Pawelkiwi Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Sory ale przeglądarka mi zrobiła fiksa i źle skomentowałem.
niestandardowy Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Opublikowano 14 Listopada 2014 no to wracamy do tematu, zimniej sie zrobilo i auto muli... od dwoch tygodni wydaje mi sie ze bardziej trzesie silnikiem, moze to wina pompek? na rozgrzanym silniku wyglada tak, zrobic tez na zimnym? koledzy, to podpowiedzcie jeszcze jakie grupy zlogowac do diagnostyki...
KoJ@K Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Korekcje i bipy wygladaja ladnie.
piotrsob1 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) Ja bym powiedział że nawet bardzo ładnie Marcin , walczycie z czymś co w tym motorze jest zamierzone przez konstruktorów Mój dokładnie zachowuje się tak samo BPW , to motor z DPF-em, został mocno przycięty od dołu ze względu na produkcje sadzy i ogólnie żeby zwiększyć trwałość jednostki napędowej To samo dotyczy zimnego motoru, po prostu musi się rozgrzać żeby chciał jechać, taki po prostu ma program Ale jak już ciepły i obroty przekroczą 2000, to dostaje kopa i jedzie, że się czasami sprzęgło ślizga Po logach widać że masz ok . 165-170 KM i ok. 370 Nm, jak Ci mało, to trzeba wywalać DPF-a, wtedy można by poprawić mapy na dole ala AVF, i będzie jechał tak jak chcesz, pod warunkiem że dwumas i sprzęgło podołają Powiem Ci, że mnie też to na początku drażniło, bo trochę jeździłem AVF-em/AWX-em, ale jak wszystko przeanalizowałem , to doszedłem do wniosku, że niema co zmieniać w silniku, tylko trzeba zmienić styl jazdy , zawsze można zrzucić skrzynię o jeden lub dwa biegi i jest rakieta( oczywiście mówię o tych wyższych biegach ). Mam gdzieś wykres po korekcie programu u siebie, jak znajdę to wrzucę Viola ! : how do you print screen Edytowane 14 Listopada 2014 przez piotrsob1
Awra Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) Szkoda, że nie widziałem tego programu wcześniej. U mnie też muli, ale nie w takim stopniu jak u Ciebie. Potwierdzam, że auto z rana jest bardzo zmęczone ale jak złapie temperaturę i ja też używam gazu pow. 2 tys. to muła nie mam - tylko rano. Miałem na myśli tematu że nie widziałem wcześniej a napisałem programu... Edytowane 14 Listopada 2014 przez Awra
piotrsob1 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Ten typ tak ma, żeby to zmienić to trzeba mocno popracować nad softem, a wtedy odezwie się o swoje też mechanika, moja jest Q, i sprzęgło przy tym programie ledwo wyrabia
niestandardowy Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Opublikowano 14 Listopada 2014 Dpf-a juz nie mam a zaczal mulic juz wczesniej. Jak go kupilem nie bylo żadnego mulenia. Teraz jest tak ze czasami muli i na cieplym. Pogonie go na 3-cum biegu, wrzuce 4-ty i przez sekunde dwie brak mocy. Rzadko sie to zdarza ale zdarza. Wiec cos go boli i to mnie drazni. Czy zimny czy cieply diesel wrzycisz 1 bieg i bez gazu ruszy. A mi w tym momencie sie dlawi Ale raczej na zimnym silniku. To odpowiedzcie jakie grupy zlogowac?
astronaut Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 ja miałem podobny problem w passacie b5 avf, na zimnym tak jakby autko było za ciężkie i zbyt toporne, dopiero jak osiągnął te 90stopni to działał zdecydowanie lepiej choć i tak nie czuć było 100% mocy i winowajcą okazał się luźny króciec pompy vacuum
piotrsob1 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Dpf-a juz nie mam a zaczal mulic juz wczesniej. Jak go kupilem nie bylo żadnego mulenia. Teraz jest tak ze czasami muli i na cieplym. Pogonie go na 3-cum biegu, wrzuce 4-ty i przez sekunde dwie brak mocy. Rzadko sie to zdarza ale zdarza. Wiec cos go boli i to mnie drazni. Czy zimny czy cieply diesel wrzycisz 1 bieg i bez gazu ruszy. A mi w tym momencie sie dlawi Ale raczej na zimnym silniku. To odpowiedzcie jakie grupy zlogowac? Albo niedokładnie czytałem, albo mam pypcia na oku, bo nie załapałem , że to mulenie jest raz na jakiś czas Może faktycznie to problem z podciśnieniem, obejrzyj przewód vacu od tandempompy ,do grodzi komory silnika. Może faktycznie gdzieś przełamany i jak szarpnie silnikiem w czasie zmiany biegu to podciśnienie zanika i niema jak sterować gruchą ? Miałem kiedyś taką akcję w Golfie IV, tylko że wtedy też nie było wspomagania hampli Dla pewności pasowało by pojeździć z podpiętym vacuometrem , (trójnik zaraz za odejściem fi 4mm i na zegar) i poobserwować wskazania
niestandardowy Opublikowano 4 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2014 dziaj podpiolem vacuometr pod turbo i zrobilem filmik jak to jest na rozgrzanym silniku. obawiam sie ze turbina niedomaga. na zimnym wskazowka prawie nie drygala. http://youtu.be/pCslpAL9kY4 zrobilem tez logi, turbo mega dziura prawda? Grupy: 001, 004. http://vaglog.pl/log_195621.html Grupy: 003, 011. http://vaglog.pl/log_195622.html Grupy: 008, 010. http://vaglog.pl/log_195624.html Grupy: 013, 018, 023. przy 3000 rpm http://vaglog.pl/log_195628.html mam dosyc juz mojego BPW aaa, vacuometr podpiolem zaraz przy gruszce turbo...
