:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się