artek04 Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Nie przesadzacie trochę z tym filtrem... Ja wymieniałem jesienią wszystkie filtry i olej , filtra paliwa nie zalewałem , po wymianie normalnie odpalił i nic się nie działo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 tu nie chodzi o filtr a skutki powietrza w ukladzie paliwowym poczytaj troche wiecej tego tematu ,panowie wrzuce instrukcje narazie nie mam czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 (edytowane) tu nie chodzi o filtr a skutki powietrza w ukladzie paliwowym poczytaj troche wiecej tego tematu ,panowie wrzuce instrukcje narazie nie mam czasu kolego już 2 m-ce i nie znalazłeś czasu dla dobra forum ? Edytowane 19 Maja 2015 przez RALF76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crick-WWY Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 (edytowane) Koleżanki i Koledzy,Czy jest Wam znana procedura odpowietrzania układu paliwowego za pomocą programu VCDS ?Kilkukrotnie padło pytanie o w/w procedurę, ale bez jednoznacznej odpowiedzi.PozdrawiamRobert Edytowane 1 Lutego 2016 przez Crick-WWY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigjasiu Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Kolego, ja wymieniałem już trzykrotnie filtr paliwa i nic nie robiłem..... zdemontowałem, zamontowałem i odpaliłem. Ostatnio wymieniałem znajomemu wtryskiwacz według opisu z ELSY. po wymianie napisane było by odpalić samochód i pozostawić go na 5-10 min na wolnych obrotach i tyle. Przy weekendzie postaram się douczyć ELSY i podzielę się z wami opisem, co do wymiany filtra paliwa. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterEL Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 (edytowane) przy silnikach CR powinno sie wywolac procedure napelniania filtra za pomoca VCDSa. niezdrowo dla nich jest aby go hyrac.... Ja u siebie napelnialem vcdsem Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Edytowane 1 Lutego 2016 przez PiterEL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 przy silnikach CR powinno sie wywolac procedure napelniania filtra za pomoca VCDSa. niezdrowo dla nich jest aby go hyrac.... Ja u siebie napelnialem vcdsem Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Widzę, że to jakaś większa tajemnica jak to zrobić. Nawet ci co wiedzą nie powiedzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterEL Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 poszukaj na necie ja juz tez nie pamietam... Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Wystarczy trzy albo cztery razy załączyć i wyłączyć zapłon i później odpalić, wtedy już nie chetła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crick-WWY Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 (edytowane) Dla potomnych,Procedura uruchamiana wstępnej pompy paliwa za pomocą systemu VCDS:UWAGA! PODCZAS WYKONYWANIA POWYŻSZEJ PROCEDURY NIE WOLNO DOTYKAĆ PEDAŁU GAZU I SILNIK NIE MOŻE BYĆ URUCHOMIONY. Wymagania: * zapłon włączony, silnik wyłączony* napięcie min. 11.5 V* wystarczający poziom (ilość) paliwa z zbiornikuWybieramy:[01 - Silnik][ustawienia podstawowe - 04]Wybierz grupę "035"[idź!][ON/OFF/Dalej]Elektryczna pompa paliwa powinna pracować przez 30 sekund.[Gotowe, Wróc]Przy wymianie filtra paliwa powyższą procedurę stosuje się jednorazowo.Przy wymianie m.in. wtryskiwacza oraz innych naprawach związanych z układem paliwowym poleca się zastosowanie powyższej procedury min. trzykrotnie.I to na tyle PozdrawiamRobert Edytowane 3 Lutego 2016 przez Crick-WWY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 uzupełniłem całe info w 1 poscie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7maxx Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 mam pytanie - a jak wygląda używanie specyfikow do czyszczenia wtryskow (np. LM) przy tego typu filtrze? są różne opisy ale w zasadzie wszystkie dotyczą normalnego rodzaju filtra a nie widziałem opisu do CR-a.. robimy to analogicznie? czy coś inaczej? no chyba, że lejemy bezpośrednio do baku.. ale ponoć to nie jest zalecane ze wzgledu na syf jaki może później z baku pójść na wtryski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTG Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 (edytowane) Najprościej to włączamy Transfer Fuel Test, otwiera się zawór w pompie cr, pompuje pompa paliwa w progu, słyszymy szum i paliwa i przez 60s czujemy jak paliwo przepływa przez wtryskiwacze i wraca powrotami do baku. Procedurę ta wykonujemy nawet jak zmieniamy wtryskiwacz bo od razu nam się układ odpowietrza i auto odpala na strzał. Edytowane 18 Września 2016 przez VTG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Jakie jest zadanie pompki paliwa przy filtrze paliwa? A jest przecież jeszcze kolejna w zbiorniku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaRone Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Jakie jest zadanie pompki paliwa przy filtrze paliwa? A jest przecież jeszcze kolejna w zbiorniku... w niektórych modelach nie ma już w baku tylko jest przy filtrze była zmiana około 2010 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoName Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Witam, A czy może ktoś się orientuje gdzie się odpowietrza zbiornik przy wlewie? W B6 jest taki cypel co po naciśnięciu odpowietrza zbiornik i można zalać więcej paliwa a w B8 nic nie widzę :/ Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoName Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Nikt nic nie wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 44 minuty temu, krich8710 napisał: Nikt nic nie wie? w B8 tego nie ma . Z resztą w B7 też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoName Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesoly_ Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Dnia 1.11.2012 o 15:45, johnny2002 napisał: osłony aerodynamiczne płyty podłogowej po prawej stronie A ja mam takie pytanie ktoś poratuje jaki nur katalogowy mają te motylki do przykręcenia tych osłon ??? - widzę parę razy mechanik wymieniał filtr i oczywiście już pogubił te nakrętki mocowań osłon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się