MasterCX Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 nie trzeba wymieniać cały licznik wystarczy wymienić wyswietlacz zeby był kolorowy tak??
nitroo Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 O ile dobrze pamiętam, to w przypadku koloru nie jest już P&P.
Madol1 Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 nie trzeba wymieniać cały licznik wystarczy wymienić wyswietlacz zeby był kolorowy tak?? Kolega wyżej pisał że zakupił ten sam licznik więc jest P&P O ile dobrze pamiętam, to w przypadku koloru nie jest już P&P. No ten kto widział kolorowy i monochromatyczny licznik wie że różnią się one nie tylko wyświetlaczem, złączem, prockiem itd. Reasumując: wymiana mochoromatyczny > monochromatyczny P&P wymiana kolor > kolor P&P Innej możliwości nie ma i nie będzie
Galetto Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 Dziwnie zamiast kontrolki, która karze mi sprawdzić silnik włącznona jest kontrolka od ESP. Przez licznik przechodzi kilka istotnych połączeń pomiędzy sterownikami. Pewnie niektóre z nich połapały błędy jak próbowałeś odpalać "bez licznika". Czy mogło dojść do rozkodowania kluczyka? Piloty są zakodowane w Module Komfortu możesz sprawdzić czy te które masz są w nim zakodowane, a jak nie to je dopisać. Czy z wtyczką KKL i zegarami o zgodnym numerze jestem w stanie wymienić liczniki? Tak z tym, że dopasowanie IMMO Cię nie minie. Jest programik, który z KKL-em ogania RB4 tylko z tymi licznikami trzeba być ostrożnym i wiedzieć co się robi gdyż nie problem uszkodzić, a wtedy auto uziemione. Lub zrobić z wyświetlaczem tak jak Mateusz pisał i problem IMMO z głowy.
kinki Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Witam Padł mi licznik 8E0920930J RB4. Brak podświetlania, obrotomierza, FIS pokazuje niski poziom oleju itp. Czy wymiana wsadu pomoże? Posiada ktoś taki wsad?
Madol1 Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Witam Padł mi licznik 8E0920930J RB4. Brak podświetlania, obrotomierza, FIS pokazuje niski poziom oleju itp. Czy wymiana wsadu pomoże? Posiada ktoś taki wsad? Jak doszło do uszkodzenia? Próbowałeś "przywrócić" ustawienia fabryczne licznika przez VCDS?
jozek726 Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 Pacjent to licznik USA , mam kolorowy a chce wymienić na kolorowy S4 też wersja USA , pomoże mi ktoś w tym jaki powinienem kupić ? A4 B7 2007 2.0 TFSI
kinki Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 Mechanik twierdzi że odpinał aku żeby dospawać nakrętkę do zapieczonego mocowania zwrotnicy. Jak było naprawdę tego się nie dowiemy. Elektryk próbował ponoć zrobić odzysk
A4Andi Opublikowano 30 Października 2015 Opublikowano 30 Października 2015 Witam. Moja b6 rocznik 2003, pomoże mi ktoś w sprawdzeniu jaki licznik z kolorowym FIS będzie pasował . VIN podam na pw.
Madol1 Opublikowano 30 Października 2015 Opublikowano 30 Października 2015 Mechanik twierdzi że odpinał aku żeby dospawać nakrętkę do zapieczonego mocowania zwrotnicy. Jak było naprawdę tego się nie dowiemy. Elektryk próbował ponoć zrobić odzysk Czym robił odzysk? Vaga posiadasz żeby sprawdzić podstawowe rzeczy? Jeżeli tak zapraszam na priva
kamulator Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Witam, Czy da się jakoś wyłączyć / włączyć (zaadaptować) czujnik ciśnienia oleju w liczniku? musze sprawdzić czy jest włączony i wogóle podpięty czujnik.
martin a4 Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 ja mialem problem bo mialem non crypto mono a kupilem crypto color i byl problem ,na szczescie pomogł mi Pan Galetto dzieki jeszcze raz .pozdr
szogun0 Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 To teraz zapnij tempomat i zobacz jak długo będzie działał.
