slepy Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 dizla to wogóle nie opłaca się robić , Kowi szczerze Ci powiem , że srednio to wyszło liczyłem po cichu na mocne 175 ps i min 370nm też liczyłem na tyle , i cały czas utwierdzam się w przekonaniu że dobrze zrobiłem nie robiąc nic z silnikiem
paput Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 ale rafalekx to szyderca, chyba największy na forum :gwizdanie: nie ja mu najzwyczajniej zazdroszczę Ale ni mówcie mu tego spoko kowi już do siedzenia na forum prawie wzrok stracił dlatego nie musisz się obawiac że się dowie
Kowi87 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 dizla to wogóle nie opłaca się robić , Kowi szczerze Ci powiem , że srednio to wyszło liczyłem po cichu na mocne 175 ps i min 370nm Silnik juz swoje przeniósł wiec dobrze jest jak jest też myślałem że wiecej wypluje, a to ze diesla nie warto modzic to juz rok temu wiedziałem ale trzeba było skończyć projekt nMi tam sie wydaje ze w maire normalny wynik jak na te graty, pamietajcie hamownia hamowni nie równa, jak gdzie idziej pojade mzoę 175 wypluje, tylko po co przecież nie cyferki sie liczą tylko odczucia,a te naprawde sa lepsze od poprzednich jak bym był pewny co do sprzęgła to można by i hardkora zrobić, tyle ze mi juz sie niechce ciągle coś wymieniać
rafalekx Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Nie jest źle, ważne żeby właściciel był zadowolony A raczej jakoś to jeździ i żeby nie sprawiało już więcej problemów właścicielowi
Pucek Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 ważne żeby teraz to jeździło bezproblemowo
Kowi87 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 ale Kowi, nie masz co narzekać, przybyło 55KM więc różnicę czuć, jeżdżą niektórzy seriami i żyją seria ma koło 120 KM a nawet więcej czasami, więc tylko 45 przybyło wartość zabiegów ok. 7000 zł seria tego padła + 7000 zł = PD zmodzone na 190 KM ale rafalekx to szyderca, chyba największy na forum :gwizdanie: Biorąc pod uwagę, że z serii programem robisz 140 KM za 1kPLN, to 25 KM za 6000-7000 to tylko soft w Q jeżdzi jak FWD po kiepskim boxie :gwizdanie: wole robić silnik niz zmieniać zderzaki, z ta mocą też nie jednego zaskoczy Jak by zaczynał modzenie w tym moemencie silnika to bym odrazu ładował PD, ale jak zaczynałem to nie wiele było zakończonych projektów wiec prawde mówiac nikt nie wiedział czy czy sie opłaca czy nie
slepy Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 o to chodzi, ja śmigam 90KM i daje radę, a co dopiero 165 , bezproblemowej jazdy teraz zyczę
Armi Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 ale Kowi, nie masz co narzekać, przybyło 55KM więc różnicę czuć, jeżdżą niektórzy seriami i żyją seria ma koło 120 KM a nawet więcej czasami, więc tylko 45 przybyło wartość zabiegów ok. 7000 zł seria tego padła + 7000 zł = PD zmodzone na 190 KM ale rafalekx to szyderca, chyba największy na forum :gwizdanie: Biorąc pod uwagę, że z serii programem robisz 140 KM za 1kPLN, to 25 KM za 6000-7000 to tylko soft w Q jeżdzi jak FWD po kiepskim boxie :gwizdanie: wole robić silnik niz zmieniać zderzaki, z ta mocą też nie jednego zaskoczy Jak by zaczynał modzenie w tym moemencie silnika to bym odrazu ładował PD, ale jak zaczynałem to nie wiele było zakończonych projektów wiec prawde mówiac nikt nie wiedział czy czy sie opłaca czy nie Dokładnie, Kowi był jednym z pionierów Ktoś kto później zaczynał miał szansę korzystać z doświadczeń innych (np. ja )
rafalekx Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Koniec płaczów i zazdrości Kto bogatemu zabroni modzić diesla Kowi podszedł do sprawy jak inny wieszcz z innego forum: "ma być grubo i drogo" cyt. N. A tak nawiasem... mówią że lubelszczyna najbiedniejsza część kraju, a w Rykach chłopcy bawią się aż miło
soolek Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 ale Kowi, nie masz co narzekać, przybyło 55KM więc różnicę czuć, jeżdżą niektórzy seriami i żyją seria ma koło 120 KM a nawet więcej czasami, więc tylko 45 przybyło wartość zabiegów ok. 7000 zł seria tego padła + 7000 zł = PD zmodzone na 190 KM ale rafalekx to szyderca, chyba największy na forum :gwizdanie: Biorąc pod uwagę, że z serii programem robisz 140 KM za 1kPLN, to 25 KM za 6000-7000 to tylko soft w Q jeżdzi jak FWD po kiepskim boxie :gwizdanie: wole robić silnik niz zmieniać zderzaki, z ta mocą też nie jednego zaskoczy Jak by zaczynał modzenie w tym moemencie silnika to bym odrazu ładował PD, ale jak zaczynałem to nie wiele było zakończonych projektów wiec prawde mówiac nikt nie wiedział czy czy sie opłaca czy nie Spoko, spoko. Po prostu temat hlapaczy się skończył, to musiałem coś nowego znaleźć
