piotrsob1 Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 5 godzin temu, BenBenedek napisał: No to poczytałem i zrobiłem. Blaszka 1,5mm , z kwasiaka kupiona na allegro , rozwierciłem ok 7mm. Pierwsze odpalenie, zero błędów. Od razu wyczuwalna różnica, auto wchodzi już na wolnych inaczej na obroty, zdecydowanie dynamiczniej jeździ, a co istotne na niższych obrotach można już normalnie jechać, np. 4 bieg 1100-1200 obr i jedzie co więcej, dociskasz i się zbiera, co wcześniej nie było możliwe. Skrzyżowania 3 a nie 2 bieg, jest bardziej elastyczny. Po ok 40 km, komp zaczął wskazywać niższe spalanie, ale z tym poczekam na wnioski jak pojeżdżę, jak i z szarpaniem na 3-4 biegu. Pojeżdżę dam znać. Dzięki za podpowiedz -piotrsob Witaj w klubie zadowolonych druciarzy Jak dobrze pamiętam to jesteś pierwszym , który potwierdza skuteczność patentu w 1,9 BRB
BenBenedek Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 To tym bardziej się cieszę, że jako pierwszy opisałem, skuteczność tego w 1,9. Mam kolejne dobre info, zimny silnik na wolnych obrotach pracował mi nie równo, czasami miał dość odczuwalne "potknięcia" . Dzisiaj odpaliłem po nocy, i co.. idealnie pracuje.. obserwowałem pracę silnika ok 3-4 min, ani jednego potknięcia, obroty jak w zegarku. Aż niewiarygodne jak EGR i spaliny miały wpływ na pracę silnika... Zacytuję Kazimierza Pawlaka " Toż to szookk!" - jak tak prosty zabieg i blaszka za 10 zł, potrafiło odmienić pracę silnika. Sprawdzę jeszcze spalanie, za jakiś czas dam znać. Pozdro.
Pawelkiwi Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 15 godzin temu, piotrsob1 napisał: Witaj w klubie zadowolonych druciarzy I to wszystko w temacie blaszanych emulatorów które ni jak się nie mają do prawdziwego wyłączenia najgorszej części w tym samochodzie czyli uszkadzającego się zaworu EGR. Wiem że Piotrek propaguje ten patent i nic nie mam przeciw temu sposobowi ominięcia problemów ze źle działającym EGR. Ale trzeba mieć świadomość takiego rozwiązania. Nadal część spalin jest dozowana więc kolektor dolotowy zarasta tym gó...m. O portingu głowicy należy zapomnieć, wręcz nazwał bym to anty-porting. Podstawowa i jedyna zaleta tej metody to "taniość".
piotrsob1 Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 1 minutę temu, Pawelkiwi napisał: jedyna zaleta tej metody to "taniość". No i dodaj jeszcze chociaż skuteczność
Pawelkiwi Opublikowano 28 Listopada 2017 Opublikowano 28 Listopada 2017 W dniu 24.11.2017 o 22:45, Pawelkiwi napisał: Nadal część spalin jest dozowana więc kolektor dolotowy zarasta tym gó...m. O portingu głowicy należy zapomnieć, wręcz nazwał bym to anty-porting. Cytuję sam siebie dają Ci odpowiedź że ta taniość wnosi tylko taniość. Nic lepiej dla silnika. Jak ktoś mierzy skuteczność krótkoterminowo - tak oczywiście super metoda. Mało kasy, efekt jest.
