lapek85 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Dokładnie, może koledze pomyliły się modele? pisałem o tych DRL ŚWIATŁA DZIENNE MAX LED OKRĄGŁE AUDI OPEL VW (2725032435) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. co któych mowa była na początku tego tematu
kkam Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Ja w zeszłym roku przerobiłem halogeny na halogen +DRL. Nic na szczeście nie parowało. Przez zime planuje zrobić kolejną wersję. teraz mam 9 ledów, ale chyba na 4-5 mocniejszych powinno być lepiej. DRL uruchamia się automatycznie po odpaleniu silnika, gaśnie jak zapale pozycje. <br /><br /> <br /><br />
fahur Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Ja w zeszłym roku przerobiłem halogeny na halogen +DRL. Nic na szczeście nie parowało. Przez zime planuje zrobić kolejną wersję. teraz mam 9 ledów, ale chyba na 4-5 mocniejszych powinno być lepiej. DRL uruchamia się automatycznie po odpaleniu silnika, gaśnie jak zapale pozycje.http://s14.postimage.org/arl13ro2l/Obraz_011.jpg <br /><br /> http://s11.postimage.org/xq9qutb5r/Obraz_012.jpg <br /><br /> Nie miałeś problemów z policją? Nie sprawdzali homologacji?
kkam Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Miałem 2 razy kontrole, raz miałem przegląd na stacji. Ani razu nikt nie sprawdzał homologacji. Policjant tylko stał z przodu i prosił o włączenie pozycji, mijania, wyłączenie itp. Obserwował tylko czy DRL odpowiednio sie zachowuje, tzn czy gasnie jak włączysz inne światła.
laguna Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2012 nie musi gasnąć, ale za to musi się przyciemniać
laguna Opublikowano 6 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2012 i jak Krzychu nowa wentylacja???????
melman_zyrafa Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Laguna- może zróbcie tak jak jest w halogenach od Land Roverów. Wiercisz 2 otwory- na górze i na dole. W otwory wstawiasz dwie rurki (np takie jak do akwarium) i wyprowadzasz do dołu (+można trochę do tyłu) i do góry, uszczelniasz łączenia. Rurki wystarczy że będą miały 5-10 cm. Takie ustawienie wymusi normalny obieg po zagrzaniu (konwekcję), ciepłe powietrze będzie uciekało górą co będzie wymuszało pobieranie świeżego od dołu- masz dobrą wentylację. Rurki zabezpieczają przed zalaniem wodą.
laguna Opublikowano 6 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2012 każdy pomysł jest dobry, bo zaczyna mnie do mocno wpieniać...
kris-krzysztof Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 A wiesz nie wiem bo nie jeździłęm jak zrobiłęm . Dzis jade w trase wiec zdam relacje. Mnie bardziej wpienia bi-xenon ..
Bielun22 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 a moze jak by rozebrac ori halogen i tą tylna czesc wymienic na takie swiatlo do jazdy dziennej? hmmmmmmmmmmm.... zobaczymy...
Wąski Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 a moze jak by rozebrac ori halogen i tą tylna czesc wymienic na takie swiatlo do jazdy dziennej? hmmmmmmmmmmm.... zobaczymy... już mam tak zrobione od przeszło roku założyłem jak weszła Fabia RS do sprzedaży świecą jednakowo nie parują ---------- Post dopisany at 22:11 ---------- Poprzedni post napisany at 22:07 ---------- aha i jeszcze zakleiłem szkło folią przezroczystą aby się szybko szkła nie spiskowały
laguna Opublikowano 13 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2012 jak to możliwe, że nie parują? coś robiłeś? Może jakaś lepsza seria była??????? ja czekam z utęsknieniem na wieści od Krzyśka, czy coś pomógł jego nowy pomysł
kris-krzysztof Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Chwilowo pomogło ale dalej to samo . Wiesz nie mam już pomysłu, po prostu nie mam sił męczyć, denerwowac sie z tym.
laguna Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2012 No to d*pa, cholera nie wiem co z tym zrobić
Bielun22 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 tak jak powiedziałem wczesniej... wyrezałem sobie drl w miejsce halogenow... rozebrałem halogen i wkleiłem w srodek okrągłe drl. świeci kozacko, nie paruje. mam tylko mały problem bo podłączyłem to pod przełacznik halogenów i mi wywala bład spalonej zarówki:/. pewnie przez to ze ori halogen ma inną opornosc niz drl i stąd ten bład. wizyta u elektryka powinna załatwic sprawe bo vagiem raczej tego nie naprawie:/ laguna a ty jak podpiąłes swoje drl?
laguna Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2013 DLR nie możesz podpiąć pod halogeny Osobna instalacja!!! a w kostki od halogenów rezystory!!! jakie DLR wrzuciłeś - jakieś fotki? U mnie już zmienione - kolor idealnie, ale parują nadal - chrzaniona Hella Krzychu - poddałeś się?
Bielun22 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 ja wsadziłem najzwyklejsze jakie były na allegro Światła DZIENNE LED DRL 2x4W 250LM!! E4 0087 RL (2857483001) - motoAllegro ..swieci fajnie. byłem u elektryka ale on powiedzial ze rezystor bedzie sie grzał i takie wyjscie odpada. osobnej instalacji nie chce mi sie robic. jeszcze popróbuje w inny sposób.. nie wierze w cuda ze nie da sie tego jakos oszukac. jak cos wykminie to dam znac:d
GreGoriO Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 jak dasz mocniejszy rezystor...przynajmniej 10W to bez problemu.. ja tak mam w kabinie od dwóch miesięcy zasilanie do zmierzchowego.... im większa moc rezystora tym lepiej... zwróć zresztą uwagę jak kufatec rozwiązał sprawe LEDów w tablicy rejestracyjnej.....rezystory!!
wiruswirus6 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Nowa Instalacja nie jest skomplikowana. A elektryk wziol 20 za podłączenie najtrudniej znajsc + po stacyjce.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się