Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana dwumasy sprzegła


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Zamówiłem dzisiaj koło dwumasowe, tarczę i docisk w Volkswagenie i chcą żebym przy odbiorze oddał im stary docisk i tarczę. Mówią że kupując nowe trzeba oddać stare...... Dla mnie to dosyć dziwne. Ktoś wie coś na ten temat? Przecież jeśli bym zamówił kurierem do domu to wtedy bym raczej nie musiał oddawać... O co tu chodzi?

Opublikowano
W dniu 3.04.2018 o 22:06, mateusz16 napisał:

Witam. Zamówiłem dzisiaj koło dwumasowe, tarczę i docisk w Volkswagenie i chcą żebym przy odbiorze oddał im stary docisk i tarczę. Mówią że kupując nowe trzeba oddać stare...... Dla mnie to dosyć dziwne. Ktoś wie coś na ten temat? Przecież jeśli bym zamówił kurierem do domu to wtedy bym raczej nie musiał oddawać... O co tu chodzi?

To jakaś bzdura... Zamawiałem kompletne sprzęgło z ASO z niemiec i nikt nie pytał o oddanie starego sprzęgła :facepalm:

Opublikowano

Nie chcieli sprzedać jeśli bym nie oddał. W ASO Audi jednak droższe także wolałem VW. No trudno. Jeśli bym nie oddał to musiałbym dopłacić 30% do każdej części którą brałem także paranoja. :facepalm: Możliwe że oni to regenerują.

Opublikowano
W dniu 27.03.2018 o 21:21, mateusz16 napisał:

Nic się nie zmieniło jeśli chodzi o silnik CGLC. Tylko ASO.

Też widziałem ten zestaw na allegro za 3600zł ale koleś mówi że to luk a nie ma zamienników. Więc nie wiem od czego on to sprzedaje. 

Być może pasuje od innej wersji konnej silnika. 

Dzwoniłem dzisiaj do sprzęgła 24 i sprzegła.com i są oryginały audi za 3999 kompletne sprzęgło i dwumasa zespolony tak że lepiej przy montażu. Montował to ktoś kiedyś?

Opublikowano

Regenerują sporo części, min rozrządy. Jeżeli na końcu numeru części kupionej w ASO będzie X to znaczy, że część była wcześniej regenerowana

Opublikowano

No to ja mam z ASO bez X więc nie mam regenerowanych. 

Opublikowano

Panowie może wy mi coś poradzicie. Kupiłem a4 b8 CGLC dwa miesiące temu z przebiegiem 170 000 od jakiegoś czasu czuję delikatne wibrację tylko na fotelu i drążku zmiany biegów, reszta tzn wnętrze drzwi cała buda jest ok naewt przy odpalaniu i zapalaniu czy wciśnięciu sprzęgła jest wporządku. Byłem u mechanika to powiedział że troszke przesadzam i żebym się tym nie przejmował, ale niestety nie daje mi to spokoju. Doradźcie coś chłopaki.

Opublikowano
Cześć Panowie mam pytanko odnośnie dwumasy. Może od początku, na liczniku nastukane 260 tyś 2,0 caga 143 wymieniona dwumasa w tamtym tygodniu komplet sprzęgło docisk łożysko i dwumas Sachs. Wszystko było by fajnie tylko że podczas zapalania czy też gaszenia dalej bujnie budą jak i na postoju czasem zawibruje. Co to może być? Czy poduszka skrzyni może takie objawy wywoływać?
Cześć. Po długim czasie ale może pamiętasz. Rozwiązałeś problem lub wiesz co było przyczyną?

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Panowie mam taką sytuację ze po lekkim wciśnięciu sprzęgła pojawia się dziwny hałas spod skrzyni biegów.Takie harczenie 

Dodam też że po wciśnięciu pedału sprzęgła do końca i po wolnym odpuszczaniu podnoszą się chwilowo obroty i to bez dotykana pedału gazu.Czy to normalne ?

Pacjent to A4 B8 2.0 TDI CAHA 170 KM przebieg 157 tys. 

Zalaczam filmik i będę wdzięczy za podpowiedzi co może być do wymiany.

Bez zrzucenia skrzyni na pewno się nie obejdzie ale dobrze będzie otrzymać wasze opinie na ten temat.

