Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rdza na przednich błotnikach w A4 B6. Wybrać zamiennik czy oryginał?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zastanawiam się własnie jak kolega wyżej, czy nie lepiej kupić nowy i go zamontować, niż malować stare.

Chociaż cena nowego błotnika jest tańsza niż malowanie, co daje sporo do myślenia... czy ta taniocha nie będzie w późniejszym czasie droższa.

Nie orientuje się w cenie takiego błotnika faktycznie krąży ok. 400 zł ?? Czy to jakiś chwyt :decayed:?

Opublikowano

Ja jednak wolałem pomalować.Te zamienniki pewnie widziały ocynk jak konserwy.Chyba że ktoś już ma dziury w swoich to warto się zastanowić.

U mnie nie było tragedii po odkręceniu błotników.Trochę rudej od środka rantu oraz na dole przy zderzaku.

Błotniki pomalowane i założone.

Opublikowano

Ja też jest własnie po małej blacharce, dwa błotniki nowe zamienniki, malowanie 4 elementów wraz z błotnikami 1900zł w ASO Danelczyk.

Opublikowano

U mnie na nadkolach tez wychodzi i jest to od odprysków jak i zjebanej gąbki która siedzi za nadkolem :facepalm: dzisiaj patrząc na drzwi kierowcy a raczej przyglądając się zobaczyłem takie odpryski chyba od kamieni bo widać że coś się wbiło. Auto nie bite nawet nie zarysowane :facepalm:

2014_06_11_17_28_07.jpg

2014_06_11_17_28_25.jpg

Opublikowano

u mnie też wychodzi po obu stronach, narazie leczę zaprawkami ale to nie wiele daje, no cóż witam w klubie:thumbdown:

Opublikowano

Panowie wiadomo ,ze teraz Audi nie sa juz tak dobre jak kiedys.

10 letnie a4 rdzewieje i jest to wkurzajace ale co maja powiedziec wlasciciele np rocznych niebitych a4 ktore juz rdzewieja w roznych miejscach ?:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

Opublikowano

jeszcze b6 z początku prodkcji to blachy miało jako takie, ale kosztem wnętrza, które jest bardzo podatne za zniszczenie. Później poprawili wnętrze, które stało się bardzo trwałe ale kosztem blach. Ja mieszczę się w tej pierwszej grupie...auto ma 12 lat, rdzy ani śladu, ale za to wnętrze już się trochę zniszczyło - zwłaszcza te gumowane przyciski.

Opublikowano

Witam, tak jak spora czesc posiadaczy B6 mam problemy z rdza na przednich błotnikach... nie wiem dlaczego ale lewy błotnik rdzewieje na potenge a prawy jak nowy ...... oba miały ori lakier, prawy ma nawet wgniotke na rancie a rdzy ani sladu.

Ponad 2 lata temu malowałem cały lewy błotnik ponieważ rdza wyszła z rantu na błotnik a że jestem troche pasjonatem motoryzacyjnym stwierdziłem ze im szybciej to zrobie tym lepiej. Po roku od naprawy pokazał sie purchel na lakierze w tym samym miejscu, oddałem auto do goscia który to robił na reklamacje. Pomalował jeszcze raz i powiedział ze teraz nie ma prawa rdzewieć. Mineło 1.5 roku i temat sie powtarza :facepalm:

Znalazłem na allegro aukcje na której gosc sprzedaje fabrycznie nowy błotnik w podkładzie, co o tym myslicie ???? warto czy lepiej szukać ori w idealnym stanie, co jest naprawde skomplikowane (dzwoniłem do paru szrotów i kazdy mówi "super stan mozna zakładać bez malowania, lecz rant bedzie pan musiał zabezpieczyć" jesli handlarz mówi że rdza jest tylko na rancie to jest zgnity cały:kwasny: )

AUDI A4 B6 01-04 - CZĘŚCI - BŁOTNIK PRZEDNI LEWY (4372976870) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Opublikowano
Witam, tak jak spora czesc posiadaczy B6 mam problemy z rdza na przednich błotnikach... nie wiem dlaczego ale lewy błotnik rdzewieje na potenge a prawy jak nowy ...... oba miały ori lakier, prawy ma nawet wgniotke na rancie a rdzy ani sladu.

