lukaRone Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Witam lałem do B7 2.0 tdi SPT nic się nie działo złego żadnych problemów nie miałem zimą
Robertos Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 A jak często tak w realu można stosować stp? Będzie jakiś kłopot ja się go będzie wlewało raz na pełen bak i tak w kółko?
matyss___ Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 zawsze BP Ultimate leje i nigdy proplemów nie było ..zadnych dodatków nie stosuje a mrozy siegaja u mnie do -30st tak jak w tamtym roku było -33 ..w tym roku było juz -24 i pali jak szalony i nie nie zamarza.......kolega jeden wyzej pisał:ze co poniekturzy tankuja paliwa zaoszczedzone z lata od tirowca i wtedy moze im zamarznac...osobiscie widziałem taka rope u sasiada w bańce ..wytraciła sie parafona czy cos takiego...ale na wiosne jak pusciły mrozy wlał do auta i wyjeździł ta banke eheh
mlodyabc Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Ja zawsze tankuję na neste i czasami na bp i nigdy nie miałem problemów ale ostatnio tankując dodałem skydd asekuracyjnie.
przemek4net Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 jest taki zart (ja go slyszalem od Niemca... wiec mam nadzieje, ze tu malo znany a pasuje swietnie do "ja wlewam cudosrodek i nie mam problemu") Jezeli pojdzie sie z przeziebieniem do lekarza i przyjmuje zalecane lekarstwa to przeziebienie po 14 dniach juz zostaje uleczone... a jak sie nie idzie z tym do lekarza to przeziebienie mija dopiero po 2 tygodniach. Pozdrawiam, Przemek
kruszyna29 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 ten żart jest znany z katarem że leczony znika po 14 dniach, a nie leczony po dwóch tygodniach Jeżeli już mamy pisać lać czy nie lać dodatki przeciw wytrącaniu się parafiny zimą to dobrym porównaniem będzie szczepienie się przeciw grypie, osobiście się nie szczepię i też nie choruję ( ? ), ale wystarczy że raz, czy drugi zmarznę i choroba gotowa - leki kosztują, ale jakoś człowiek funkcjonuje. Do autka wlewam dodatki przeciw wytracaniu się parafiny dla świętego spokoju co by mi nie zachorował - leczenie może być kosztowne, a auto staje się bezużyteczne. Wybór należy do każdego z nas.
inviz Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Ja do swojego CAGB tankuje tylko i wyłącznie Verve lub BP Ultimate, żadnych dodatków nie leje. Jak do tą problemów z paliwem nie było!
makovic Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 wiadomo ze jednoznacznej odpowiedzi nie ma... po prostu trzeba dbac o auto i tyle...to analogiczna sprawa jak z olejem silnikowym, sa ludzie ktorzy zawsze wlewaja oleje klasy premium (millers, motul, itp), do takich naleze np ja...czuje taka potrzebe i mam przekonanie ze przelozy sie to na dluzsze bezproblemowe korzystanie z autka...ale podkreslam to moje prywatne zdanie i uwazam ze dobra oliwa to podstawa. Drugi biegun to tacy ktorzy wlewaja byle g...o i tez jezdza Sprawa ma sie identycznie z paliwem i dodatkami do niego... I w tym w watku widze ze wiecej osob jest takich ktorzy nie leja zadnych dodatkow a ufaja w jakosc paliwa...
ampera4 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 jak przegladalem katalog kontroli stacji to w moich okolicach z tego co pamietam tylko na jednej ON spelnial normy i bylo to gdzies w opolu ale ja nigdy nic nie dolewalem i nigdy nie mialem problemow w cr jak i pd
inviz Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Ja powiem tak, popatrzcie co dodają do jedzenia a nie dopiero do paliwa. Jak się tylko da to zawsze znajdzie się taki polak co będzie oszukiwał drugiego.. I dlatego podstawa to zmienić filtr paliwa przed zimą, ale czy te dodatki coś dają to ja osobiście nie wieżę.
