..::KoNik::.. Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 wkładaj sportowe... te co były wcześniej
polny Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Tył też jest za wysoko. Mam 1 BA i jst niżej......
sokal Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Zostaw, jeszcze nie wszystkie dziury na drogach powychodziły.
doradca Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 heheh prawie jak q7 .. ja w swojej dwóch palców nie wetknę miedzy nadkole a oponę
Polko_V Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 ja swojej ani palca nie włożę... (czyt.-100mm, czyli jakieś 59 od nadkola do ziemi) no na zimę mam -70, żeby nie było:grin:
czornycinek Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Opublikowano 11 Marca 2013 Tył też jest za wysoko. Mam 1 BA i jst niżej...... Nowe ? Bo jak już nie pierwszej młodości to się nie dziw że masz siadnięty. A co do tego stukania, ma ktoś jakiś pomysł ?
Gość Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 " ja swojej ani palca nie włożę...:whistling:"
Arturoo Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 ot " ja swojej ani palca nie włożę...:whistling:" współczuję mu ........................................
Kowi87 Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 :polew::polew: ---------- Post dopisany at 15:31 ---------- Poprzedni post napisany at 15:30 ---------- a fotke aż se zapisałem:grin: ktoś tu kiedys miał jeszcze większego allroada pamietam, ze niby amory od A6:shock3: ale jak to niewiem przeciez P&P nie było:grin:
darko Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 " ja swojej ani palca nie włożę...:whistling:" to aż taka ciasna jest:wink:
rafal9119 Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 nie no az tak zle to nie wyglada. mialem na drugim kompie fote seata oj tam to byscie cisneli beke . u mnie 1BA ktore miały po 70% tez dosc nisko stała. ale to ,to jest mistrzostwo
czornycinek Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Opublikowano 11 Marca 2013 Panowie ciesze się że temat wzbudził zainteresowanie ale większość komentarzy chodź zabawne nie pomagają. Macie jakąś teorie co do tego głośnego stuku tylko z lewej strony gdy wpadam w dziurę lub zajeżdżam z leżącego policjanta również na bardzo nierównych połatanych drogach przy 80 - 90 km/h co jakiś czas jest mocny stuk (jak autem bujnie) przy 70km/h jest ok
misiek547 Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Może jakiś wachacz się skończył i tak sobie stuka Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk
Duluss Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 koza na maxa a wachacz sobie pewnie stuka:decayed:
Gość Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 czornycinek - podjedź na stację diagnostyczną i za 20 zeta sprawdzą Ci całe zawieszenie
pepik Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 po wymianie amortyzatorów i sprężyn z sportowych na oryginalne mój samochód wygląda tak :http://s23.postimage.org/8utb2gckn/SDC11438.jpg Jak widać na zdjęciu przód stoi jakoś nienaturalnie wysoko. Prześwit od opony do nadkola to 13 cm a z tyłu 10 cm. Przy wymianie amorków i sprężyn wszystkie wahacze były skręcane na podnośniku czyli koła zwisały a sprężyny nie były ściśnięte czy możne to być przyczyna ? Dodam że jet też głośny stuk tylko z lewej strony gdy koło wpada w dziurę lub zjeżdżam z mostu lub lezącego policjanta, tak jakby amortyzator rozciągał sie do granic możliwości chodź nie wie czy to możliwe. Proszę o pomoc Pamiętam, że już kiedyś pokazywałeś to auto i napisałem Ci że na 100 % masz źle dobrane sprężyny, ale jak widać zimę przejeździłeś Co do stukania to do sprawdzenia mocowanie amortyzatora, wahacze, końcówki drążków, łączniki stabilizatorów... Załóż tą zawiechę co była wcześniej
czornycinek Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Opublikowano 11 Marca 2013 po wymianie amortyzatorów i sprężyn z sportowych na oryginalne mój samochód wygląda tak :http://s23.postimage.org/8utb2gckn/SDC11438.jpg Jak widać na zdjęciu przód stoi jakoś nienaturalnie wysoko. Prześwit od opony do nadkola to 13 cm a z tyłu 10 cm. Przy wymianie amorków i sprężyn wszystkie wahacze były skręcane na podnośniku czyli koła zwisały a sprężyny nie były ściśnięte czy możne to być przyczyna ? Dodam że jet też głośny stuk tylko z lewej strony gdy koło wpada w dziurę lub zjeżdżam z mostu lub lezącego policjanta, tak jakby amortyzator rozciągał się do granic możliwości chodź nie wie czy to możliwe. Proszę o pomoc Pamiętam, że już kiedyś pokazywałeś to auto i napisałem Ci że na 100 % masz źle dobrane sprężyny, ale jak widać zimę przejeździłeś Co do stukania to do sprawdzenia mocowanie amortyzatora, wahacze, końcówki drążków, łączniki stabilizatorów... Załóż tą zawiechę co była wcześniej Chyba tak zrobię wcześniej auto wyglądało tak i tak Lato idzie więc koleiny znikną powiedzcie mi jeszcze tylko czy przypadkiem na sportowym nie częściej padają wahacze, drążki.. itd. czy to nie ma znaczenia ?
Arturoo Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 nie ma ---------- Post dopisany at 17:30 ---------- Poprzedni post napisany at 17:29 ---------- ten sportowy zawias wygląda na 1be więc luzik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się