Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] 1.9TDI Quattro by Emsi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dobry demot :grin:

Opublikowano

Popraw filmik nie startuje na handy

---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ----------

Jak chcesz wrzucic cos wiekszego na przod wystarczy zmienic zwrotnice i polosie z przegubami od v6ek lub AJLa

Opublikowano

tak jest

Opublikowano

tzn na razie skocze z 288mm na 312mm na jarzmach z a6 c5 oznaczenie 451 Powinno na razie starczyć, o czymś większym będe myślał jak podniosę moc. Ale w pierwszej kolejności muszę zrobić środek do końca i car audio :)

---------- Post dopisany 17-02-2014 at 18:39 ---------- Poprzedni post napisany 09-02-2014 at 22:26 ----------

rurka.jpg

Co powiecie o tym warto pociachać ori wydech ?

Opublikowano

wydech możesz mieć serie ale DP to obowiązkowo trzeba mieć w każdym turbo, skoczy ci troche konia a jeszcze obniżysz temperaturke na wylocie turbo, same zalety

Opublikowano

Czyli warto kata wywalć a wstawić owy przelocik :P chyba porezam od razu przy zmianie sprzęgła :)

Wybrałem felgi na lato 2014r będzie to 16"

IMG_3552.jpg

IMG_3558.jpg

Opublikowano

jak masz to kupić, to jeżdzij na obecnych następny sezon:wink:

Opublikowano

wiem że info sprzed kilku stron ale napisze co myślę

http://s2.postimg.org/e2g71230l/jarzma.jpg

Jarzma 312mm :D Udało sie wynalazłem o oznaczeniu 451 :D troche drogo bo wyszło mi za nie z przesyłką 280zł :facepalm:

Przy tym co mówisz , tzn jak brykasz 312 to porażka, mój brat mam od kilku dni 312 z przodu, założyłem mu , różnica jest ale szału nie ma, ale całosc (zaciski, jarzma, tarcze ATE 24.5mm klocki jak nowe ATE + regeneracja wyszło około 500 zł ) za ta kase nie ma co nażekać.

Ja u siebie mam 321 i panowie dziś po ostrzejszej jeździe hamulce niebieskie, i już puchły, masakra 345 musi byc na nowy sezon nie ma ch***ja.

Wnioski sa takie że 312 to mało.

a za jarzma strasznie przepłaciłeś , ja za opisany zestaw gotowy w zasadzie do jazdy, bo zaciski malowałem i regenerowałem dla zasady i dla rdzy dałem 280 z przesyką.

filtr zmieniony paliwo spuszczone i zalana verwa. udało sie za pomocą mocniejszej pompy i przez srodek <bagaznik>

---------- Post dopisany 24-01-2014 at 15:20 ---------- Poprzedni post napisany 10-01-2014 at 16:56 ----------

Co powiecie o tym zestawie na tył ? ATE TARCZE KLOCKI TYŁ AUDI A4 B5 QUATTRO TYŁ 4X4 (3899128896) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

|Z tyłem jest niestety identyczny temat, 245 seria to porażka, miałem dziś na warsztacie P 307 2.0 hdi 90ps i z tyłu ma 245mm :facepalm::facepalm:

Mam dobre klocki więc szkoda mi montać ale jak tylko sie skończą zakładam z tyłu przynajmniej 280 a przód 345.

pozdro

Opublikowano
jak masz to kupić, to jeżdzij na obecnych następny sezon:wink:

Sprawa gustu felga ma być czarna z polerowanym rantem. daj propozycję czegoś :)

Opublikowano

kowi ma pewnie na mysli przede wszystkim rozmiar... chocby ta felga byla ze zlota to duzego szalu nie zrobi na standardowym kapciu w 16 calach

Opublikowano

I dzieki temu rantowi bedzie wygladac jak 15''

Opublikowano

Piotrek dobrze mówi, min. 17" - jeździ się spoko, gdybym teraz zmieniał to 18-19":embarrassed:

Opublikowano

ja zostaje juz na 17 ale z checia bym sobie przymierzyl kiedys 18

16 jest dobrym kolem ale jak ktos chce po prostu wygodnie podrozowac, specjalnie kupowac nowy zestaw felg w takim rozmiarze to troszke wyrzucanie pieniedzy bo jest kupe ladnych ori felg uzywanych za ulamek ceny nowych w takim rozmiarze

Opublikowano

205/50 jak chcesz troszke mniejszy opory toczenia, lub 225/45

Opublikowano

Ja tam śmigam 225/45/17 i jest spoko:wink:

Opublikowano

przejedź sie na 17tce i 18tce zmienisz zdanie co do

biorąc pod uwagę nasze drogi

:wink:

Opublikowano
przejedź sie na 17tce i 18tce zmienisz zdanie co do
biorąc pod uwagę nasze drogi

:wink:

Ja na zimę mam 225/45/17 na lato 235/40/18, polecam kupic oryginalne felgi nie jakies hinole i nie będzie kłopotu :banan:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...