Dev Opublikowano 25 Września 2013 Autor Opublikowano 25 Września 2013 czy ktos tak w ogole spokal sie z jakims zakladem co by umial zregenerowac torsena ? chodzi o wyeliminowanie denerwujacych pukniec przy zmianie biegow - szczegolnie pomiedzy pierwszymi trzema to na pewno Torsen ? nie znam nikogo kto by sie podjał regeneracji, za pare groszy kupisz skrzynie z nim i przełozysz
Kowi87 Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 Dev a ten mod nie wpłynał teraz na rozłożenie procentowe mocy? ciekaw jestem jak wypada teraz parametr strat na kołach
pioteros Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 raczej torsen... pukniecia sa ewidentnie z miejsca gdzie sie znajduje, pozatym luz na samym dyfrze jest stosunkowo niewielki, a po zmianie na inny nic sie nie zmienilo ani na lepsze ani na gorsze, przeguby walu tez nie maja luzu ani zadne inne
Dev Opublikowano 25 Września 2013 Autor Opublikowano 25 Września 2013 Dev a ten mod nie wpłynał teraz na rozłożenie procentowe mocy? ciekaw jestem jak wypada teraz parametr strat na kołach nie odczuwam aby auto było słabsze, ale podejrzewam ze jakies straty będą w stosunku do std napędu teraz korci mnie TorSen na przód ....
Kowi87 Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 Napisałeś wczesniej że auto zachowuje sie jakby bardziej było tylnonapedowe, stad moje pytanie bo jesli rozłożył sie rozdział mocy to wydaje mi sie powinny być mniejsze straty mocy na kołach, a jak wiemy Quattro zabiera sporo:wink:
Dev Opublikowano 25 Września 2013 Autor Opublikowano 25 Września 2013 tak, przy jezdzie na wprost wyraznie czuc jak auto ciagnie tyłem ale jak chcesz polatac bokiem to sprawa nie jest juz taka prosta bo zaraz auto sie prostuje ....uj wie o co chodzi, spadnie śniego to wówczas odpowiednio przegonię po zakretach ---------- Post dopisany at 22:20 ---------- Poprzedni post napisany at 22:19 ---------- nigdy nie jezdziłem V8-ką i trudno powiedziec coś bliższego
Tobike Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 Tu filmik z V8: Na śniegu jak tylnonapedowiec. Ciekaw jestem co by dał drugi torsen z przodu
Kowi87 Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 Tu filmik z V8: Na śniegu jak tylnonapedowiec. Ciekaw jestem co by dał drugi torsen z przodu ten filmik pokazuje idealnie róznice w działaniu napędów, Quattro w C5 ciagnie przodem stąd wyrzuca z drogi...
Bieniek Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 Swoją drogą mało rozgarnięty ten kierowca C5....
Arturoo Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 C5 moze być w tipie i dlatego tak sie zachowuje.... Edit......tipa gorzej sie wprowadza w poślizg
Dev Opublikowano 26 Września 2013 Autor Opublikowano 26 Września 2013 O ile można nazwać to poślizgiem
Buba Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 raczej torsen... pukniecia sa ewidentnie z miejsca gdzie sie znajduje, pozatym luz na samym dyfrze jest stosunkowo niewielki, a po zmianie na inny nic sie nie zmienilo ani na lepsze ani na gorsze, przeguby walu tez nie maja luzu ani zadne inne Nikt nie wie dlaczego tak jest. Nie jesteś jedyny u którego takie coś się dzieje. Ja obstawiam skrzynie. Sprawdzałem już wszystko i tylko ona została (dyfer też wymieniałem)
pioteros Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 buba wiem, gdzies byl temat walkowany na forum m.in. ktorys wlasciciel rs4 b5 tez probowal z tym powalczyc powymienial sporo rzeczy i polegl...