piotrsob1 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Pokaż zdjęcie cyferblatu tego manometru i napisz dokładnie gdzie go wpiąłeś Patrząc na te logi , to ja tam nic dziwnego nie widzę, w BPW turbina wstaje ok 2k obrotów , tak samo jest u mnie i z tego co wiem tak ma być Potem moc jest , niuton bliski założonego, tak że na moje oko O.K. Może z logami nie trafiłeś na moment kiedy muli Ja na moc powiem szczerze nie narzekam. Ciagnie juz od 1500 obr tylko zaraz po odpaleniu zimnego auta (20 sek. ) 1 bieg ruszasz a on mul. Diesel przeciez powinien po zmianie na 2 bieg ciagnac a moj muli i tak ze 2-3 minuty po odpaleniu. Pozniej juz jest w miare ok...Ale fakt, kompresji nie sprawdzalem... tego nie biore pod uwage Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka Według mnie ten typ tak ma, to nie diesel z pompą sterowaną linką, tutaj nad wszystkim czuwa elektronika. Dołożyli DPF-a i poograniczali mocno parametry od dołu, szczególnie na zimnym silniku, coby przy jeździe w mieście się nie zapeklował na amen U Ciebie DPF-a już nie ma , to można by popracować nad softem
niestandardowy Opublikowano 5 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2014 No nie, to logi na rozgrzanym. Wieczorem wrzuce log 11 z zimnego startu pierwszych 2 km. przy spokojnej jezdzie... Piciu, to mulenie nie jest od zawsze. Jak go kupilem ( a bylo to 120.tys temu ) zapieprzal z dolu az milo... A zmulil sie kiedys po wymianie oleju ... na motula z ic. Moze byla jakas wyjebka. wstawie logi z delikatnej jazdy grupa 11 , ciekawi mnie szczegolnie mulenie w mniej wiecej 25 do 28 sekundzie ja przyspieszam, mul i 0d 800 -1700 obr turbina prawie wcale nie wstaje. oczywiscie mowmy o delikatnej jezdzie. to samo przy 47- 50 sekundy. przeciez to turbo nie wstaje. zgadza sie? do regeneracji? czy .... tak ma? ma 164 KM a ostatnio by mnie fela 1.3 porobila na rozgrzanym jest troche lepiej, ale daleko do idealu... http://vaglog.pl/log_195773.html
piotrsob1 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 (edytowane) Marcin , po obejrzeniu tego loga, według mnie szukasz dziury w całym Od sześciu lat jeżdżę BPW po podobnym programie jak u Ciebie. Ten silnik u mnie nigdy nie miał dołu (a użytkuję go od przebiegu 53 kkm), do 1700 obr/min to praktycznie wolnossąca jednostka napędowa Dopiero od tej prędkości obrotowej zaczyna się coś dziać i po przekroczeniu 2 k RPM dostaje kurwicy Spójrz na wykres z hamowni, który zamieściłem wcześniej, przy 1600 RPM mój ma raptem 55 KM 240 Nm, a niżej jest jeszcze dużo gorzej Nie da się tym w tych warunkach wystartować jak z Cape Canaveral Jak chcesz mieć ładny dół , to jedź do tunera, niech Ci zaadaptuje mapy od AVF-a ,który w takich warunkach jedzie lepiej, ale puszcza czarnego bąka , bo paliwem leje niemiłosiernie , a turbina nie zaczęła jeszcze pompować To co Ty nazywasz muleniem, to ja u siebie obserwuje jak chcę ostro wystartować z jedynki na skręconych kołach, jest jskiś ogranicznik w programie , który na to nie pozwala, do puki koła się nie wyprostują Nie działa on na szczęście jak ESP jest na OFF Edytowane 6 Grudnia 2014 przez piotrsob1
niestandardowy Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2014 Fotka cyberblatu sprawdze jeszcze to moje mulenie po wylaczeniu esp A vacu podlaczylem przez trojnik od razu pod gruszke turbo...
Jarkost Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Marcin z tymi obrotami na postoju to jest tak: noga na sprzęgle -obroty do 3000, pedał sprzęgła nie wciśnięty (oczywiści na luzie) -obroty wchodzą na maxa, wyłączone ESP na sprzęgle i bez -obroty wchodzą na maxa . Takie tam zabezpieczenie silnika.
niestandardowy Opublikowano 25 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2014 no, i wczoraj zlapalem notlaufa. blad 000564 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16618/P0234/000564 turbo czyszczone 10.000 km temu. liczyc sie z wymiana? n75 nowy, wezyki szczelne...
piotrsob1 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 (edytowane) Jak się będzie powtarzać , to trzeba by było zmienną geometrię obejrzeć z bliska , dlaczego się zacina ..... Edytowane 25 Grudnia 2014 przez piotrsob1
KoJ@K Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Kto czyscil turbo i jak bylo ono "wyczyszczone"? Masz jakies fotki?
niestandardowy Opublikowano 25 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2014 sam czyscilem pod okiem mojego mechaniora na blysk, gladz byla idealna... fotki gdzies byly w moim watku. sprawdze jeszcze luzy po swietach bo od czasu czyszczenia nie patrzylem. to na 99% wina sprezarki to moje mulenie... jak auto zimne to dwa razy glosniej zaczela chodzic turbina, gdy sie rozgrzewa dzwiek cichnie...
SotoM Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 jak sie ma EGR? zaslepiony , odslepiony,zaslepiony z otworkiem...??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się