koziol1172 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Zbyt bogata dużo mniej szkodzi niż uboga, to większe spalanie, niepoprawna praca silnika, i jeżeli posiadasz to szybko możesz zapchać katalizator. Uboga to wyższe temperatury spalania co prowadzi najczęściej do śmierci głowicy, uszczelki, wyplenia zaworów jak i ich gniazd Zbyt bogata dużo mniej szkodzi niż uboga, to większe spalanie, niepoprawna praca silnika, i jeżeli posiadasz to szybko możesz zapchać katalizator. Uboga to wyższe temperatury spalania co prowadzi najczęściej do śmierci głowicy, uszczelki, wyplenia zaworów jak i ich gniazd I widzę że masz lokalizację kraków. Jak wrócisz do PL to wybierz się do Kolegi Struny z LPG-forum firma GCS tuning bodajże, wystroi Ci lpg na tip top
kupczak90 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Dzięki za informację, w Krk bywam przy okazji zajęć na uczelni, końcem września akurat będę samochodem więc świetnie się składa Dziś auto odstawione do mechanika jutro będzie patrzył co jest grane... oddałem samochód do znajomego mechanika z WSW, chodzi mi głównie o diagnozę bo strach tak w ciemno jechać ponad 1k km do Polski Zrobi test CO2 i sprawdzi turbinę (mówił o przełączeniu wężyków od turbo nie wiem co to za sprawdzenie, ktoś wie o co chodzi ?? ) Samochód od mechanika odebrany, W sumie to nic więcej się nie dowiedziałem.... testu CO2 nie dało się zrobić bo po odpaleniu silnika i odkręceniu korka od razu wali płynem ... :/ Są dość spore luzy na turbinie, potrzeba by było regenerować, pytanie kto mógłby mi to zrobić i zastanawiam się czy jak już robić to czy nie pokusić się o zrobienie hybrydy, pewnie koszta podobne. Widziałem że Dev się tym zajmuje z tym, że nie mam jak się z nim skontaktować. Czy normalne jest że płyn chłodniczy w zbiorniku jest ledwo ciepły przy temp 90 stopni ??
edekxp Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Czy normalne jest że płyn chłodniczy w zbiorniku jest ledwo ciepły przy temp 90 stopni ?? No raczej jest gorący przecież ma 90 stopni, chyba że masz problem z czujnikiem temp.
kupczak90 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2014 czujnik na desce i w vagu pokazuje normalnie przewody też gorące są do chłodnicy a płyn w zbiorniczku można śmiało palec zamoczyć i ledwo ciepła woda
kupczak90 Opublikowano 3 Października 2014 Autor Opublikowano 3 Października 2014 (edytowane) Aktualzacja tematu: Turbo zregenerowane na większym wirniku u kolegi McGiver. Zrobione już jakieś 700km żadnych ubytków oleju, jedyne co szlak trafił wodę - cała miarka poszła w 500km wycieków pod autem brak, test CO2 wynik taki że żadne pęcherzyki powietrza do testera nie wychodzą - dziwne. Zrobiłem logi, delikatne cofanie zapłonów na benzynie i gazie mieści się jeszcze w normie ? DYNAMICZNE: Grupa 020: http://vaglog.rtnet.pl/log_188005.html Grupa 003, 032, 115: http://vaglog.rtnet.pl/log_188006.html Turbo: Przed Po Edit: Byłem wyregulować gaz...... 3 razy poprawiali bo korekty rzędu -20% Najlepsze bo na wejściu pytałem czy robili strojenie w czasie jazdy to powiedzieli "autokalibracja bo mapa jest ok" Do wyeliminowania zostało mi dymienie na biało :/ Porządne logi: Gaz: DYNAMICZNE: Grupa 115, 118: http://vaglog.rtnet.pl/log_188287.html Grupa 020, 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_188288.html Grupa 033, 002: http://vaglog.rtnet.pl/log_188289.html PB 95: DYNAMICZNE: Grupa 003, 020: http://vaglog.rtnet.pl/log_188290.html Grupa 115, 118: http://vaglog.rtnet.pl/log_188291.html Grupa 002, 033: http://vaglog.rtnet.pl/log_188292.html Bardzo proszę o komentarz, wasza opinia jest dla mnie zawsze decydująca Edytowane 3 Października 2014 przez kupczak90
Łukasz13 Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Nikt nic nie pisze bo nie ma za bardzo co, turbina ładuje aż miło widac nawet że seryjny soft ma kłopot z ujarzmieniem jej dlatego przeładowanie przy wstawaniu, reszta w porządku.