Galetto Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Nie ma co zapinać bo nie ma tempomatu ale być może niebawem będzie miał, bo skoro to szczyt prestiżu w Audi i każdy musi go mieć to nie omieszkam przycisnąć Marcina, aby jak najszybciej zamontował i opuścił kopary w dół niektórym tu na forum. Poza tym nie jest to jedyne Audi z tego forum w którym robiłem przeszczep nocrypto/crypto. Jak masz problem z tempomatem to wypowiadaj się za siebie. Ja nie mam. Mogę dopasować każdy licznik w B6 z innego B6, a nawet i niektóre z B7 i na odwrót. To nie są te same rodzaje immo. Dawid się przekonał, że IMMO w liczniku od B6 spokojnie można dopasować do jego B7. Zresztą zaraz go poproszę o zabranie głosu bo jak widać chyba każdego trzeba poprosić o zabranie głosu i potwierdzenie pewnych rzeczy forumowym niedowiarkom. Tak jak mówiłem niech każdy się wypowiada za siebie... Mnie nie obchodzi Twoja wiedza.... Dziwię się tylko, że taki "Specjalista grupy VAG" za jakiego się uważasz na forach nie ogarnął bardzo prostych rzeczy w starych kiblach jakimi są RB4.
kdawid Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Dawid się przekonał, że IMMO w liczniku od B6 spokojnie można dopasować do jego B7. Zresztą zaraz go poproszę o zabranie głosu bo jak widać chyba każdego trzeba poprosić o zabranie głosu i potwierdzenie pewnych rzeczy forumowym niedowiarkom. Potwierdzam, licznik z diesla B6 z roku 2002 zrobiony "wysyłkowo" przez Galetto założyłem do mojej B7 1.8t MY 2007 i działa, auto odpala na nim bez problemu.
daros Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 Podejdzie licznik z b7 z kolorowym fisem 8E0920032K do b6 po VIN 2004r z RB4? Bez problemu zaadaptuje immo?
feniks Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 Podejdzie licznik z b7 z kolorowym fisem 8E0920032K do b6 po VIN 2004r z RB4? Bez problemu zaadaptuje immo? Jakbyś przejrzał temat to byś wiedział, że b7 ma już inne immo.
Galetto Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) Jakbyś przejrzał temat to byś wiedział, że b7 ma już inne immo. Jak byś trochę w tym posiedział to nie musiałbyś powielać tego co przeczytałeś i usłyszałeś tylko mógłbyś coś napisać z własnego doświadczenia... Zarówno w B6 przez te kilka lat produkcji było kilka zmian tak samo w B7 nie wszystkie mają identyczne IMMO. Tak jak już mówiłem. Niech każdy wypowiada się za siebie... W tym temacie jest dużo nieprawdy, a to tylko wynika z niewiedzy tych co zabierali głos. Niektórym się wydaje, że jak czegoś nie udało im się zrobić to się po prostu nie da. Podejdzie licznik z b7 z kolorowym fisem 8E0920032K do b6 po VIN 2004r z RB4? Bez problemu zaadaptuje immo? Po nr VIN i nr licznika można tylko sprawdzić do jakiego dokładnie auta był montowany i tym samym do jakiego na pewno podejdzie. Jak wiadomo do niektórych aut mają ludzie problemy ze znalezieniem licznika dobieranego po VIN gdyż jest ich mało, albo wcale. W większości przypadków nie ma potrzeby takiego dobierania gdyż można IMMO w tych licznikach dosyć rozlegle krzyżować. Ale jak widać w temacie utarły się pewne mity i tak większość się ich trzyma. Dla mnie wyznacznikiem czy jeden licznik można zamiennie zamontować za drugi jest wgląd w Eeprom. Tak jak wspomniałem liczniki z Audi B6 praktycznie wszystkie idzie zrobić zamiennie do innych B6. RB8 z B7 można dopasować bez problemu w B7. Edytowane 17 Stycznia 2016 przez Galetto
daro84.pl Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Panowie co to jest za licznik RB8 8e0 920 932 bez literki na końcu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się