lukasz1813 Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 Witam wszystkich. Posiadam Audi A4 B5 1.9 TDi 115 km, jakiś czas temu zaczął mi się pocić zawór EGR, teraz z niego po przejechaniu ok 1000km wycieka olej Skąd ten olej się bierze i jak mogę uszczelnić ten zawór? Czy wymienić go na nowego? Dodam że turbo było sprawdzane i nie puszcza oleju. Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
alf Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 Mechanik twierdzi, że jak jest olej w interkulerze i dasz czadu na autostradzie to egr wtedy dostaje olej. Sam jestem ciekaw.
lukasz1813 Opublikowano 26 Lutego 2013 Autor Opublikowano 26 Lutego 2013 W interkulerze był olej, ale został usunięty jakieś 2 tygodnie temu, cały dolot wyczyszczony. Słyszałem opinie że olej bierze się z odmy. Czy to prawda?
machina Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 W interkulerze był olej, ale został usunięty jakieś 2 tygodnie temu, cały dolot wyczyszczony.Słyszałem opinie że olej bierze się z odmy. Czy to prawda? Jak turbo nie puszcza ani grama to zostaje tylko odma:wink: Wyjść jest kilka, zakup nowego zaworu egr, wywalenie zaworu gdzie minusem jest brak klapy gaszącej, zamontowanie oil tank catch Wybór należy do Ciebie:decayed:
kruszyna29 Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 a może tu Serwis Pomp S.C. Brzeg z oil tankiem to bym uważał
machina Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 Nie słyszałem jeszcze żadnej opinii o regenerowanych zaworach egr, raczej większość użytkowników wymienia, wyrzuca te zawory:wink:
lukaseq1 Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 co do egr bylo naprawde duzo tutaj ja polecam ci go wywalic
daniels Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 ja EGR u siebie "przerobiłem" wywaliłem całe bebechy zostawiłem tylko klape gaszenia reszte zaspawałem,nowe gumki i zero wycieków
fulki Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 na 100%odma ale żeby ją wymienić musisz kupić całą pokrywe zaworów nową jakieś 400 500 zł chyba że zastosujesz oil tank tak jak kolega wyżej pisał
daffy Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 ja EGR u siebie "przerobiłem" wywaliłem całe bebechy zostawiłem tylko klape gaszenia reszte zaspawałem,nowe gumki i zero wycieków ja mam podobnie tylko ze bebechów nie wywalalem zaspawałem dziórki po bokach nowe uszczelki i zero wycieków
Kshyhu87 Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Te dziurki to w ogole do czegoś służą? Bo jak nie to spawam :-D
jajcosz Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 mi tez cieknie, jestem ciekaw czy wymiana odmy coś pomoże....
lukasz1813 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Opublikowano 28 Lutego 2013 Zastanawiam się nad kupnem nowego zaworu EGR ( choć to mi chyba nie pomoże w niczym bo jest już zaślepiony ten zawór ) Co do odmy to tylko w grę wchodzi zakup nowej wraz z deklem? Czemu uważać na oil tank catch? Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 15:54 ---------- Poprzedni post napisany at 14:44 ---------- A czy z odmy aż takie ilości oleju się wydobywają? Po przejechaniu ok 1000km olej cieknie mi po kolektorze, bloku.
steryd81 Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 kurde mam to samo cieknie jak cholera
daffy Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Zaspawać małe koszta a spróbować można ja już zrobiłem 40.000 na zaslepionym EGR jak narazie nic się nie dzieje
lukasz1813 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Opublikowano 28 Lutego 2013 Kolego ten zawór jest aluminiowy. Ciężko mi go będzie zaspawać. Może podeślesz mi jakieś fotki tego zaspawanego zaworu? Myślałem też na wstawieniu specjalnie dorobionej rury zamiast egr. Tylko wtedy brak będzie klapki gaszącej ---------- Post dopisany at 20:08 ---------- Poprzedni post napisany at 20:05 ---------- Coś na wzór poniższego zdjęcia
jajcosz Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 brak klapy będzie powodował bujankę przy gaszeniu auta. Można spróbować Oil catch tank na jakiś czas i zobaczyć czy to faktycznie z odmy idzie
lukasz1813 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Opublikowano 28 Lutego 2013 Powstrzymam się z zakupem nowego egr-a. Spróbuję go uszczelnić i wyciągnąć z niego cały środek
jajcosz Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 warto byłoby wyczyścić też to co dochodzi do egr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się