wgabor Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 niepotrzeba skoro silnik uruchamia sie na benzynie, jesli wszystko jest wyregulowane i mieszanka jest odpowiednia to nie bedzie zadnej roznicy dla motoru czy to benzyna czy gaz, co wiecej, gaz jest bardziej kaloryczny wiec moga skoczyc nieco niutonometry przy dobrej regulacji w porownaniu do benzyny Gaz jest mniej kaloryczny ,dlatego gazu spala więcej od benzyny, ma wiekszą liczbe oktanową os kolo 100 OKTAN
noxes Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 A ja wam powiem, że wszystkie te bajki o turbo i gazie biorą się z niedoświadczenia montujacego, słabej jakosci materiałów użytych do montażu i wreszcie złej eksplatacji samochodu przez użytkownika... Jeśli ktoś kupi samochód i nie będzie dbał to czy na Pb czy LPG go zajeździ:decayed:
edekxp Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Witam wszystkich! Mam też audi B6 1,8T 150 kM w gazie i niestety odkąd kupiłam autko ciągle sie zaświeca Check (mam gaz Elpi). Podłączony pod komputer pokazuje błąd: zła mieszanka paliwa czy jakoś tak. Na benzynie sie nie pokazuje ten błąd i nie zapala check . Filtr gazu wymieniam, o auto dbam (w osobie mojego mechanika ) itd więc nie wiem co nie halo... regulacja? jakieś sugestie? mechanik się męczy i mam nadzieje, że w końcu coś wymęczy bo nie lubie jak świecą się zbędne kontrolki oczywiście jeśli chodzi o spalanie czy "kopyto" to bajer na maxa! nic nie stracił na mocy kiedy porównuję spalanie ON z LPG. Pozdrawiam wszystkich Masz źle wyregulowaną instalacje lpg.Prawdopodobnie mieszanka uboga.Zrób tym porządek bo to nie tylko kontrolka.Uboga mieszanka powoduje wypalanie gniazd zaworowych. Intalacja może nazywa sie Elpigaz? Jeżeli tak to miałem taką po zakupie auta.źle się ją reguluję. Po czasie zdenerwowała mnie wywaliłem to i założyłem Staga 300 ISA2. Przyczytaj dokładnie model to może coś poradzę, jeżeli masz interfejs lpg Tapatalk
Śliwek Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 proponowalbym wylaczyć LPG, skasowac bledy i pojezdzic na benzynie. po jakims czasie sprawdzic czy blad nie powraca i zobaczyc korekty paliwowe. jak wszystko bedzie w normie to odpowiedz jest jasna - zla regulacja instalacji LPG
skerim Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 ale czasami zrobicie kilkanaście kilometrów na samej benzynce czy tylko gaz? oczywiście chodzi mi już o rozgrzany silnik, bo dopóki się gaz nie załączy to nie uniknione nie zaszkodzi od czasu do czasu trochę na Pb pojeździć, ale nie ze względu na turbo, tylko stan instalacji zasilającej Pb
bartazi Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 A ja mam pytanie do użytkowników turbo z gazem odnośnie mocy silnika. Kiedyś rozmawiałem z gościem we Wroc z firmy ecuproject na temat modyfikacji chipa, wydechu itp. i po pytaniu o LPG powiedział, że te silniki często tracą na mocy po zagazowaniu. Wiadomo, że dużo robi dobra instalacja i dobre zgranie elementów ale czy podchodząc rozsądnie do tematu należy spodziewać się spadku mocy? Sprawdzaliście moc po zainstalowaniu LPG?
Łukasz13 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Przy dobrej instalacji tzn. odpowiednio wydajnej i wystrojonej jak należy moc nie spadnie a nawet może lepiej chodzic na lpg ze względu na większą odpornośc lpg na spalanie stukowe, ale nie oszukujmy się znalezienie zakładu który potrafi dobrze ogarnąc lpg graniczy z cudem, chcesz mieć dobrze zrób sam:wink:.
edekxp Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 chcesz mieć dobrze zrób sam:wink:. Własnie tylko ta homologacja. Samemu zrobisz pewnie dokładniej i lepiej wystroisz z pomocą netu, dodatkowo instalacja wyjdzie taniej
gregoor Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 LPG, Auto-Gaz, Instalacje Gazowe, AutoGaz, Instalacje LPG, LPG BRC | Energy Gaz Polska to jest bardzo dobry warsztat, i chłopaki naprawdę znają się na robocie.
GRYFI Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 ja mam AWT z BRC i nie czuję różnic między LPG a PB
siemasz007 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Koledzy, koleżanki sam przymierzam się do zmiany auta na benie+LPG z przyczyn podatkowych z ciekawości ile daliście za "dobrą" instalkę do waszych 1.8 T ? Kumpel w Mszanie zapłacił 2700 za LPG do BEXa, auto nadal zapierda*a okrutnie i nie ma problemów z junkersem. A wy za ile montowaliscie ? Sry za ot
Ar2r Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 trzeba liczyć ok 3 tysi - no i podstawa dobry monter....
roman_tyk Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 A ja mam pytanie do użytkowników turbo z gazem odnośnie mocy silnika. Kiedyś rozmawiałem z gościem we Wroc z firmy ecuproject na temat modyfikacji chipa, wydechu itp. i po pytaniu o LPG powiedział, że te silniki często tracą na mocy po zagazowaniu. Wiadomo, że dużo robi dobra instalacja i dobre zgranie elementów ale czy podchodząc rozsądnie do tematu należy spodziewać się spadku mocy? Sprawdzaliście moc po zainstalowaniu LPG? No bo pytałeś nieodpowiednie osoby, sa ludzie w PL co na prawde znają się na 1.8T (a nie tylko tdi) i potrafia dostroić ecu auta jak i gaz tak aby moc na LPG była większa, nie ma z tym problemu. 1.8T uwielbia gaz, niestety jest mało osób które potrafią idealnie dobrać lpg pod auto, a najgorsze to ze jest pare osób w Polsce co faktycznie potrafi tuningować 1.8T. Jak kolego szukasz we Wrocku kto ogarnie CI dobrze gaz, to jest tylko 1 monter (jak cos to pisz PW). A jak chcesz tuningować to też mam dobry namiar.
