stanley Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 Mam dwójkę i daje radę w A4. Wiadomo, ze dzieci nie kulają się na tylnej kanapie , ale spokojnie wystarcza dla każdego; )
H4mm3R Opublikowano 23 Lutego 2017 Autor Opublikowano 23 Lutego 2017 Za dziecka to nad morze fiatem 126p się jechało i wszyscy żyją.
pajda Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 Za dziecka to nad morze fiatem 126p się jechało i wszyscy żyją. Ja jeździłem dużym fiatem [emoji6]Dla mnie a4 to taki hot hatche po sterydach!
LChris Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 Z namiotami i kuchnią polową i nikt nie narzekał
Frimuś Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 Witam koledzy moze komuś zalega do 2.0 tdipoduszki silnika p+l (1 z czujnikiem)
H4mm3R Opublikowano 24 Lutego 2017 Autor Opublikowano 24 Lutego 2017 Godzinę temu, Frimuś napisał: Witam koledzy moze komuś zalega do 2.0 tdipoduszki silnika p+l (1 z czujnikiem) Nie ma poduchy z czujnikiem, jest z zaworem.
Frimuś Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 Nie ma poduchy z czujnikiem, jest z zaworem. W takim razie z zaworem.Palniki potrzebuje. Pisalem posta.Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
fox60 Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 Panowie kolejne pytanie z tym że jak by się udało coś wyłapać to wpadł by zawias 1 BE zamiast 1 BA tylko nie wiem czy dobrze rozszyfrowałem jakie kolorki sprężyn mam upolować. Obecnie mam: Przód Różowy fioletowy fioletowy fioletowy czyli klasa wagowa 9 Tył Biały zielony czyli klasa wagowa 10 Wlepka z książki serwisowej mówi: 0YK i 0JJ I teraz jeśli dobrze myślę to potrzebuje w 1 BE : Przód: Zielony biały biały biały czyli klasa wagowa 9 Tył Niebieski zielony lub szary brązowy brązowy czyli klasa wagowa 10 I teraz pytanie czy dobrze to rozszyfrowałem czy przy zmianie zawieszenia trzeba też zmieniać jakoś klasy wagowe bo swego czasu coś mi się obiło o uszy ale nie pamiętam, ani nie mogę nic znaleźć na ten temat a nie chce czego kupić i potem się z tym bujać bo coś źle dopasowałem... Tu link do PDF'a z kolorkami jak by ktoś mógł coś podpowiedzieć i mnie sprawdzić. https://www.a4-klub.pl/SiA.pdf
H4mm3R Opublikowano 27 Lutego 2017 Autor Opublikowano 27 Lutego 2017 21 minut temu, fox60 napisał: Panowie kolejne pytanie z tym że jak by się udało coś wyłapać to wpadł by zawias 1 BE zamiast 1 BA tylko nie wiem czy dobrze rozszyfrowałem jakie kolorki sprężyn mam upolować. Obecnie mam: Przód Różowy fioletowy fioletowy fioletowy czyli klasa wagowa 9 Tył Biały zielony czyli klasa wagowa 10 Wlepka z książki serwisowej mówi: 0YK i 0JJ I teraz jeśli dobrze myślę to potrzebuje w 1 BE : Przód: Zielony biały biały biały czyli klasa wagowa 9 Tył Niebieski zielony lub szary brązowy brązowy czyli klasa wagowa 10 I teraz pytanie czy dobrze to rozszyfrowałem czy przy zmianie zawieszenia trzeba też zmieniać jakoś klasy wagowe bo swego czasu coś mi się obiło o uszy ale nie pamiętam, ani nie mogę nic znaleźć na ten temat a nie chce czego kupić i potem się z tym bujać bo coś źle dopasowałem... Tu link do PDF'a z kolorkami jak by ktoś mógł coś podpowiedzieć i mnie sprawdzić. https://www.a4-klub.pl/SiA.pdf Najlepiej jak klasy wagowe są takie same, ale jak to w życiu bywa zazwyczaj i tak auto stoi jak chce, przeważnie przód trochę wyżej. Pytanie ile to 1BE ma kosztować..
fox60 Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 21 minut temu, H4mm3R napisał: Najlepiej jak klasy wagowe są takie same, ale jak to w życiu bywa zazwyczaj i tak auto stoi jak chce, przeważnie przód trochę wyżej. Pytanie ile to 1BE ma kosztować.. A w jakiej cenie idzie coś sensownego z używki kupić? Bo co patrzyłem po alledrogo do 400-600 zł już taki zestaw można wyłapać i wygląda on w miarę normalnie. A masz coś do zaproponowania?
