MaxsteRR Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 No właśnie jak jest torsen to po co EDS?
pioteros Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 ale chodzi o torsen na tylnej osi - w V8 były dwa torseny w napedzie, po srodku miedzy osiami i z tylu miedzy tylnymi kolami
MaxsteRR Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 No mi też chodzi o takie zestawienie w B5 i wyłączenie EDS
pioteros Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 moze to on psuje caly efekt
waskivw Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 napewno , odłączyć eds i dopiero próba
pioteros Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 tomek odepnij wtyke od sterownika albo bezpiecznik wyjmij
pastaldo Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Ale z tego co się orientuje to EDS działa tylko do pewnej prędkości. Przy ruszaniu pomaga co widać ale przy jeździe w zakrętach przy wyższej prędkości niema juz znaczenia.
MaxsteRR Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Na pewno w starszych ośkach działa do około 40km/h ale w AWD to nie wiem jak jest
Dev Opublikowano 5 Października 2013 Autor Opublikowano 5 Października 2013 wyłączyliśmy EDS i było dokładnie tak samo, na miekkim podłozu nie będzie widać róznicy przy ruszaniu bo naped przechodzi szybko z jednego na drugie koło róznica jest na twardszym podłożu, na mocno ubitej drodze podczas ruszania u kolegi w aucie zakręciło jedno przednie i jedno tylne koło u mnie zakreciły sie dwa koła z tyłu i jedno z przodu, u mnie wyraznie było czuc uderzenie w plecy a u Kolegi tego nie było, moje auto wyrazniej miało lepsza przyczepnośc ---------- Post dopisany at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany at 21:03 ---------- A co do EDS'u... da się go wyłączyć kodowaniem? niby po co ? ---------- Post dopisany at 21:06 ---------- Poprzedni post napisany at 21:04 ---------- Torsen nie powinien pracować w połączeniu z EDS każde auto z Q ma EDS i współpracuej z Torsenem bez problemu ---------- Post dopisany at 21:06 ---------- Poprzedni post napisany at 21:06 ---------- No właśnie jak jest torsen to po co EDS? aby wyrównywać predkosci pomiedzy kołami na tych samych osiach
MaxsteRR Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 No ale chodzi mi dokładnie o konfigurację z trzema torsenami? To pomimo tego EDS nadal jest wskazany?
waskivw Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 quattro + EDS = 1 torsen centralny, jak są dwa i więcej ten elektroniczny badziew staje się zbędny, dwa torseny jak się nie mylę miały tylko dwa modele audi , i raczej elektronicznych wspomagaczy nie miały , no może ABS:wink:
Dev Opublikowano 5 Października 2013 Autor Opublikowano 5 Października 2013 No ale chodzi mi dokładnie o konfigurację z trzema torsenami? To pomimo tego EDS nadal jest wskazany? przy trzech Torsenach nie jest juz potrzebny
waskivw Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Panowie EDS to elektroniczna szpera , a torsen czysta mechanika , więc chyba wszystko jasne. Dev zakładając torsena w dyfer już powinieneś EDS wyłączyć , bo ogłupiasz ten system .
Dev Opublikowano 5 Października 2013 Autor Opublikowano 5 Października 2013 1. EDSu nie wyłaczysz, po za tym nie ma absolutnie takiej potrzeby 2. Nic takiego nie ma miejsca, EDS działa w momencie gdy koła na osiach mają rózne predkosci przy montazu drugiego Torsena na tylnej osi w ogóle nie bedzie sie aktywował, tylko na przodzie
pioteros Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 masz racje tomek, ale wylaczyc sie go da odpinajac sterownik od ABSu, tylko ze wtedy wiadomo, samego ABSu nie bedzie
waskivw Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Filmik pokazujący przewagę posiadania dwóch torsenów Co do EDS-u obyś miał racje.
pioteros Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 waski pare stron temu byl wklejany ten filmik
waskivw Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Sorry , ale tego chyba nie było :wink : I tego jak ta V-ka pokonuje zakręt najbardziej mi brakuje , niby mam quattro a auto zachowuje się jak ta srebrna A6 , Dev zazdroszczę , kuźwa w tym roku nie ogarnę tego moda , a szkoda zima już nie długo.
pastaldo Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Sorry , ale tego chyba nie było :wink : I tego jak ta V-ka pokonuje zakręt najbardziej mi brakuje , niby mam quattro a auto zachowuje się jak ta srebrna A6 , Dev zazdroszczę , kuźwa w tym roku nie ogarnę tego moda , a szkoda zima już nie długo. :polew: a za V-ka zaraz psy na sygnale
ruks Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 A co do EDS'u... da się go wyłączyć kodowaniem? U mnie w B6 przyciskiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się