Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falowanie obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Filtr zmieniony na nowy - żadnych zmian :kox:

A w starym było pełno syfu. Benzyna, która się z niego lała była koloru szarego :D

To normalne, że w obydwóch tłumikach jest sporo wody po zimie? Jak poruszałem wydechem to normalnie bulgotało tam haha :D

Opublikowano

u mnie też pełno wody się zbierało w dwóch końcowych,nawierciłem dziurki wiertłem trójeczką na samym dole i jest ok.

Opublikowano

Też myślałem, żeby to zrobić. Odczułeś jakąś różnicę w dźwięku, buczenie?

Opublikowano

Nie, będą robione w tygodniu jak budżet pozwoli :P

Tak to jest jak się jest studentem -.-

Tak to od razu bym wymienił wszystko :kox:

Jeszcze wtryskiwacze chcę przeczyścić, tak profilaktycznie.

Opublikowano

efektów dzwiękowych typu buczenie rezonans nie ma,za to widać na suchym asfalcie jak zatrzymam auto,że woda wylatuje,dziurki zrobiłem około rok temu jest ok.

Opublikowano

U mnie wydech masakrycznie buczy/rezonuje jak schodzi z ssania 1200 -> 800 obr :mysli:

Opublikowano

Panowie-odbiegacie od tematu- o wydechu to można porozmawiać w innym dziale...

Opublikowano

Fr0styyy a jakie masz obroty na jałowym?? Podnosiłęś VAG-iem?? JA podniosłem na maxa i mam 760-800 i wydaje mi się, że to trochę mało.

Opublikowano

obroty w tym silniku 800rpm +/- 60 rpm

Opublikowano
Filtr zmieniony na nowy - żadnych zmian :kox:

A

Ściągnij pasek alternatora i zobacz czy dalej drży, jak nie, to sprzęgiełko jednokierunkowe

Opublikowano
Fr0styyy a jakie masz obroty na jałowym?? Podnosiłęś VAG-iem?? JA podniosłem na maxa i mam 760-800 i wydaje mi się, że to trochę mało.

Podnosiłem i maksymalnie mogę mieć 760.

Filtr zmieniony na nowy - żadnych zmian :kox:

A

Ściągnij pasek alternatora i zobacz czy dalej drży, jak nie, to sprzęgiełko jednokierunkowe

Trzeba rozbierać przód?

Czasami mi coś z przodu "rzęzi", może to być to sprzęgiełko?

Opublikowano
Trzeba rozbierać przód?

Czasami mi coś z przodu "rzęzi", może to być to sprzęgiełko?

Nie trzeba. Kluczem płaskim o ile dobrze pamiętam 17 naciągasz napinacz, potem jak się zejdą otwory w ramieniu napinacza i części mocującej do głowicy blokujesz wiertłem lub kluczem imbusowym

c2f0c09d55bc09a3110210b209d73b00.jpg

Opublikowano

Jak już jesteśmy w temacie obrotów, ostatnio u siebie w ALT bawiłem się VAGiem. Tam gdzie się zmienia te obroty było wpisane 128 i obroty zadane przy nagrzanym silniku 760-770. Tę wartość można zmieniać od coś ok. 122-132 czyli jakieś 700-820 obr. Przy zimniejszym silniku zadana wartość obrotów się oczywiście zwiększa. I jako że zauważyłem że podnoszenie tych obrotów wcale nie wpływa na poprawę kultury pracy na jałowym to czy ktoś wie ile powinny wynosić obroty jałowe w ALT? Albo lepiej ile powinna wynosić ta wartość którą się wpisuje, czy te 128 to standard?

Opublikowano

A to widzę nie będzie problemu :) Jutro postaram się sprawdzić, bo dzisiaj chyba nie dam rady już.

Opublikowano
ile powinny wynosić obroty jałowe w ALT?

pomiędzy 700rpm a 960rpm wchodzisz w adaptację i ustawiasz najniższa wartość, czyli chyba 128 i podnosisz o jeden, co daje 10rpm wyżej i sprawdzasz w blokach pomiarowych ile pokazuje vag, bo na pewno będzie różnica pomiędzy tym, co masz na zegarach, a tym, co pokaże VAG

Opublikowano

Dobra ściągnąłem pasek i drgania są mniejsze, prawie nie wyczuwalne, ale jednak dalej są :D

Ile ja się namęczyłem, żeby założyć ten pasek to chyba ze 2 godziny siedziałem i zakładałem :kox: Raz za dużo, raz za mało paska, gdybym wcześniej miał schemat jak idzie on po rolkach to bym to w 10 minut zrobił :E

Opublikowano
Dobra ściągnąłem pasek i drgania są mniejsze, prawie nie wyczuwalne, ale jednak dalej są :D

Ile ja się namęczyłem, żeby założyć ten pasek to chyba ze 2 godziny siedziałem i zakładałem :kox: Raz za dużo, raz za mało paska, gdybym wcześniej miał schemat jak idzie on po rolkach to bym to w 10 minut zrobił :E

Ale pasek ściągasz tylko z rolki alternatora, nie trzeba całego wyjmować żeby sprawdzić :D

Opublikowano

Jak już robiłem to wolałem kompletnie zdjąć pasek :P

Opublikowano
Dobra ściągnąłem pasek i drgania są mniejsze, prawie nie wyczuwalne, ale jednak dalej są :D

Ile ja się namęczyłem, żeby założyć ten pasek to chyba ze 2 godziny siedziałem i zakładałem :kox: Raz za dużo, raz za mało paska, gdybym wcześniej miał schemat jak idzie on po rolkach to bym to w 10 minut zrobił :E

:facepalm:

Tak to jest jak ktoś nie ma pojęcia co robi, ewentualnie szuka dziury w całym. Tyle z mojej strony, życzę sukcesów przy serwisowaniu auta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...