pioteros Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 biale dymienie... ubywa plynu... no nie wiem, ten test co2 jest wiarygodny?
kupczak90 Opublikowano 3 Października 2014 Autor Opublikowano 3 Października 2014 a kto powiedział, że komentarze mają być tylko wtedy jak jest coś nie tak z tym dymieniem już nic nie poradzę bo urlop się kończy... nie wiem na ile wiarygodny test CO2, mechanik twierdzi, że w przypadku 1,8t nawet drobny przedmuch UPG po kilkuset kilometrach powinien węże porozrywać od ciśnienia
Łukasz13 Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Krociec wodny z tylu silnika nie cieknie?
kupczak90 Opublikowano 4 Października 2014 Autor Opublikowano 4 Października 2014 Chodzi o to podłączenie ? Jest sucho :/
pioteros Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 to jest odma, krociec wodny jest nizej nie widac go z wierzchu, wsadzaj palucha jak ostygnie i wąchaj czy nie śmierdzi nic plynem pod kroccem
gregor10 Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 popatrz na silnik i skrzynie za katem, tam mozesz dojrzeć wyciek jeśli tam go masz, jak nie to sprawdz po prostu na kanale czy nie widać śladów G12.
kupczak90 Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 faktycznie coś się tam dzieje, bo w trasie było tam widać płyn i cała powierzchnia była z białym nalotem chyba to od wody postaram się pyknąć zdjęcie, ten wąż to muszę wymienić czy wystarczy nowa obejma czy to króciec wymaga wymiany ??
Dev Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 uszczelka jest do wymiany, kapcieje ze starosci tez ostatnio wymieniałem wszystkie
Łukasz13 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Kup krciec i uszczelki jak nie ma w komplecie, krociec peka ze starisci i od temp.
kupczak90 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2015 (edytowane) Panowie, jakiś numer by się znalazł ??, żebym dobry zamówił Edit: Żeby nie było, że nie chciało mi się szukać AUDI 06B 121 132 E Witam ponownie, Samochód nadal kopci jak huta katowice, bez różnicy czy gaz czy benzyna, bez względu na obroty. Na jałowym też lekko dymi, ale wystarczy lekko przegazować i z tyłu zostaje biały obłok. Druga sprawa, albo i powiązana z pierwszą, to ubytek oleju, normalnie ubywa miarka na 3000tys. km ale ostatnio, robiłem logi i potrafiło spierdzielić 1/4 miarki po kilku przejazdach do odcinki. Samochód trzyma moc :/ Sonda trochę wariuje bo na jałowym skacze od ubogiej do bogatej +-10% Macie jakieś pomysły, bo ja mam jeden..... Zepchnąć do rowu....... :/ Edytowane 18 Stycznia 2015 przez kupczak90
pioteros Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 dam ci dwójkę i pozbedziesz sie problemu a zawsze troche grosza ci zostanie, co ty na to?ja obstawiam niestety czarny scenariusz, cos sie dostaje do komory spalania stad dymienie i wariacje sondy... albo olej albo plyn, wiec moze to byc uszkodzenie mechaniczne glowicy albo sama uszczelka, poki nie rozbierzesz to sie nie przekonaszsprawdz stukowe na poszczegolnych garach z ciekawosci, nawet na jalowym
kupczak90 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2015 (edytowane) Tego się obawiałem najbardziej, Tym bardziej że na gwarancję pewnie nie ma co liczyć bo auto z gazem i zawsze się można wykpić że gaz zniszczył znowu głowicę... Porobię logi w wolnej chwili tak jak mówisz. Dziękuję za odzew dam ci dwójkę i pozbedziesz sie problemu a zawsze troche grosza ci zostanie, co ty na to? ja obstawiam niestety czarny scenariusz, cos sie dostaje do komory spalania stad dymienie i wariacje sondy... albo olej albo plyn, wiec moze to byc uszkodzenie mechaniczne glowicy albo sama uszczelka, poki nie rozbierzesz to sie nie przekonaszsprawdz stukowe na poszczegolnych garach z ciekawosci, nawet na jalowym Porobiłem logi jak zalecałeś. Grupa 003, 020: http://vaglog.pl/log_200773.html Grupa 020, 032, 033 na ciepłym: http://vaglog.pl/log_200770.html Grupa 020, 032, 033 na zimnym: http://vaglog.pl/log_200771.html Na środę jestem umówiony na ponowny test CO2 i oglądnięcie cylindrów kamerką. Edytowane 19 Stycznia 2015 przez kupczak90
Łukasz13 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 JAk robiłeś te logi to wczesniej jeżdziłeś na lpg czy na pb? w 032 korekcja długoterminowa prawie 20%
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się