 

 

Edytowane przez kabas
Opublikowano
11 godzin temu, kabas napisał:

Panowie mam taką sytuację ze po lekkim wciśnięciu sprzęgła pojawia się dziwny hałas spod skrzyni biegów.Takie harczenie 

Dodam też że po wciśnięciu pedału sprzęgła do końca i po wolnym odpuszczaniu podnoszą się chwilowo obroty i to bez dotykana pedału gazu.Czy to normalne ?

Pacjent to A4 B8 2.0 TDI CAHA 170 KM przebieg 157 tys. 

Zalaczam filmik i będę wdzięczy za podpowiedzi co może być do wymiany.

Bez zrzucenia skrzyni na pewno się nie obejdzie ale dobrze będzie otrzymać wasze opinie na ten temat.

 

 

IMG_0460.TRIM~2.avi

Jeśli chodzi o podnoszenie się obrotów po puszczeniu sprzęgła to u mnie też tak jest, natomiast po wciśnięciu pedału u mnie jest cisza.

Opublikowano

A co się dzieje jak wciśniesz pedał do końca? U mnie przy takim dźwięku skończyło się wymianą kompletu czyli tarcza, docisk, dwumas, łożysko i wysprzęglik. Wymieniłem przy przebiegu 155 tyś

Opublikowano

Po wciśnięciu do końca jest cisza.

Dodam też że po nocy jak odpalę są szarpnięcia a jak wcisnę sprzęgło to ustają. 

Opublikowano

W mondeo tak miałem że po wciśnięciu sprzegła do połowy był hałs. Winne było łożysko oporowe. Tak czy siak trzeba wymieniać wszystko.

Opublikowano

Auto obecnie stoi nie używane ale muszę zaprowadzić do mechanika 50 km. Czy mogę na tym podjechać czy lepiej wzywać lawetę ?

Opublikowano

możesz śmiało jeździć, ja zrobiłem 15 tyś z hałasującym dwumasem i łożyskiem oporowym

 

Opublikowano
On 3/17/2014 at 12:56 PM, orzeszek75 said:

Nie jestes sam :)) w piatek wymiana 2mas ze sprzeglem a do tego czas na rozrzad bo zbliżam sie do 180000 ? koszt 5000tys :)) boli bardzo :((

Rozrząd nie wymienia się co 120kkm? Mam tak w książce do b8 2.0tdi 2013 co 5 lat lub 120kkm, może ktoś potwierdzić lub obalić?

Opublikowano

Pierwszy rozrząd jest na 180tys nastepne co 120 tys

Opublikowano

W książce mam, że co 180kkm jednak, aczkolwiek w Audi sugerują wymianę przy 120kkm lub co 5 lat, z tego co czytam na forum to wytrzymują te rozrządy spokojnie 180kkm, pytanie tylko co z ograniczeniem czasowym, tzn jak mam 110kkm nalatane,ale fura ma juz ponad 5lat to chyba powoli trzeba byłoby zmienić? Inhosik jak myślisz? Ktoś mi napisał już, że kiedyś przed lifte, chyba było co 6 lat lub 180kkm

Opublikowano

Hej, kupiłem od pewnej hurtowni sprzęgło+dwumas SACHS, mam jednak pewną wątpliwość, proszę wyjaśnijcie mi, czy wszystkie te numery (np 0123 888 000) na naklejkach tj. na pudełku, na dwumasie, na komplecie śrób itd. będąc w pudełku w zestawie powinny być te same czy rzeczywiście mogą się różnić? A jeżeli powinny być takie same to co oznacza dla mnie że wszędzie się różnią?

Opublikowano
W dniu 2.06.2018 o 00:11, Kris1909 napisał:

W książce mam, że co 180kkm jednak, aczkolwiek w Audi sugerują wymianę przy 120kkm lub co 5 lat, z tego co czytam na forum to wytrzymują te rozrządy spokojnie 180kkm, pytanie tylko co z ograniczeniem czasowym, tzn jak mam 110kkm nalatane,ale fura ma juz ponad 5lat to chyba powoli trzeba byłoby zmienić? Inhosik jak myślisz? Ktoś mi napisał już, że kiedyś przed lifte, chyba było co 6 lat lub 180kkm

U mnie w przypadku 2.0tdi 150 jest 210tys km lub co 5 lat. Kolejna wymiana z tego co pytałem w Niemczech jest na takiej samej zasadzie. 210tys km lub 5 lat. Wszystko w książce jest opisane. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...