lukapor Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Witam musze wymienić wachacze w mojej audi co sadzicie o wachaczach kraft lub jakie polecacie
cougarr2 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 o zawieszeniu jest kila wątków poszukaj i poczytaj. Moim skromnym zdaniem kraft niska półka jakościowo, może jak wymienisz wszystkie i kilka tysięcy w ciszy zrobisz. Pamiętaj też o tym że amortyzatory i ich stan wpływa bardzo na żywotność zawieszenia. Kup sobie lepiej coś ze średniej półki.
electrofinger Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Witam musze wymienić wachacze w mojej audi co sadzicie o wachaczach kraft lub jakie polecacie Jak chcesz pojeździć dłużej, to kup coś z średniej półki, a jak bardzo długo to TRW lub Lemforder. Ja kupiłem Ruville za ok. 950zł i wymieniałem chyba w maju i do dziś jest cisza. Krafta mi odradzono nawet w hurtowni w której je chciałem kupić. Inaczej mówiąc wszystko w cenie 400-500 zł za kpl. będzie niskiej jakości, nietrwałe i wystarczy na ok. 10.000km.
clinque Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/all-ranking-wahaczy-7341/ milej lektury zamiast krafta wez MS, bedizesz Pan zadowolony
sokal Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 http://a4-klub.pl/search.php?searchid=1984044
kicker Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Ja wymieniłem po obu stronach górne wahacze na SNR i przejechałem już 10kkm, wahacze jak nowe Pomimo że mieszkam w Lubelskim to śmigam po dobrych drogach więc sądzę że na tych wahaczach 20kkm i więcej spokojnie przejadę. Ważną kwestią jest to jak kto jeździ (i po jakich drogach) bo niektórzy jadą w dziury zamiast je omijać a potem lament że zawieszenie pada. Jak ktoś śmiga codziennie po bardzo dziurawych drogach to niema sensy brać z górnej półki bo Polskie drogi i tak rozniosą zawieszenie.
lukapor Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2012 W sumie to mam do wymiany tylko 2 banany lewa i prawa strona i górny przedni prosty lewa strona i nie wiem czy kupić te 3 lepszej marki czy cały komplet np MS
krzysaudi Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Kup Pan krafta - będziesz zadowolony , ale nie wiem czy dojedziesz do następnej wymiany oleju na nim Następnym razem jak kupiłbym a4 lub a6 tylko lemforder lub trw .
pesik87 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 a ja mam MS.. i jestem zadowolony.. wymienilem tylko dolny prawy ale to po 20 tysiacach km.. bo troche po dziurach latalem..
cougarr2 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 jak wywalisz wszystkie i wstawisz MS to będzie OK, nie zbankrutujesz ale dość długo w ciszy pojeździsz.
grucha1 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Ja dwa lata temu wymienialem całe zawieszenie i wsadzilem krafta i nie mam z nim problemu, ale dodam ze przy okazji wymienialem wszystkie amorki i gumy na belce z tyłu. Mam spokój nie narzekam na firmę Kraft
JarusKK Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Coś wam powiem oi wahaczach teraz szczerze powiedziawszy nie ma różnicy czy kupisz zestaw za 1500zł czy za 549zł bo to i tak jedna fabryka w chinach robi takze nie warto przeplacac bo pojezdzisz tyle samo na jakichś deckermanach co i na jakimś Febi. Sam sie o tym przekonałem na włąsnej skórze ;/
krzysaudi Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Głupoty opowiadasz - wez do ręki krafty , lemy albo inne i zobaczysz różnicę gołym okiem . Kiedyś krafty były twardsze - 2 poprzednie audiki lataja jeszcze na moich kraftach . Dzisiejsze krafty to na czas wymiany oleju dobre są albo tuż przed giełdą co by zawieszenie nie tłukło . Dobre są drogie - ale długowieczne ...
grucha1 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Ja dwa lata juz jezdze na kraftach i nie mam problemu a tymbardziej zadnych stukow.ale mowie ze ja wymienialem odrzu amorki i wszystkie gumy w zawieszeniu.Moze dlatego nie mam zadnych problemow
JarusKK Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Z częsciami jest jak z narzedziami Co tego że Beta, Jonnesway, Ruville, czy inne coś jak wszystko jak nie made in rpc to made in china to india czy chyj wie co jeszcze. Tam jest tania siła robocza i tyle, orginalne części kupione w serwisie np. filtr paliwa do tdi oznaczony emblematami Vw audi seat skoda i Germany oczywiście wielkimi literami a odwrócisz filtr a tam małe literki made in china, To co to ma byc jak wszystko skośnookie robią???
ficjor Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Był już podobny wątek. To, że coś jest "made in china" nie musi mieć jakiegokolwiek powiązania z niską jakością produktu.
andzia883 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 A ja polecamlemforder od 2 lat smigam na nich
piotr26a4 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Już pisałem do czego się nadają... Powiem tyle że wytrzymały poważny przebieg bo aż 4000 km masakra... Teraz wymieniam na LMO
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się