piotrsob1 Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 W dniu 24.11.2017 o 22:45, Pawelkiwi napisał: Podstawowa i jedyna zaleta tej metody to "taniość". I dla tego że jest tania to trzeba ją krytykować , bo nie da zarobić mechanikom .... A to że rozwiązuje konkretny problem , praktycznie raz na zawsze znaczenia dla Ciebie żadnego nie ma Ponad trzy lata jeżdżę na tym patencie , żadnych skutków ubocznych nie zauważyłem Za to lepiej namawiać do wywalania EGR-ów, DPF-ów i innych "niepotrzebnych" rzeczy z silnika, jakby oprócz swoich wad nie miały innych zalet . Dla mnie to jest druciarstwo , szczególnie że propagujesz takie rzeczy mieszkając w mieście które co chwila męczy smog i totalne zanieczyszczenie środowiska szkodliwymi gazami .... Głębokiego , zdrowego oddechu życzę
Pawelkiwi Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 Powielasz mity. Piotruś poczytaj najnowsze badania na temat smogu i wpływu motoryzacji. Oglądnij też filmik ze szczególnym uwzględnieniem okolicy 1:54
piotrsob1 Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 54 minuty temu, Pawelkiwi napisał: Powielasz mity. Piotruś poczytaj najnowsze badania na temat smogu i wpływu motoryzacji. Oglądnij też filmik ze szczególnym uwzględnieniem okolicy 1:54 Panie Pawełku, co prawda w Krakowie nie bywam i sytuację jeżeli chodzi o zanieczyszczenie powietrza u Was znam li tylko z mediów, ale często bywam w tej nowszej stolicy Każdy dłuższy pobyt w niej niezależnie od pory roku kończy się u mnie i nie tyko bólem głowy , a przemysłu który by mógł tam zanieczyszczać środowisko jest jak na lekarstwo Nie jestem dzieckiem bym uwierzył że na to co się dzieje z powietrzem w Wa-wie, transport samochodowy nie ma głównego wpływu
Pawelkiwi Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 No to Ci odpowiem tak jak na tym filmie pytaniem. Dlaczego na wiosnę i w lecie smogu nie ma, a w zimie jest? W Shanghai-u smog jest w sezonie letnim co jest spowodowane samochodami. Powiem Ci oprócz tego że z racji tego że jestem elektronikiem mam własną przez siebie zrobioną stację monitoringu pyłków PM1.0, PM2.5, PM10. Mogę Ci nawet udostępnić linka do strony gdzie są logi od 2 miesięcy. Na tym wykresie widać, po prostu widać kiedy ludzie wracają do domu i uruchamiają swoje piece. Stan na teraz czyli godz. 21:34 PM1.0 235ppm (tragedia). Stan na dzisiaj rano godz. 4:00 PM1.0 17ppm (rewelacja jak na ten teren). Dla przykładu miesiąc wstecz wartość całodobowa nigdy nie przekroczyła 50ppm.
piotrsob1 Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 (edytowane) 9 godzin temu, Pawelkiwi napisał: No to Ci odpowiem tak jak na tym filmie pytaniem. Dlaczego na wiosnę i w lecie smogu nie ma, a w zimie jest? W Shanghai-u smog jest w sezonie letnim co jest spowodowane samochodami. Powiem Ci oprócz tego że z racji tego że jestem elektronikiem mam własną przez siebie zrobioną stację monitoringu pyłków PM1.0, PM2.5, PM10. Mogę Ci nawet udostępnić linka do strony gdzie są logi od 2 miesięcy. Na tym wykresie widać, po prostu widać kiedy ludzie wracają do domu i uruchamiają swoje piece. Stan na teraz czyli godz. 21:34 PM1.0 235ppm (tragedia). Stan na dzisiaj rano godz. 4:00 PM1.0 17ppm (rewelacja jak na ten teren). Dla przykładu miesiąc wstecz wartość całodobowa nigdy nie przekroczyła 50ppm. Nie twierdzę że główną przyczyną smogu są samochody, ale jeżeli o całościowe zanieczyszczenie powietrza w dużych miastach to takie stwierdzenie mogę zaryzykować . Jak masz taką stację monitorowania to zrób z ciekawości eksperyment podłączając ją do wydechów auta z i bez DPF-u i solidnie oba przegazuj. Ciekawy jestem wyników Edytowane 30 Listopada 2017 przez piotrsob1
gieras1988 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Opublikowano 2 Grudnia 2017 (edytowane) Siema wiem Ze nie ten temat ale blisko bo chodzi o klapę gasząca czy tam prepustnice zwał jak zwal wyrzuca mie checka ze to to, ostatnio nawet toto rozkrecilem i ogólnie nic złego nie widać motorek chodzi bez zarzutów wszystko naj najbardziej ok mam problemy z Połączeniem sie z kompem z silnikiem ale u kogoś zadziałało i wyrzuciło ta klapę właśnie. Ogolnie jak sie skasuje błędy to pojeżdżę pare kilometrów i wywala a poza checkiem nic sie neo dzieje aha jak rozkrecilem to klapa w środku była otwarta czyli umożliwiała Max prEplyw ktoś cos ? Edytowane 2 Grudnia 2017 przez gieras1988
piotrsob1 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Podaj konkretnie kod błędu Audi lub chociaż OBD , jaki się zapisuje w sterowniku silnika, będzie wiadomo o co chodzi i nie będzie trzeba zgadywać
DamianDziewan Opublikowano 23 Grudnia 2017 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Witam. Mam mały problem z moją audi 2.0tdi... Na 4,5,6 biegu zaczęła mi szarpać podczas przyspieszania pojechałem do mechanika i mówi że 4 wtrysk leje na 2,0 mg... Wymienił wtrysk i jest to samo a napewno nowy jest dobry... Auto ma zaslepiony egr...
