Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Światła DRL


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tomku, nie wiem czy jest taka mozliwosc ale moim zdaniem nie powinienes kombinowac przy "oslabianiu" swiatel stopu, chocby z uwagi na wlasne bezpieczenstwo. Nie od parady sa te zarowki mocniejsze niz pozostale. W sloneczne dni jadac pod slonce moze ktos nie zauwazyc ze hamujesz i d...a zbita w doslownym znaczeniu tego slowa. Jezeli do tego ten ktos stwierdzi, ze nie widzial stopu i przyjza sie twemu autku dokladnie to bedzie 2x zbita d....a a ty poniesiesz wszystkie koszty.

Co do temperatury, to nie wydaje mi sie by plastiki ci sie stopily, jak slusznie zauwazyles twoj kolega ma PEUGEOTa a nie :audi: wiec z tym raczej nie powinno byc obaw :wink4:

Opublikowano

A no to skoro tak to zwracam honor :hi:

Tak, mieszkam tu juz cala dekade, zapuscilem korzenie i nie mam zamiaru wracac :wink4: (powiedzmy kolo HH)

Opublikowano

A ja latam na LED w DRL i w tablicy i Fis Zasypuje mnie różnymi Tam Hasłami :kox: Ale juz sie przyzwyczaiłem wciskam przycisk mode na kierownicy i wyswietla tylko TELEFON ....

Opublikowano

dziwny kraj ta polska, caly swiat moze sobie latac z samym przodem, a u nas oczywscie musi byc inaczej :)

No niezupełnie tak jest. U nas przyjęto wariant skandynawski :)

Łączymy się ze sterownikiem 09 następnie kodowanie(07)

zmieniamy :10021 na 10042 i zatwierdzamy

Przekodowanie na 10042 przyniosło efekt taki, że tył się nie włączył, a przód zgasł

Spróbuj przekodować z 10021 na 10041 ja tak zrobiłem u siebie i działa. Z przodu świecą się do jazdy dziennej i tył postojowe.

Moje auto to a4 2005 avant, bixenon przód.

Pozdrawiam

Czy kodowanie aktywacji tylnych pozycji aby zapalały się wraz z przednimi DRL idzie po linii CAN czy K ? Mam polski VAG Can PRO tylko z linią CAN i nie mogę znaleźć opcji tego kodowania, z tego co widzę mam otwarty tylko tryb kodowania świateł skandynawskich.

Opublikowano

Panowie, mam dla was małe pocieszenie odnośnie świateł dziennych i tylnych pozycyjnych.

Otóż od 20 czerwca 2009r, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2009-05-04 nie są już wymagane tylne światła pozycyjne, gdy włączone są światła do jazdy dziennej.

Więcej na ten temat tu----> http://dadrl.pl/?page=dzienne

Opublikowano

Tak, wiem o tym jednak dla własnego bezpieczeństwa chcę je aktywować, co by mi jakaś furmanka na tyle nie zaparkowała, szczególnie teraz zimą kiedy z widocznością róznie :wink4:

Opublikowano

a czy jest sposób na podobną zabawę z natężeniem DRLi jak w VW Golf - z babskiej ciekawości pytam ?

http://img9.imageshack.us/i/schowek09h.jpg/

Tak da się ściemniać i rozjasniać DRL Vag-iem i nie trzeba do tego long coding

a te swiatla tylnie jak jest w auto i dziala tylko przód, po zmroku one zapalaja się same na tył?

tak jeśli masz czujnik światła

Opublikowano

a te swiatla tylnie jak jest w auto i dziala tylko przód, po zmroku one zapalaja się same na tył?

dokładnie ja tak mam u siebie :naughty:

Opublikowano

sorry, że odgrzeję kotleta, ale nie ma sensu zakładać nowego tematu.

Chcę włączyć światła do jazdy dziennej w światłach drogowych. Wyczytałem, że wystarczy w kodowaniu zmienić dwie ostatnie cyfry. Mam natomiast pytanie, jak zmienić natężenie światła jak już ustawię DRL?

Szukam, szukam i nie mogę znaleźć... sterownik 8E0 959 433 BP to wersja LOW czy HIGH?

Jest gdzieś na forum jakiś temat z listą modów, które można wykonać za pomocą VCDSa?

Opublikowano
sorry, że odgrzeję kotleta, ale nie ma sensu zakładać nowego tematu.

Chcę włączyć światła do jazdy dziennej w światłach drogowych. Wyczytałem, że wystarczy w kodowaniu zmienić dwie ostatnie cyfry. Mam natomiast pytanie, jak zmienić natężenie światła jak już ustawię DRL?

Szukam, szukam i nie mogę znaleźć... sterownik 8E0 959 433 BP to wersja LOW czy HIGH?

Jest gdzieś na forum jakiś temat z listą modów, które można wykonać za pomocą VCDSa?

Podbijam pytanie ...

Opublikowano

Odświeżam kotlet prawie sprzed dekady.

Czy da się zakodować za pomoca VCDS w długich światłach DRL na np 30%, mam bixenon skrętny bez fabrycznych DRL i wk....a mnie ciągłe majtanie przełącznikiem świateł, albo zapominam właczyć w ogóle albo zapomne wyłączczyć (dobrze że jest brzęczyk). 
Czy trzeba zewnętrzny moduł?

Opublikowano (edytowane)

Bixenon albo świeci albo nie świeci. Nie da się regulować jego jasności świecenia vcdsem. Nie jest także możliwe ustawienie  bixenonu jako drl. Skoro masz B7 i fabryczne bixenony to masz drl fabrycznie zamontowane w lampach obok soczewki. DRL w B7 to żarówka P21W. Jak masz czujnik zmierzchu to ustaw przełącznik świateł w pozycji "auto" przełącznik drl w pozycje "1". Auto samo będzie włączało i wyłączało odpowiednie do danej pory oświetlenie. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Nie mam fabrycznie drl kolego.

Jak dam przełącznik na auto to nic nie świeci, a jak go przykryje to zaświecają się bixenony.

Nigdzie nie napisałem że chce ściemniać bixenony, pisałem o światłach długich które są na żarówkę H7, wewnątrz gdzie niektóre wersję mają właśnie oryginalnie drl na żarówkę bodajże p21.

Opublikowano (edytowane)

Nie ma orginalnie A4 B7  z żarówkami H7 w lampach do długich. Zrób zdjęcie tych lamp.

Długie w B7 to xenon, którego przesłona się otwiera i zamyka. W B6 były H7 dodatkowo do xenona przy długich.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Tak z ciekawości widziałem właśnie w b7 kodowanie, że BiXenon headlights with DRL i druga opcja w/o DRL... Więc może kolega ma rację i jest wersja lampy gdzie są też H7 normalnie ?

Opublikowano

Nie ma i nie było H7 z bixami. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...