lukaszooo Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Jeżdżę na chomikowym letnim paliwie od 4 lat i jak narazie miałem tylko raz problem z odpaleniem, temp w poprzednią zimę spadały do -30 a moj AVF smigał na letnim BIO paliwie z Lotosu jedynym dodatkiem jest ok 0,5L benzyny na bak, nie wiem czy w czyms to pomaga ale Helmuty wyposażyli autko w webasto moze dlatego nigdy nie zamarza Ostatnio sporo czytałem o dodatkach czyszczacych wtryski, jedni polecali inni odradzali wkoncu kupiłem LIQUIMOLY, nastepnym dylematem był sposób użycia, więc wymysliłem własna metode z 250ml LIQUIMOLY zrobiłem roztwór 1:1 i odpaliłem na tym samochód (po ominięciu filtra) pozostałe 250ml wlałem do baku. Jestem bardzo mile zaskoczony co moze zdziałać ten srodek, silnik zaczoł rowniej i ciszej pracowac. Po odpaleniu nie trzesie sie jak galareta i nie puszcza chmurki a przede wszystkim jest bardziej dynamiczny
przemek4net Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 jak przegladalem katalog kontroli stacji to w moich okolicach z tego co pamietam tylko na jednej ON spelnial normy i bylo to gdzies w opolu ale ja nigdy nic nie dolewalem i nigdy nie mialem problemow w cr jak i pd 5% tylko spelnialo? to chyba jakies najpechowsze miejsce w kraju UOKiK - Urząd - Informacje ogólne - Aktualności - Jakość paliw od stycznia do sierpnia w 2012 roku Ponad 5 proc. próbek paliw ciekłych skontrolowanych przez Inspekcję Handlową w pierwszych ośmiu miesiącach tego roku nie spełniało norm jakościowych czytamy dlaczego Z doświadczeń UOKiK wynika, że ilość kwestionowanych próbek paliwa wzrasta, gdy następują zmiany w obowiązujących przepisach. Zmiana taka miała miejsce także w tym roku kiedy pojawiło się dodatkowe wymaganie dla oleju napędowego zawierającego powyżej 2 proc. estru metylowego kwasów tłuszczowych (FAME) sprawa wyglada tak (ustny przekaz od kolegi co wozi paliwa cysterna)... leje dokladnie to samo paliwo do kazdej stacji (markowej czy niemarkowej - poza paliwami specjalnymi wysokookta/cetaowymi) wiec poza przypadkami, ze Kazio i jego szwagier dolali wody, opalu, starego paliwa kupionego okazyjnie czy cos w tym stylu rozna jakosc moze wynikac ze stanu zbiornika lub wieku paliw (to w przypadku LPG wazna sprawa bo zbiorniki rdzewieja od srodka wiec jak jest stary zbiornik /tuz przed koncem homologacji/ to i gaz moze byz zanieczyszczony) Tutaj wyniki kontroli z zeszlego roku http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=9950 jedynie drobny procent nie spelnial norm .... w tym roku wzrosly wymagania wiec wzrosl odsetek niespelniajacych, rafinerie do nowej norny sie dostuja i ciagle do przodu... W starej firmie mielismy kilkadziesiat fordow z CRem, auta sluzbowe wiec nikt niczego poza paliwem i plynem do spryskiwaczy nie dolewal poza przegladami. Tez nigdy nie bylo problemu z zamarzajacym paliwem a jezdzilo sie w rozne strony swiata (np do Monachium przez pepiki) Jezeli ktos sie lepiej poczuje dolewajac cos zima to oczywiscie niech dolewa (dobre samopoczucie jest w zyciu wazne) Pozdrawiam, Przemek
ampera4 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 jak przegladalem katalog kontroli stacji to w moich okolicach z tego co pamietam tylko na jednej ON spelnial normy i bylo to gdzies w opolu ale ja nigdy nic nie dolewalem i nigdy nie mialem problemow w cr jak i pd 5% tylko spelnialo? to chyba jakies najpechowsze miejsce w kraju UOKiK - Urząd - Informacje ogólne - Aktualności - Jakość paliw od stycznia do sierpnia w 2012 roku Ponad 5 proc. próbek paliw ciekłych skontrolowanych przez Inspekcję Handlową w pierwszych ośmiu miesiącach tego roku nie spełniało norm jakościowych czytamy dlaczego Z doświadczeń UOKiK wynika, że ilość kwestionowanych próbek paliwa wzrasta, gdy następują zmiany w obowiązujących przepisach. Zmiana taka miała miejsce także w tym roku kiedy pojawiło się dodatkowe wymaganie dla oleju napędowego zawierającego powyżej 2 proc. estru metylowego kwasów tłuszczowych (FAME) sprawa wyglada tak (ustny przekaz od kolegi co wozi paliwa cysterna)... leje dokladnie to samo paliwo do kazdej stacji (markowej czy niemarkowej - poza paliwami specjalnymi wysokookta/cetaowymi) wiec poza przypadkami, ze Kazio i jego szwagier dolali wody, opalu, starego paliwa kupionego okazyjnie czy cos w tym stylu rozna jakosc moze wynikac ze stanu zbiornika lub wieku paliw (to w przypadku LPG wazna sprawa bo zbiorniki rdzewieja od srodka wiec jak jest stary zbiornik /tuz przed koncem homologacji/ to i gaz moze byz zanieczyszczony) Tutaj wyniki kontroli z zeszlego roku http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=9950 jedynie drobny procent nie spelnial norm .... w tym roku wzrosly wymagania wiec wzrosl odsetek niespelniajacych, rafinerie do nowej norny sie dostuja i ciagle do przodu... W starej firmie mielismy kilkadziesiat fordow z CRem, auta sluzbowe wiec nikt niczego poza paliwem i plynem do spryskiwaczy nie dolewal poza przegladami. Tez nigdy nie bylo problemu z zamarzajacym paliwem a jezdzilo sie w rozne strony swiata (np do Monachium przez pepiki) Jezeli ktos sie lepiej poczuje dolewajac cos zima to oczywiscie niech dolewa (dobre samopoczucie jest w zyciu wazne) Pozdrawiam, Przemek Owszem na opolszczyznie sa kiepskiej jakosci paliwa. Chodzilo mi o "okolice" nie okreslilem dokladnie gdzie i ile stacji wchodzi w rachube wiec podstaw do obliczenie procentu nie masz na 21 Sprawdzonych stacji na opolszczyznie gdzie jest ich duzo duzo wiecej tylko 7 spelnialo normy.. zreszta zalaczyles linka z kontrolami ktore juz kiedys analizowalem. Kazdy moze sobie sprawdzic. Nawet nie chce wiedziec jakie bylyby statystyki gdyby sprawdzono wszystkie stacje. Prosty przyklad: zatankuj w polsce i jedz do niemiec- pusto Zatankuj w niemczech i przyjedz do polski (ta sama trasa co powyzej)- zostanie 1/4 baku Pozdrawiam
przemek4net Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 zatankuj w polsce i jedz do niemiec- pusto Zatankuj w niemczech i przyjedz do polski (ta sama trasa co powyzej)- zostanie 1/4 baku Pozdrawiam oj chlopie.... ja takich kursow i nie tylko do n-tej Rzeszy narobilem od groma (byly lata gdzie co tydzien tak jezdzilem).... mit, podobnie jak z tym, ze "wiekszosc stacji ma paliwo niespelniajace normy" Pozdrawiam, Przemek
STANIV Opublikowano 24 Grudnia 2012 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Polecam, zawsze zapalił z tym dodatkiem (wschód kraju) DODATEK DO DIESLA ZIMOWY DO -40C 500ML PROTECTOR XERAMIC <br /><br />
baszmak7 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Ja powiem tak, popatrzcie co dodają do jedzenia a nie dopiero do paliwa. Jak się tylko da to zawsze znajdzie się taki polak co będzie oszukiwał drugiego.. I dlatego podstawa to zmienić filtr paliwa przed zimą, ale czy te dodatki coś dają to ja osobiście nie wieżę. jeśli u ciebie to jest kwestia wiary to gratuuje fachowej wiedzy :facepalm: gdzie tacy ludzie się rodzą?---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:26 ---------- Jeżdżę na chomikowym letnim paliwie od 4 lat i jak narazie miałem tylko raz problem z odpaleniem, temp w poprzednią zimę spadały do -30 a moj AVF smigał na letnim BIO paliwie z Lotosu jedynym dodatkiem jest ok 0,5L benzyny na bak, nie wiem czy w czyms to pomaga ale Helmuty wyposażyli autko w webasto moze dlatego nigdy nie zamarza Ostatnio sporo czytałem o dodatkach czyszczacych wtryski, jedni polecali inni odradzali wkoncu kupiłem LIQUIMOLY, nastepnym dylematem był sposób użycia, więc wymysliłem własna metode z 250ml LIQUIMOLY zrobiłem roztwór 1:1 i odpaliłem na tym samochód (po ominięciu filtra) pozostałe 250ml wlałem do baku. Jestem bardzo mile zaskoczony co moze zdziałać ten srodek, silnik zaczoł rowniej i ciszej pracowac. Po odpaleniu nie trzesie sie jak galareta i nie puszcza chmurki a przede wszystkim jest bardziej dynamiczny :facepalm: i kup w polsce auto z silnikiem diesla....zajeżdzi a potem się martwi nowy nabywca...