edekxp Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 Ja nie jestem zwolennikiem Gazu, a z uwagi że robię max 15-20 tyś w roku to mi się nie kalkuluje. policz sobie:Kalkulator Lpg - Kalkulator gazu - Przelicznik Lpg - Opłacalność Lpg - Kalkulator instalacji gazowej - Kalkulator Lpg benzyna - Auto gaz kalkulator - Kalkulator spalania gazu - Kalkulator opłacalności | gazeo.pl Miesięcznie oszczędzasz: 347.63 PLN Rocznie oszczędzasz: 4 172 PLN Okres po jakim zamortyzuje się koszt samej instalacji: 6 miesięcy
pioteros Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 xantir kazdy robi jak chce ale takie bzdety o gniazdach zaworowych albo szkodliwosci gazu w obecnym zaawansowaniu instalacji jest totalna bzdura, raz cos kiedy przeczytales za czasow mikserow o polonezow i teraz to caly czas walkujesz, powtarzasz.... tym bardziej ze 1.8t jest prosty w budowie jak budowa cepa i kazdy gaziarz ktory ma leb na karku potrafi go ogarnac, jeśli to jest żadna oszczędność to weź jeszcze raz kalkulator o sobie policz to samo serwis ASO, kazdy robi jak chce, jedni wola sobie zaoszczedzic 2 razy robiac auto u niegorszego, ale nieoficjalnego mechaniora praktycznie na tych samych czesciach tylko bez znaczka OOOO, a inni bulą kasę w ASO bo myślą że tam na bank są tylko rzetelni ludzie... tylko że to też jest mitem nie chodzi o to że się ciebie czepiam ale jak widze kogos kto nie potrafi zargumentować tego co pisze i głosi troche takie herezje to.....
edekxp Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 Ja nie jestem zwolennikiem Gazu, a z uwagi że robię max 15-20 tyś w roku to mi się nie kalkuluje. ja nawet 600 km nie robię miesięcznie, więc mi jeden Bak za 350 zł wystarczy na cały miesiąc a nawet dłużej. Zdecyduj się ile robisz km rocznie 15-20 tys czy 7,2 tys Pewnie robisz 600km bo szkoda kasy na benzynę bo droga. Jakbyś miał lpg na 100% robił byś więcej km, bo w dzisiejszych realiach lpg najtaniej wychodzi nawet w porównaniu z dieslem U mnie lpg po 2,24zł a w innych regionach nawet taniej
roman_tyk Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 no i wlasnie to jest odpowiedz ludzi, którzy raz widzieli i głowice samochodu, który niekoniecznie jezdzil sprawny. A co moglo byc powodem? milion rzeczy, po prostu w polsce mechaniorzy ani ludzie nie ogarniaja diagnostyki 1.8T i wiekszosc jest popsuta pomimo tego ze jezdzi .... mechaniorzy nie mają pojęcia co to sa grupy pomiarowe, afr, egt, poprawne ustawienie lpg itd.
pioteros Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 gdzie ja napisałem cos o historii? co ma sprawdzenie historii przed kupnem czy kupowanie auta do serwisowania, chyba ty mylisz pojęcia mowie o serwisie kiedy juz sie ma auto... i nie każdy sprawdza auto w ASO przed kupnem, tym bardziej jeśli to jest stare B5 czy B6 w najtańszej opcji - zdziwiony? co więcej, historia ASO i tak ci nie powie całego prawdy... podać ci przykład? Szwajcar rozwala auto, silnik, pekl pasek itp itd... kupuje go handlarzyna za jakies grosze, oczywiscie ostatni serwis byl w ASO 5tys km temu, handlarzyna go sprowadza, robi, na 1 wszy rzut oka wydaje sie byc IGŁA i w ogole, a na dodatek ma ksiazke serwisowa z wpisem 5tys km temu... i co? drugi przyklad, ktos ma auto od nowosci, przeglady w ASO co 15tys km... tylko że paluje to auto niemilosiernie i po przebiegu 150tys silnik jest w stanie jakby mial 400tys... ale najwazniejsze ze jest historia w ASO co nie? i ze ma faktycznie 150tys, zawory klepia, oleju żre ale ogolnie jest sprawny, w miare nie dymi wiec nikt nie podjal sie jego naprawy w ASO ktora kosztowala by 2xtyle co wartosc auta wniosek z tego taki, czy auto serwisowane czy nie, kazdy powinien swoim okiem jesli sie zna, lub z kims innym kto ogarnia temat kupowania aut obejzec dokladnie auto ja swoje auto kupilem sam, bo taki mechanior przecietny w ASO nei powiedzialby mi wiecej na jego temat niz sam dojrzałem a i nikt ci nie kaze zaprowadzać auta do byle jakiego mietka bo takich pelno, są serwisy ktore też ci wystawiaja faktury i daja gwarancje na czesci tak samo jak ASO, i ktore wraz wychodzą dużo taniej ---------- Post dopisany at 11:46 ---------- Poprzedni post napisany at 11:45 ---------- temat niepotrzebnie zszedl na drugi plan, najlepiej jakbys podaj racjonalne argumenty przeciwko LPG w 1.8T zamiast pisać że to ble i że się nie opłaca kiedy matematyka mówi co innego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się