rafalekx Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Ktoś kto później zaczynał miał szansę korzystać z doświadczeń innych (np. ja ) Macie dokładnie takie same mody? Ciekawe jaki będzie u Ciebie wynik
Kowi87 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 Koniec płaczów i zazdrości Kto bogatemu zabroni modzić diesla Kowi podszedł do sprawy jak inny wieszcz z innego forum: "ma być grubo i drogo" cyt. N. gdzie tam grubo, jak by miało być grubo to bym zażyczył program destrukcyjny na 190 kunia a tak moze w końcu pojeżdze bez odwiedzin serwisów a pozatym kto tam patrzy ile w auto włoży, jak to krzyniek powiedział gdzie zaczyna sie pasja kończy sie ekonomia, równie dobrze przecież mogłem auto sprzedac i kupic nowsze z podobna mocą do obecnej ale po co, liczy sie fun teraz podjeżdzam do niewtajemniczonego A4 w sprawy forumowe czy tam innego auta i koleś sie głowi jakim cudem takie stare padło i to w 4x4 tak odjeżdza Do tego projektu brakowało mi tylko map sensora od ARL
Iverson Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 http://www.cliosport.net/forum/showthread.php?531894-350BHP-Scania-turbo-d-Merc-W123-diesel-drift-weapon no....to byłby kox [br]Dopisany: 23 Listopad 2010, 16:23_________________________________________________
Armi Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Ktoś kto później zaczynał miał szansę korzystać z doświadczeń innych (np. ja ) Macie dokładnie takie same mody? Ciekawe jaki będzie u Ciebie wynik Ja mam mocniejsze sprzęgło i turbinę AWX (Piotrek ma hybrydę). I chyba dorzucę inny map sensor
Kowi87 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 Ktoś kto później zaczynał miał szansę korzystać z doświadczeń innych (np. ja ) Macie dokładnie takie same mody? Ciekawe jaki będzie u Ciebie wynik Ja mam mocniejsze sprzęgło i turbinę AWX (Piotrek ma hybrydę). I chyba dorzucę inny map sensor Pomyśl, chciaż witek mówił ze nie bedzie znacznej róznicy w wyniku, pewnie doszło by ze 5-7km :gwizdanie: ( w moim przypadku) tylko wrazie notlaufów bedziesz miał większą granice dopuszczalnych przeładowan zanim wpadnie w t. awaryjny ja juz nic nie grzebie w silniku, no chyba ze sie posypie to wleci AVF i 6ka Ale obecny wynik nie jest zły
slepy Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Ktoś kto później zaczynał miał szansę korzystać z doświadczeń innych (np. ja ) Macie dokładnie takie same mody? Ciekawe jaki będzie u Ciebie wynik Ja mam mocniejsze sprzęgło i turbinę AWX (Piotrek ma hybrydę). I chyba dorzucę inny map sensor Pomyśl, chciaż witek mówił ze nie bedzie znacznej róznicy w wyniku, pewnie doszło by ze 5-7km :gwizdanie: ( w moim przypadku) tylko wrazie notlaufów bedziesz miał większą granice dopuszczalnych przeładowan zanim wpadnie w t. awaryjny ja juz nic nie grzebie w silniku, no chyba ze sie posypie to wleci AVF i 6ka Ale obecny wynik nie jest zły Kowi nie wiem czy by Ci sie teraz opłacało ładować AWX/AVF :gwizdanie:, po przesiadce z 165koni, by nie jechało a żeby coś podrezać też trzeba sporo włożyć :gwizdanie:
Kowi87 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 Ślepy jeśli zostane przy A4 w kolejnym wydaniu to nie ma co myslec trza kupowac ese Zapewne na AWXa i zrobienie softu dało by podobny wynik do obecnego, więc odczucia były by tylko lepsze pod wzgledem momentu bo tam by pod 400 podszedł :gwizdanie: Ale w tym momencie już nie myśle o grzebaniu w tym padle, teraz odkłądam złotówki na granie
slepy Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Ślepy jeśli zostane przy A4 w kolejnym wydaniu to nie ma co myslec trza kupowac ese Zapewne na AWXa i zrobienie softu dało by podobny wynik do obecnego, więc odczucia były by tylko lepsze pod wzgledem momentu bo tam by pod 400 podszedł :gwizdanie: Ale w tym momencie już nie myśle o grzebaniu w tym padle, teraz odkłądam złotówki na granie no to co teraz jakieś dobre car audio i do żyda ;( :decayed: ja dlatego nie grzebałem w Zeciorze, tylko jak się uda to odrazu wleci AWX/AVF
MAGIC87 Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 jak robić to konkret albo wcale naughty popieram Nawet daje rade. płaski moment Mocy nigdy nie za wiele... zabawa zaczyna sie powyzej 400Nm
aju Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 fajny zimowy setup [br]Dopisany: 23 Listopad 2010, 17:04_________________________________________________ zabawa zaczyna sie powyzej 400Nm i 300KM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się