Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1,8t BEX wykres z hamowni


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
od nowości na Castrolu jeździł LL wymiany wg zaleceń,

to musisz koniecznie napisac fanatykom tego g...wna co sie dzieje w silniku po jego zastosowaniu :facepalm:

Opublikowano

zaczynając chyba od serwisu Audi w DE bo to tutaj wszystko robili wg zaleceń :facepalm: a przecież to co powie producent to świętość w większości przypadków

Opublikowano

daj spokój, oni mają klapy na oczach i po za swoimi niczego innego nie widzą

Opublikowano

to czym ma się kierować klient, który nie siedzi na forum i nie czyta opinii ludzi, którzy wiedza co mówią/piszą, tylko jedzie do ASO z przekonaniem że jak już z niego zdzierają to wie za co i że ma zrobione najlepiej jak się da, bulisz a i tak dostajesz szajs..... co za czasy .....

---------- Post dopisany 19-09-2013 at 21:54 ---------- Poprzedni post napisany 10-09-2013 at 23:32 ----------

Mechanik zaleca docierać na Benzynie​ przez ok 6-7 tys. km nie można tego zrobić na gazie ?

Opublikowano

te 6 tys to chyba przesada, nowe silniki docieraja sie po 1000km

Opublikowano

Jak w takim razie go dotrzeć ? Co poradzicie ??

na gazie czy na benzynie ?

zrobić 1 tys. spokojnej jazdy, zmienić olej i po kolejnym tysiącu emeryckiej jazdy można śmiało upalać ?

Opublikowano

Jezdzij normalnie, ale nie obciazaj za mocno silnika tj

Obroty max 4000 i staraj sie nie jezdzic na wysokich biegach z obrotami poniżej 2000

Olej wymien po 2000km ale zapodaj cos sensownego.

Co mu teraz wlales ?

Opublikowano

Co mu teraz wlales ?

"..+ popękane popychacze zaworów albo prowadnice (teraz nie pamiętam) turbo luzów nie ma, nowy olej x-cess wg. Waszych zaleceń.."

Opublikowano

Dev olej olej X-cess wedle rekomendacji :wink:

mogę jeździć na gazie czy faktycznie tylko na benzynie ?

Opublikowano

Jak Ci pasuje, jedyny warunek to prawidłowo wyregulowany junkers

Opublikowano
Dev olej olej X-cess wedle rekomendacji :wink:

mogę jeździć na gazie czy faktycznie tylko na benzynie ?

na czym chcesz , ja bym preferował gaz o ile dobrze wystrojony, gdyż 1 plus gazu - nie spłukuje oleju z tulei cylindrów tak jak bp - szczegolnie na krótkich odcinkach gdzie silnik jest przylany benzyną i spłukuje olej z tulei. 2 mniejsze prawdopodobieństwo stuku - mniejsze obciązenie ukladu tlokowo -korbowego.

minusów nie widzę przy prawidłowym wystrojeniu lpg.

Opublikowano

dzięki Panowie za wskazówki :wink:

Tak na marginesie, który blok pomiarowy to ciśnienie doładowania zadane a które bieżące ??

W grupie 002 jest przepływka tak ??

Opublikowano

blok 115 - zadane oraz osiągnięte

002 - przepływka

Opublikowano

dzięki ;)

Opublikowano
dzięki ;)

ile wyniósł Cie remont??

Opublikowano

Panowie, :hi:

Po remoncie zrobione 2k. km po 1100 sprawdzałem stan oleju i nadal było max więc chyba wszystko gra. W przyszłym tygodniu zmiana oleju ponownie na x-cessa i chcę zrobić ponownie logi.

Będę miał jedno popołudnie tylko do dyspozycji, stąd pytanie jakie logi potrzebujecie, żeby powiedzieć co z silnikiem ?

Opublikowano

02,20,33,115,118

Opublikowano

normalnie powinienem je robić pojedynczo, chyba że jakieś mają być w parze ??

Opublikowano

Wszystko razem :grin:

Opublikowano

Bardzo śmieszne :whistling::whistling:

Czytam czasem wypowiedzi "aaa szkoda że nie dałeś tego razem z .... " bo coś tam a przy aucie będę jedno popołudnie i nie dam rady nic poprawić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...