Buba Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 buba wiem, gdzies byl temat walkowany na forum m.in. ktorys wlasciciel rs4 b5 tez probowal z tym powalczyc powymienial sporo rzeczy i polegl... ja sprawdzałem wszystko do skrzyni. dyfer też wymieniłem na inny i nic nie pomogło:facepalm: jest jeszcze opcja rozebrania dyfra i tam są jakieś podkładki regulujące ale jeszcze nie doszedłem jak to ugryźć i czy to coś zmieni.
pioteros Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 myslalem na poczatku ze to dyfer, i faktycznie ma niewielki luz, ale to nie on chyba... najbardziej stuka tez kiedy np przerzuci sie z 1 na wsteczny i pusci sie sprzeglo zeby skrzynia zatrybila... wtedy stuka praktycznie za kazdym razem wiec domniemam ze chodzi o mechanizm rozdzielajacy naped pomiedzy osie przod/tyl czyli torsen
Dev Opublikowano 26 Września 2013 Autor Opublikowano 26 Września 2013 buba wiem, gdzies byl temat walkowany na forum m.in. ktorys wlasciciel rs4 b5 tez probowal z tym powalczyc powymienial sporo rzeczy i polegl... ja sprawdzałem wszystko do skrzyni. dyfer też wymieniłem na inny i nic nie pomogło:facepalm: jest jeszcze opcja rozebrania dyfra i tam są jakieś podkładki regulujące ale jeszcze nie doszedłem jak to ugryźć i czy to coś zmieni. Podkladki sa pomiedzy obudowa dyfra a lozyskiem. Tam nie reguluje sie luzu przekladni
pioteros Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 dokladnie, jesli mechanizmy sa zuzyte to tylko ich wymiana pomoze czyli znalezienie napedu w lepszym stanie bo nei da sie zniwelowac luzu na samych zebatkach
Buba Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 wiadomo że jeśli zęby są zużyte i tam jest luz to nie ma opcji żeby to ogarnąć ale skoro są podkładki regulacyjne i są w różnych rozmiarach (od 0.15 do 1.2) to coś one muszą dawać? jedna jest przy torsenie a druga przy wyjściu na wał (0.95-1.55) do tego są podkładki dopasowujące (0.15 - 1.5) patrząc na zakres możliwości regulacji (niwelowania luzu?) to jest fc**j jak wymienimy te 3 rzeczy
pioteros Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 może coś da trzeba by było sprawdzić, ale zapomniałem o ważnej rzeczy, u mnie (np teraz kiedy ranki są już zimne) pierwsze 2 kilometry wszystko śmiga prawie idealnie, trzeba już specjalnie się natrudzić żeby wystąpiło puknięcie przy zmianie 1-2-3 biegu więc nie wiem tak naprawde o co biega... o gumy czy o olej ---------- Post dopisany at 13:24 ---------- Poprzedni post napisany at 13:16 ---------- moze faktycznie te podkladki lapia luzy skoro sa w roznych rozmiarach dostepne i wklada sie z czasem grubsze aby mocniej dociskaly mechanizmy do siebie ---------- Post dopisany at 13:34 ---------- Poprzedni post napisany at 13:24 ---------- w torsenie nie ma zadnych podkladek w przednim mechanizmie roznicowym sa na lewej i prawej polosi 2 x po ok 5zł w ASO w tylnym moscie i mechanizmie sa podkladki jedna po 10zł, 2 x po 18 chyba i jedna po 50gr jakbyte podkladki byly kluczem w tym wszystkim to naprawde bylo by super bo koszt niewielki, tylko roboty przy wymianie bardzo duzo ---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 13:34 ---------- to tak na marginesie maly filmik
Buba Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 5 podkładka regulująca 7 podkładka dopasowująca 13 Podkładka wstępna 21 podkładka regulacyjna Każda z nich ma różne grubości. Kwestia sprawdzenia dokładnie luzu pomiędzy nimi i dokupienia odpowiedniej k**wa jak ja żałuje że nie zrobiłem tego jak miałem dyfer zdjęty i leżał przez miesiąc ---------- Post dopisany at 23:47 ---------- Poprzedni post napisany at 23:45 ---------- Dev ile roboty żeby się do tego dobrać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się