RALF76 Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 dzięki tomkowi nie mam już problemów z pompą jestem po wymianie w odpowiednim momencie przebieg oryginalny 172 tys imbus i gniazdo już tak powycierane że jeszcze troszke i miałbym problem więc użytkownicy b8 niech zawczasu sprawdzą stan Czyli obawy się potwierdzają. Mam nadzieje ze po 2010 już nie będzie tego typu problemów. Jaguś wrzuć zdjęcia jak to wygląda (imbus, gnizado) przy 172k ori przebiegu
Remigiusz Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Czy w silniku o oznaczeniu CAGA również problem występuje?
RALF76 Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Czy w silniku o oznaczeniu CAGA również problem występuje? W pierwszym poście tego wątku jest napsiane ze problem występuje do 10.2009 - dotyczy 2.0 TDI CR
jaguś Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 ja mam typ silnika CAGC oczywiście wrzucę w poniedziałek zdjęcia poglądowe jak to wygląda ale powiem wam że polecony serwis przez tomka co mi robił przekładkę w Poznaniu za głowę się chwycił jak zobaczył jakie luzy miało gniazdo i jak był zjechany imbus i powiedział że krótko przed uszkodzeniem to wymieniłem chociaż zapewniali mnie inni że nie mam się czym przejmować.Oczywiście też potwierdził że 2.0 tdi cr dopiero po 2010 roku zmieniły się
przemek4net Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Oczywiście też potwierdził że 2.0 tdi cr dopiero po 2010 roku zmieniły się dokladnie to po 10.2009 czyli technicznie przed 2010 (a byc moze zgrane jest to z rokiem modelowym 2010, ktory wszedl do produkcji przeciez jeszcze w 2009)... ale jak juz pisze sie o regeneracji pomp (co jest bzdura bo regeneracji poddawane jest gniazdo w walku napedowym a nie pompa oleju/no chyba ze tam gniazdo tez sie wyjechalo/) to taka drobnostka jak przed czy po 2010 to juz moze czepialstwo z mojej strony... Pozdrawiam, Przemek
jaguś Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 Oczywiście też potwierdził że 2.0 tdi cr dopiero po 2010 roku zmieniły się dokladnie to po 10.2009 czyli technicznie przed 2010 (a byc moze zgrane jest to z rokiem modelowym 2010, ktory wszedl do produkcji przeciez jeszcze w 2009)... ale jak juz pisze sie o regeneracji pomp (co jest bzdura bo regeneracji poddawane jest gniazdo w walku napedowym a nie pompa oleju/no chyba ze tam gniazdo tez sie wyjechalo/) to taka drobnostka jak przed czy po 2010 to juz moze czepialstwo z mojej strony... Pozdrawiam, Przemek wiadomo o co chodzi że pompa jest ok tylko wymienia się na regenerowany wałek który jest wadliwy Pozdrawiam
Dev Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 mam Tiguana 2.0tdi CR 2009r tam tez jest ten problem ?
przemek4net Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 mam Tiguana 2.0tdi CR 2009rtam tez jest ten problem ? sprawdz w etce...ale cos kojarze z pamieci, ze w tiguanie sa walki wyrownujace a w yeti nie (jezeli to co pisze jest prawda i mowimy o aucie wyprodukowanym przez 11.2009 to ... tak) pozdrawiam, Przemek
Dev Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 byłbym wdzieczny gdybyś sie z tym zapoznał tutaj VIN: WVGZZZ5NZ9W066458 mam jeszcze jeden problem wyskakuja mi takie błedy: 00562 - Czujnik poziomu oleju/temp. oleju (G266) 010 - Przerwa / zwarcie z plusem i taki: 000406 - Czujnik temperatury oleju (G8) P0196 - 000 - niewiarygodny sygnał ma to coś wspólnego ?
seba.jedesign Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Witam!,dziwi mnie fakt że z wałkami zaczął się problem już od roku 2005 gdy wszedł model B7 , sam wymieniałem w tym modelu pompę z zestawem naprawczym(napinacz ,łańcuch,zębatka,wałek),bo naczytałem się na forum że są z tym problemy i lepiej wymienić, mijają 3-4-5 lata wychodzi całkiem inny modem B8 i dalej są z tym problemy. Powiem jeszcze że jak wymieniałem kiedyś w B7 pompę z tym wałkiem, auto miało przebieg około 180 tyś. wałek mam do dzisiejszego dnia-wygląda bardzo dobrze.
przemek4net Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 byłbym wdzieczny gdybyś sie z tym zapoznał wg etki walki wyrownujace w tiguanie sa a zmiana krotki->dlugi zabierak (no i tez same walki i pompa oleju sie zmienila) nastapila 03/04.11.2009 =>dotyczy silnikow CBAA, CBAB, CBBA, CBBB W yeti wg etki nie ma walkow wyrownujacych ale nie jest jasne na 100% jak jest W jednej karcie opisanej jako "siln.wysok+CBDB,CEGA" jest pompa oleju napedzana lancuchem a w drugiej "diesel CFHA, CFHF,CFHC,CFJA,CLCB" pompa oleju napedzana jest paskiem Pewnie sa 2 generacje silnikow 2.0tdi w yeti. W sumie wymslalem ze yeti to tiguan z innymi blotnikami, tapicerka i znaczkiem producenta a jednal roznice sa wieksze Witam!,dziwi mnie fakt że z wałkami zaczął się problem już od roku 2005 gdy wszedł model B7 , sam wymieniałem w tym modelu pompę z zestawem naprawczym(napinacz ,łańcuch,zębatka,wałek),bo naczytałem się na forum że są z tym problemy i lepiej wymienić, mijają 3-4-5 lata wychodzi całkiem inny modem B8 i dalej są z tym problemy. Powiem jeszcze że jak wymieniałem kiedyś w B7 pompę z tym wałkiem, auto miało przebieg około 180 tyś. wałek mam do dzisiejszego dnia-wygląda bardzo dobrze. b7 a b8 to 2 zupelnie inne auta jak audi 80 i audi a4b5 ale akurat silniki 2.0tdi PD i CR to tak calkiem zupelnie rozne nie sa (tak jak w wielu autach np honda 1.4 zastapiono gaznik wtryskiem tak zastapiono pompowtryski commonrailem) Dwa: czesci (walki na zabierak 100mm) "poprawionego CRa" sa przewidziane takze jako oficjalny sposob naprawy 2.0tdi PD... wspolnych czesci 2.0TDI CR i PD jest znacznie wiecej... zreszta A4B7 z fabrycznie wstawionym 2.0TDI CR nazywa sie seat exeo Pozdrawiam, Przemek
jaguś Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Opublikowano 19 Listopada 2012 tak jak obiecałem pokazuje zdjęcia przy przebiegu oryginalnym 172 tys [/ur
wrclaguna Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 Co to za rdza ? na jakim to oleju jezdzisz ?
jaguś Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Opublikowano 19 Listopada 2012 sluchaj rdzy nie było wogóle ale leżalo to w firmie gdzie jest zimno i ogrzewanie jest z piecyka gazowego i skorodowalo ja jeżdze na castrolu pełnym syntetyku do dpf o lepkosci 504.00 -507.00 do vw audi itp
casavio Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 Heh nie wydaje mi się aby ta część była z twojego auta jeżeli wymieniłeś to pare dni temu.Pompa oleju jak z nazwy pracuje w oleju to nawet w kilka dni leżąc w wilgoci nie było by takiej korozji. To moje skromne zdanie --może się myle, kilka osób powie pewnie że napewno się myle, zastanawia mnie tylko jeden fakt dlaczego promowany jest wiadomy warsztat i osoba która to wykonuje? Dodam jak już wspominałm kilka postów wcześniej ASO Polskie nie miało zdażenia ani zgłoszenia awari napędu pompy oleju w CR nawet w autach z przebiegami 200-260 tyś km Pozdrawiam
wrclaguna Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 Heh nie wydaje mi się aby ta część była z twojego auta jeżeli wymieniłeś to pare dni temu.Pompa oleju jak z nazwy pracuje w oleju to nawet w kilka dni leżąc w wilgoci nie było by takiej korozji. To moje skromne zdanie --może się myle, kilka osób powie pewnie że napewno się myle, zastanawia mnie tylko jeden fakt dlaczego promowany jest wiadomy warsztat i osoba która to wykonuje? Dodam jak już wspominałm kilka postów wcześniej ASO Polskie nie miało zdażenia ani zgłoszenia awari napędu pompy oleju w CR nawet w autach z przebiegami 200-260 tyś kmPozdrawiam Jestem tego samego zdania
artek04 Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 Dodam jak już wspominałm kilka postów wcześniej ASO Polskie nie miało zdażenia ani zgłoszenia awari napędu pompy oleju w CR nawet w autach z przebiegami 200-260 tyś kmPozdrawiam Hm , a co to za przebieg 260 tyś. km
jaguś Opublikowano 20 Listopada 2012 Autor Opublikowano 20 Listopada 2012 chyba że na fakcie część która otrzymalem od mechanika nie pochodzi z mojego samochodu.Nie promuje tomka tylko daje znać że ja od niego zakupiłem i tyle.Ale widziałem część nie miala śladu korozji ale była umyta przez mechanika i włożona do pudełka po 3 dniach jak wyciągnełem miałą widoczne ślady korozji.
casavio Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 Nio i pewnie ta twoja pompa biega już w innym aucie bez PRZERÓBEK-- chyba że znowu się myle. Pozdrawiam
H4mm3R Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 To jest goła blacha, może przemył to jakimś cleanerem, a wtedy wystarczy trochę wilgoci i pojawiają się takie kwiatki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się