hejneken Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 23 minuty temu, fox60 napisał: A w jakiej cenie idzie coś sensownego z używki kupić? Bo co patrzyłem po alledrogo do 400-600 zł już taki zestaw można wyłapać i wygląda on w miarę normalnie. A masz coś do zaproponowania? W tej cenie masz nowe Eibachy
fox60 Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 1 minutę temu, hejneken napisał: W tej cenie masz nowe Eibachy Ale pewnie same sprężyny a ja poluje na komplet z amorkami bo w moim 1BA jeden już puszcza soki i bym wjechał z 1 BE, dojechał amory i wrzucił resztę nowe, a potem już bym jezdził jak Bóg przykazał
hejneken Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 (edytowane) 11 minut temu, fox60 napisał: Ale pewnie same sprężyny a ja poluje na komplet z amorkami bo w moim 1BA jeden już puszcza soki i bym wjechał z 1 BE, dojechał amory i wrzucił resztę nowe, a potem już bym jezdził jak Bóg przykazał Nie możesz od razu zrobić jak Bóg przykazał? Po co dwa razy to rozbierać i składać? 1be/1bv to dość twardy zawias, markowe gwinty są bardziej komfortowe, każdy Ci to powie. Sam miałem 1bv i cieszę się, że już nie mam. Przy Eibachach nie trzeba kupować amorków o skróconym skoku, podchodzą pod seryjne. Mowa o pro kitach. Edytowane 27 Lutego 2017 przez hejneken
fox60 Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 5 minut temu, hejneken napisał: Nie możesz od razu zrobić jak Bóg przykazał? Po co dwa razy to rozbierać i składać? 1be/1bv to dość twardy zawias, markowe gwinty są bardziej komfortowe, każdy Ci to powie. Sam miałem 1bv i cieszę się, że już nie mam. Przy Eibachach nie trzeba kupować amorków o skróconym skoku, podchodzą pod seryjne. A na eibachu o ile zjadę na dół i czy ze zwykłymi amorkami nie będę się bujał na zakrętach jak na łodzi? Bo znowu nie mogę sobie pozwolić za nisko bo auta używam też jako firmowego i czasem dojazd do klienta nawet na 1BA był dość problematyczny aby lotka z Cupry nie została na kamieniu, chociaż żona i tak dała jej radę.
hejneken Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 1 minutę temu, fox60 napisał: A na eibachu o ile zjadę na dół i czy ze zwykłymi amorkami nie będę się bujał na zakrętach jak na łodzi? Bo znowu nie mogę sobie pozwolić za nisko bo auta używam też jako firmowego i czasem dojazd do klienta nawet na 1BA był dość problematyczny aby lotka z Cupry nie została na kamieniu, chociaż żona i tak dała jej radę. Jak dobrze pamiętam 1be obniża o 1,8cm a Eibach pro-kit 3cm. Na forum jest temat z Eibachami, pogrzeb, poczytaj wszystkiego się dowiesz, ewentualnie pogadaj z kimś kto ma taki setup u siebie.
hutch1 Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 Ja mam 1be na eibach u mnie w wątku masz foty[emoji6]Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
fox60 Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 19 minut temu, hutch1 napisał: Ja mam 1be na eibach u mnie w wątku masz foty Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Tylko że albo wpakuje 1BE komplet albo 1BA + Eibach, jestem w trakcie laktury głównego wątku o tym połączeniu i są różne opinie, dojde do końca to coś pewnie zdecyduje
tomekhxc Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 z amorami 1ba bym nic nie łączył , miałem kiedyś u siebie i auto pływało po całej drodze
fox60 Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 (edytowane) 5 minut temu, tomekhxc napisał: z amorami 1ba bym nic nie łączył , miałem kiedyś u siebie i auto pływało po całej drodze I właśnie boję się tego samego bo też widzę że te amortyzatory dość miekko pracują na drodze, a druga sprawa to jak dla mnie 3 cm na obecny moment to chyba za dużo bo potem problem dojechać do klienta który mieszka na odludziu i lotka lubi odpadać... Edytowane 27 Lutego 2017 przez fox60
tomekhxc Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 no to gwint , podkrecisz sobie jak chcesz a komfort całkiem inny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się