piotrsob1 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Podaj dokładnie oznaczenie trzyliterowe silnika, dokładniej też opisz w jakich warunkach to szarpanie występuje
szczepan753 Opublikowano 3 Stycznia 2018 Opublikowano 3 Stycznia 2018 Witam mój problem to delikatne szarpanie na wyższych biegach w przedziale 1500-2800 i wyczuwalny spadek mocy ale nie duży jak dam w palnik powyżej 3000 to idzie nie jest to zawsze tylko czasami wtedy jak sie to dzieje to zauważyłem również ruszanie z 1 i przy zmianie biegów ok 2300o/min słyszę odgłos jak bym miał blowoffa tylko takie ciche odychniecie jedno to słychać. Czasami jak gaszę auto to słyszę taki dźwięk jak by upuścił dużo powietrza. Egr jest nowy. Chłodnica spalin prawdopodobnie przecieka bo płynu ubywa jak jeżdżę na miejscu poszarpuje silnikiem i kopci gryzącymi spalinami jak odliczę Egr to przestaje. A co do tematu to na mój chłopski rozum to winowajca moze byc kierownica spalin, zawór turbiny albo klapy w kolektorze co wy o tych moich bolączkach sądzicie ?
alonso Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Kolego to może być coś związanego z turbiną, sprawdź sztangę ew w najgorszym przypadku właśnie zapieczona zmienna geometria.
szczepan753 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Witam mój problem to delikatne szarpanie na wyższych biegach w przedziale 1500-2800 i wyczuwalny spadek mocy ale nie duży jak dam w palnik powyżej 3000 to idzie nie jest to zawsze tylko czasami wtedy jak sie to dzieje to zauważyłem również ruszanie z 1 i przy zmianie biegów ok 2300o/min słyszę odgłos jak bym miał blowoffa tylko takie ciche odychniecie jedno to słychać. Czasami jak gaszę auto to słyszę taki dźwięk jak by upuścił dużo powietrza. Egr jest nowy. Chłodnica spalin prawdopodobnie przecieka bo płynu ubywa jak jeżdżę na miejscu poszarpuje silnikiem i kopci gryzącymi spalinami jak odliczę Egr to przestaje. A co do tematu to na mój chłopski rozum to winowajca moze byc kierownica spalin, zawór turbiny albo klapy w kolektorze co wy o tych moich bolączkach sądzicie ? K W dniu 3.01.2018 o 10:01, szczepan753 napisał: Witam mój problem to delikatne szarpanie na wyższych biegach w przedziale 1500-2800 i wyczuwalny spadek mocy ale nie duży jak dam w palnik powyżej 3000 to idzie nie jest to zawsze tylko czasami wtedy jak sie to dzieje to zauważyłem również ruszanie z 1 i przy zmianie biegów ok 2300o/min słyszę odgłos jak bym miał blowoffa tylko takie ciche odychniecie jedno to słychać. Czasami jak gaszę auto to słyszę taki dźwięk jak by upuścił dużo powietrza. Egr jest nowy. Chłodnica spalin prawdopodobnie przecieka bo płynu ubywa jak jeżdżę na miejscu poszarpuje silnikiem i kopci gryzącymi spalinami jak odliczę Egr to przestaje. A co do tematu to na mój chłopski rozum to winowajca moze byc kierownica spalin, zawór turbiny albo klapy w kolektorze co wy o tych moich bolączkach sądzicie ? Ktoś cos jeszcze w tych tematach mi podpowie? Z góry dziekujedziękuje
moniuh Opublikowano 29 Stycznia 2018 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Ja bym obstawial peknieta glowice jak plynu ubywa, pod zbiorniczkiem widac krople na nadkolu? jest tam taki zaworek upustowy. pod korkiem oleju nie ma maselka/ majonezu? Może masz już zapchany DPF jak było u mnie i tuż przed wypalaniem i w czasie, silnik miał strasznego laga
Karasik2 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Opublikowano 29 Stycznia 2018 ten odgłos przy gaszeniu silnika i zmianie biegów to tubina mam to samo mam luz i czas na regeneracje dodam ze odgłosu przed usunięciem DPF-a nie bylo teraz jest taki przelot ze daje sie odczuc "blowoffa" jak u Ciebie z DPF?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się