alani2 Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 pewnie że można :banan: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EndriuGiz Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 dobry demot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alani2 Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Macie małą prezętacje auta po zakupie niebawem po modach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Popraw filmik nie startuje na handy ---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ---------- Jak chcesz wrzucic cos wiekszego na przod wystarczy zmienic zwrotnice i polosie z przegubami od v6ek lub AJLa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alani2 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 tzn na razie skocze z 288mm na 312mm na jarzmach z a6 c5 oznaczenie 451 Powinno na razie starczyć, o czymś większym będe myślał jak podniosę moc. Ale w pierwszej kolejności muszę zrobić środek do końca i car audio ---------- Post dopisany 17-02-2014 at 18:39 ---------- Poprzedni post napisany 09-02-2014 at 22:26 ---------- Co powiecie o tym warto pociachać ori wydech ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 wydech możesz mieć serie ale DP to obowiązkowo trzeba mieć w każdym turbo, skoczy ci troche konia a jeszcze obniżysz temperaturke na wylocie turbo, same zalety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alani2 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Czyli warto kata wywalć a wstawić owy przelocik chyba porezam od razu przy zmianie sprzęgła Wybrałem felgi na lato 2014r będzie to 16" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 jak masz to kupić, to jeżdzij na obecnych następny sezon:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 wiem że info sprzed kilku stron ale napisze co myślę http://s2.postimg.org/e2g71230l/jarzma.jpgJarzma 312mm Udało sie wynalazłem o oznaczeniu 451 troche drogo bo wyszło mi za nie z przesyłką 280zł Przy tym co mówisz , tzn jak brykasz 312 to porażka, mój brat mam od kilku dni 312 z przodu, założyłem mu , różnica jest ale szału nie ma, ale całosc (zaciski, jarzma, tarcze ATE 24.5mm klocki jak nowe ATE + regeneracja wyszło około 500 zł ) za ta kase nie ma co nażekać. Ja u siebie mam 321 i panowie dziś po ostrzejszej jeździe hamulce niebieskie, i już puchły, masakra 345 musi byc na nowy sezon nie ma ch***ja. Wnioski sa takie że 312 to mało. a za jarzma strasznie przepłaciłeś , ja za opisany zestaw gotowy w zasadzie do jazdy, bo zaciski malowałem i regenerowałem dla zasady i dla rdzy dałem 280 z przesyką. filtr zmieniony paliwo spuszczone i zalana verwa. udało sie za pomocą mocniejszej pompy i przez srodek <bagaznik>---------- Post dopisany 24-01-2014 at 15:20 ---------- Poprzedni post napisany 10-01-2014 at 16:56 ---------- Co powiecie o tym zestawie na tył ? ATE TARCZE KLOCKI TYŁ AUDI A4 B5 QUATTRO TYŁ 4X4 (3899128896) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. |Z tyłem jest niestety identyczny temat, 245 seria to porażka, miałem dziś na warsztacie P 307 2.0 hdi 90ps i z tyłu ma 245mm :facepalm: Mam dobre klocki więc szkoda mi montać ale jak tylko sie skończą zakładam z tyłu przynajmniej 280 a przód 345. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alani2 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 jak masz to kupić, to jeżdzij na obecnych następny sezon:wink: Sprawa gustu felga ma być czarna z polerowanym rantem. daj propozycję czegoś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 kowi ma pewnie na mysli przede wszystkim rozmiar... chocby ta felga byla ze zlota to duzego szalu nie zrobi na standardowym kapciu w 16 calach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 I dzieki temu rantowi bedzie wygladac jak 15'' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Piotrek dobrze mówi, min. 17" - jeździ się spoko, gdybym teraz zmieniał to 18-19":embarrassed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 ja zostaje juz na 17 ale z checia bym sobie przymierzyl kiedys 18 16 jest dobrym kolem ale jak ktos chce po prostu wygodnie podrozowac, specjalnie kupowac nowy zestaw felg w takim rozmiarze to troszke wyrzucanie pieniedzy bo jest kupe ladnych ori felg uzywanych za ulamek ceny nowych w takim rozmiarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alani2 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 biorąc pod uwagę nasze drogi jakoś ta 17 do mnie nie przemawia a jeśli 17 jaka opona ? 225/55 r17 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 205/50 jak chcesz troszke mniejszy opory toczenia, lub 225/45 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Ja tam śmigam 225/45/17 i jest spoko:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 przejedź sie na 17tce i 18tce zmienisz zdanie co do biorąc pod uwagę nasze drogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 przejedź sie na 17tce i 18tce zmienisz zdanie co dobiorąc pod uwagę nasze drogi Ja na zimę mam 225/45/17 na lato 235/40/18, polecam kupic oryginalne felgi nie jakies hinole i nie będzie kłopotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi