Irvine Opublikowano 15 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2013 4-8 stycznia, po regeneracji bez zmian Auto stoi u mechanika, zostanie zbadana jeszcze raz kompresja, napisze jak coś będę wiedzieć
grippen Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 mnie się nie podoba ten filtr paliwa jest on bez zaworka zwrotnego i pewnie to jego wina
Krzyh00 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 tez mialem problem z rozruchem, nawet po pol minuty krecenia rozrusznikiem i powodem byl filtr paliwa, po wymianie pali na widok kluczyka.
Tommy Gun Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 tez mialem problem z rozruchem, nawet po pol minuty krecenia rozrusznikiem i powodem byl filtr paliwa, po wymianie pali na widok kluczyka. za***isty komentarz
Irvine Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 tylko, że na poprzednim filtrze auto również nie zapalało, a był to filtr firmy mann filter. Ten filtr paliwa ma podgrzewacz dodatkowo, żeby łatwiej zapalić
sasza Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 tylko, że na poprzednim filtrze auto również nie zapalało, a był to filtr firmy mann filter. Ten filtr paliwa ma podgrzewacz dodatkowo, żeby łatwiej zapalić ma podgrzewacz jak każdy afn, ale nie ma zaworka zwrotnego, napewno to nie jest ori filr afn, były z nakręcaną podstawą i całosciowe, ale te całosciowe były z miejscem na zaworek zwrotny. Więc nie wiem kto co Ci tam wymodził.
Irvine Opublikowano 17 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2013 ten filtr mi wymieniali w warsztacie, oraz wszystkie gumowe wężyki myślicie, że to może mieć taki duży wpływ na odpalanie?
MASATO Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 jak będziesz chciał to mam filtr paliwa do AFN z zaworkiem zwrotnym i z przewodami gumowymi
Irvine Opublikowano 17 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2013 nie będę potrzebować, filtr nie jest przyczyną takiego zapalania
grippen Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 coś jest nie tak z tym odpalaniem ja bym jednak wymienił filtr z zaworkiem. Weź zrób taki myk że podaj bezpośrednio + z akumulatora na elektro zawór przy pompie wtryskowej i wtedy spróbuj zapalić może tam nie dochodzi lub jest zanieczyszczony kabel i nie ma dobrego styku. Bo jeżeli kat wtrysku jest ok, dawka startowa też ok ale nie pisałeś chyba jaka ? albo przeoczyłem, kompresja też spoko to nie ma innej możliwości żeby nie palił. Podłącz z aku + na elektro zaworek i zobacz wtedy czy zapali dobrze
Irvine Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2013 Prawdopodobnie problem z odpalaniem rozwiązany. Pierwszy mechanik nie sprawdził należycie kompresji, podał, że wynosi ona 28 na wszystkich cylindrach, a teraz auto stoi u innego mechanika i okazało się, że na dwóch cylindrach jest znacznie słabsze, nie pamiętam wartości, okazało się, że pierścienie są mocno wytarte. To mogła być wina wcześniej uszkodzonej turbiny, o której nie pisałem. W tygodniu odbieram auto od mechanika i napiszę dokładnie co i jak, bo jeszcze te drgania auta mnie niepokoją. Wszystkim udzielającym się w tej sprawie Wielkie dzięki, człowiek dzięki temu forum lepiej zna swój silnik
piotrsob1 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Michał, ten drugi mech to tylko zmierzył ciśnienie i powiedział że to pierścionki, czy też zrzucił czapkę i rozmontował silnik, bo żeby stwierdzić że to wina pierścionków to trzeba wyjechać z tłokami z bloku i pomierzyć luzy w zamkach pierścieni włożonych do cylindra bez tłoka i ocenić ich sprężystość . A jeżeli rozmontował, to jak wyglądają tuleje cylindrowe i szczelność zaworów ? Uszkodzenie turbiny nie musi się wcale zakończyć uszkodzeniem silnika, wirnik części zimnej jest wykonany z aluminium, jeżeli jego awaria polegała na powlnym wycieraniu się o obudowe , to silnik powinien to wytrzmać. Chyba że rozerwało go na większe elementy i zassało do cylindrów, to wtedy mógł spowodować większe zniszczenia, a ich ślady powinny być widoczne na głowicy i tłokach ( mogą być też pokrzywione korbowody ). Doprecyzuj co wiesz na ten temat, bo od tego zależy trafność podpowiedzi
Kali S4 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Z opisu wynika że stwierdził to na podstawie pomiaru kompresji
Tommy Gun Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Oby tak było, bo nasz poprzedni silnik w A6 2.5 TDI miał max 22 na jednym garze. Po regeneracji pompy wtryskowej palił bardzo ładnie na zimnym ale na ciepłym już nie...
vauxhall95 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Kompresje na jakim silniku badał bo sa znachorzy co na ciepłym badaja i tłoki sa uszczelnione Jak zmierzył kompresje to jezeli ma troche oleju w głowie to zrobił probe olejowa i juz wiadomo czy głowica czy układ korbowo-tłokowy.
piotrsob1 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 No tak, tylko że Michał napisał o wytartych pierścionkach, bez rozmontowania robiąc nawet próbę olejową nie jesteś w stanie stwierdzić czy winne są pierścionki, czy porysowane gładzie cylindrów
thomyk Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Ja bym obstawiał zawory wydechu klega wymianiał komplet bo było podobnie. Zeby pierścienie to przebieg by musaił być hohoho spory
vauxhall95 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 nie koniecznie wystarczy zaciety termostat i dłuzsza trasa i pierscienie moze szlag trafic.
Musashi Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 pierscienie moga byc zapieczone. w normalnych warunkach, pierscienie maja zapewniona ruchomosc, co pozwala im sie rozprezac i doszczelniac cylinder, jezeli jest duzo smoly, w rowkach, nie pracuja prawidlowo. ---------- Post dopisany at 18:24 ---------- Poprzedni post napisany at 18:23 ---------- proba olejowa jasno okresli czy przyczyna braku kompresji jest uklad tlok-cylinder czy glowica. ---------- Post dopisany at 19:57 ---------- Poprzedni post napisany at 18:24 ---------- Auto pozostawiłem na stromej górce na noc, bez zmian, moje spostrzeżenia są następujące, gdy jest temperatura dodatnia auto odpala znacznie lepiej, potrzebuje kilka sekund oraz jedną próbę na rozruszniku, gdy jest temp. minusowa auto gdy stoi 1-2 godz. odpala bez problemu, gdy nie jeżdżę 4-6 godz auto potrzebuje więcej czasu na rozruch, a po 10 godz. i więcej, w tym po nocy to tragedia z odpalaniem, tak jak na filmikuregeneracja pompy polegała na wymianie uszczelek, wymianie nastawnika,bo ciekł oraz był niby uszkodzony sterownik pompy szukalbym dziury w calym w uszczelnieniu pompy. wg mnie ewidentnie problemem jest dostawa paliwa do pompy. sprobuj przed uruchomieniem silnika po nocnym postoju, otworzyc korek wlewu paliwa. jezeli nie bedzie zmian. zrob eksperyment, podlacz bezposrednio do pompy zbiorniczek z paliwem (wylot z dolu), tak aby byl powyzej pompy. jezeli wystartuje bez problemu - pompa.
Kali S4 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 od tego powinien kolega zacząć,już dawno miał pisane żeby sprawdzić zasilanie pompy paliwem,czy czasem się nie zapowietrza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się