Ponad 2 lata temu malowałem cały lewy błotnik ponieważ rdza wyszła z rantu na błotnik a że jestem troche pasjonatem motoryzacyjnym stwierdziłem ze im szybciej to zrobie tym lepiej. Po roku od naprawy pokazał sie purchel na lakierze w tym samym miejscu, oddałem auto do goscia który to robił na reklamacje. Pomalował jeszcze raz i powiedział ze teraz nie ma prawa rdzewieć. Mineło 1.5 roku i temat sie powtarza :facepalm:

Znalazłem na allegro aukcje na której gosc sprzedaje fabrycznie nowy błotnik w podkładzie, co o tym myslicie ???? warto czy lepiej szukać ori w idealnym stanie, co jest naprawde skomplikowane (dzwoniłem do paru szrotów i kazdy mówi "super stan mozna zakładać bez malowania, lecz rant bedzie pan musiał zabezpieczyć" jesli handlarz mówi że rdza jest tylko na rancie to jest zgnity cały:kwasny: )

AUDI A4 B6 01-04 - CZĘŚCI - BŁOTNIK PRZEDNI LEWY (4372976870) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Lepiej szukać oryginału w dobrym stanie. To na tej aukcji będzie ciężko spasować do samochodu do tego blacha bardzo cienka i łatwa do wgniecenia.

Opublikowano

więc zostaje kupić cos zdrowego wypiaskować i oddac do porządnego lakiernika których niestety jak na lekarstwo ....

Opublikowano
więc zostaje kupić cos zdrowego wypiaskować i oddac do porządnego lakiernika których niestety jak na lekarstwo ....

i tak bedzie rdzewie po tym zabiegu ..wiem to sam po sobie

Blotnik byl zabezpieczany roznymi metodami i tak po jakims czasie(do roku) pojawiala sie rdza

Opublikowano

przerabiam to u siebie, co roku zeskrobuję rdzę, zabezpieczam i tak po roku na rantach błotników jest rudy nalot. Na Szczęście zdjąłem ostatnio nadkola i od środka ranty są zdrowe :wink:

Opublikowano

u mnie wychodzi cały czas na błotnik i jest purchel wielkości paznokcia... rant w miejscu gdzie jest troszkę szerszy przerdzewiał tak ze ma dziurkę ....

Opublikowano

Testował ktoś tego sprzedawcę? BŁOTNIK AUDI A4 B6 00-04 LY5K GRANATOWY LY 5K TUV (4351402807) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Ma błotniki w kolorze już, a u mnie jest spory pęcherz i zrobienie go wyniesie mnie 450 zł, o ile element da się jeszcze naprawić, bo tylko szpachla wchodzi w grę, a jak wiadomo - prędzej, czy później pęknie :facepalm:

Opublikowano

Według mnie jest to stary błotnik który został polakierowany..... Cena jest zbyt mała żeby było to porządne ....

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

ja odziwo mam tak samo od strony kierowcy i tylko z lewej ale przyglądałem się innym autom i też w tym samym miejscu miały :facepalm: i nie wiedziałem czemu tak się dzieje dziś zobaczę czy też umnie nie ma tych styropianów dzięki kolego za podpowiedz:thumbup1::thumbup1:

Opublikowano

ranty na przednich błotnikach są piaskowane i obijane przy mniejszym et 20-30

Opublikowano

Co prawda to A6, ale film wyraźnie pokazuję, co mogą spowodować te gąbeczko-styropiany.

Opublikowano

Te gąbkowe wkładki są wkładane tylko z przodu? U mnie śladów rdzy brak, jest tylko kilka odprysków po kamieniach , trzeba się tym szybko zająć :)

Opublikowano

Tak, tylko z przodu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...