LChris Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Koledzy może ma ktoś na zbyciu blendę do grilla S4 kolor 1RR
hutch1 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Ja chyba mam Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
fox60 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Panowie bo się trochę załamałem. Czy jest możliwość że będzie potrzebny remont silnika jeżeli mam 2x więcej oleju niż jest max na miarce i ewidentnie widać że jest rozrzedzony paliwem? Pacjent 2.0 TDI BPW Kompletnie nic nie czuć aby ubyło mocy, nie kopci ( mam DPF na pokładzie możliwe że temu) , czy jest możliwość że to tylko uszczelka pod głowicą? Płyn chłodniczy w normie. Usuń DPF i problem zniknie, temat poruszany na forum. Zastosowałem się do porady i jestem już po kastracji. Z DPF'em to wyszła świetna sprawa bo chciałem go wywalić a okazało się że ktoś to już zrobił jednak nie umiał wyłączyć z sterownika silnika to wywalił tablice błędów. Ale jestem już po, DPF usunięty z programu i to działa. Jednak Problem nie zniknął. Zrobiłem od prawidłowego wywalenia DPF'a 209 KM i mam jakieś 150-200 ml oleju więcej. Co sprawdzać w następnej kolejności? Wtryski? Czy może spróbować wymienić uszczelniacze na wtryskach? Co do Wtrysków VCDS pokazuje na pierwszym +0.21, na drugim -0.44 na trzecim +0.06 i na czwartym -0.01 Co robić w następnej kolejności? Co jeszcze może być winne przy przybywaniu oleju?
Norbas Opublikowano 18 Grudnia 2016 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Chyba uszczelnienia wtrysków mogą puszczać
H4mm3R Opublikowano 18 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2016 Wymień uszczelnienia i sprawdź w jakim stanie są gniazda wtrysków. Jak to nie pomoże to głowica w górę i remont.
FroS-t Opublikowano 18 Grudnia 2016 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Wymień uszczelnienia i sprawdź w jakim stanie są gniazda wtrysków. Jak to nie pomoże to głowica w górę i remont.
H4mm3R Opublikowano 18 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2016 Wymień uszczelnienia i sprawdź w jakim stanie są gniazda wtrysków. Jak to nie pomoże to głowica w górę i remont. Ty się nie śmiej
FroS-t Opublikowano 18 Grudnia 2016 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Teraz już moge , ciśnienie zeszło to wiesz.... w ogóle Tomku to jeden bix mi mryga więc pewnie niedługo się odezwe po żarnik w dobrej cenie
vwbartus Opublikowano 18 Grudnia 2016 Opublikowano 18 Grudnia 2016 apropo żarników to Tomku na jakich jeździsz ??
H4mm3R Opublikowano 19 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2016 Teraz już moge , ciśnienie zeszło to wiesz.... w ogóle Tomku to jeden bix mi mryga więc pewnie niedługo się odezwe po żarnik w dobrej cenie To fakt spoko, pisz jak co apropo żarników to Tomku na jakich jeździsz ?? 5lat temu kupiłem używanego bixa do siebie i po dzień dzisiejszy nic nie wymieniłem. Chyba mam tam fabryczne osramy 4300K. Teraz to bym pewnie night breakery założył które mam w ofercie.
FroS-t Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Tomek napisz mi na priv ile za night breakery, wziąłbym od razu 2 sztuki
H4mm3R Opublikowano 19 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2016 Tu masz link https://a4-klub.pl/index.php?/topic/369308-xenon-zarniki-d1s-d2s-philips-osram/
Mizur138 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Panowie szybkie pytanie Jade autem i te 120 - 200 km/h i kiedy spojrzalem na wskaznik temp to dziwnie wskazówka opadla minimalnie a potem znow na 90 stopni. Mialem dzis juz tak kilka razy. Czy to nie przypadkiem termostat pada? Wysłane z S7 Edge
fox60 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Panowie szybkie pytanie Jade autem i te 120 - 200 km/h i kiedy spojrzalem na wskaznik temp to dziwnie wskazówka opadla minimalnie a potem znow na 90 stopni. Mialem dzis juz tak kilka razy. Czy to nie przypadkiem termostat pada? Wysłane z S7 Edge Przy takiej prędkości bym obstawiał czujnik temperatury bo silnik był raczej nagrzany i chodził na pełnym obiegu, a jak by się termostat nie otwierał to byś pewnie zagotował przy tej prędkości. Przynajmniej tak mi się wydaje ale pewnie wypowie się ktoś kto wie więcej na ten temat
H4mm3R Opublikowano 20 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2016 Też obstawiam czujnik, sam miałem takie akcje że wskazówka w momencie skakała z 70C do 130C
Mizur138 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Dzis zrobilem z 400 km i wlasnie pare razy widzialem ze wskazowka spadala z 90 stopni a zaraz sie podnosila. Przy termostacie raczej tez by blad wyskoczyl,ile taki czujnik kosztuje w aso ? Oraz gdzie sie znajduje pod maska ?? Wysłane z S7 Edge
H4mm3R Opublikowano 21 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2016 Do TDI chyba 30-50zł zapłaciłem.
Mizur138 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Okey dziekuje za info. Jeszcze odnosnie tematu w przeciagu ile km temp powinna sie nagrzac do 90 stopni w taka pogode jak mamy teraz.? Wysłane z S7 Edge
afroo. Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Powinno to być to. Nie ma oznaczenia do BFB ale podchodzi do 1.8T. W ASO ~179zł
Mizur138 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Dzieki Afroo. Jak narazie o dziwo dzis jezdzac autkiem nic się nie dzialo z temp Wysłane z S7 Edge
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się