lukaszooo Opublikowano 25 Grudnia 2012 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Helmut ktory sprzedał mi auto zapewniał ze jest piekne i w 100% oryginalne a jak okazało sie po roku miało porządnego dzwona w dupe, on sie nie martwił o mnie wiec ja nie bede martwił sie o innych, poza tym ciezarówki włąsnie na tym paliwie robią po 2miliony kilometrów i nic im sie nie dzieje wiec dlaczego moj klekot miał by nie zrobic miliona z drugiej strony jesli wszyscy kierowcy mieli by takie pedantyczne podejscie do samochodów jak większość z nas klubowiczów to polowa warsztatów w polsce by upadła
inviz Opublikowano 25 Grudnia 2012 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Ja powiem tak, popatrzcie co dodają do jedzenia a nie dopiero do paliwa. Jak się tylko da to zawsze znajdzie się taki polak co będzie oszukiwał drugiego.. I dlatego podstawa to zmienić filtr paliwa przed zimą, ale czy te dodatki coś dają to ja osobiście nie wieżę. jeśli u ciebie to jest kwestia wiary to gratuuje fachowej wiedzy :facepalm: gdzie tacy ludzie się rodzą?---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:26 ---------- Jeżdżę na chomikowym letnim paliwie od 4 lat i jak narazie miałem tylko raz problem z odpaleniem, temp w poprzednią zimę spadały do -30 a moj AVF smigał na letnim BIO paliwie z Lotosu jedynym dodatkiem jest ok 0,5L benzyny na bak, nie wiem czy w czyms to pomaga ale Helmuty wyposażyli autko w webasto moze dlatego nigdy nie zamarza Ostatnio sporo czytałem o dodatkach czyszczacych wtryski, jedni polecali inni odradzali wkoncu kupiłem LIQUIMOLY, nastepnym dylematem był sposób użycia, więc wymysliłem własna metode z 250ml LIQUIMOLY zrobiłem roztwór 1:1 i odpaliłem na tym samochód (po ominięciu filtra) pozostałe 250ml wlałem do baku. Jestem bardzo mile zaskoczony co moze zdziałać ten srodek, silnik zaczoł rowniej i ciszej pracowac. Po odpaleniu nie trzesie sie jak galareta i nie puszcza chmurki a przede wszystkim jest bardziej dynamiczny :facepalm: i kup w polsce auto z silnikiem diesla....zajeżdzi a potem się martwi nowy nabywca... Wszedł wielki znawca na wątek, który tyczy opiniowania produktów, dla których udowodnić efektywność jest równie łatwo jak szamponu przeciw łysieniu i zjechał dwie czysto indywidualne wypowiedzi. Gdzie takie trole się rodzą no TYLKO W POLSCE... Jak nie widać różnicy to po co prosić o azyl polityczny na Ukrainie, z takimi trzeba po prostu żyć:facepalm:
Fahoo Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zimą leje Skyyd...zero problemów letnia ropa +Skyyd przy -28 widac bylo ze jest gęsta ale nie było parafiny z dodatków czyszczących polecam LM i Motul przez cały rok... widac poprawe u klientów grupa 013 i 23 w PD po przejechaniu ok 1000km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się