COXymoX Opublikowano 22 Czerwca 2016 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Tylko użyj zgodnie z instrukcją czyli na WYŁĄCZONEJ KLIMATYZACJI. Ludzie robią to na włączonej a potem zasypują fora wpisami, że markowy granat nie działa Co do wiercenia dziury - zapewne Audi nie przewidziało polskiej pomysłowości, bo zapewne zapodaliby otwór technologiczny
Brzozek Opublikowano 22 Czerwca 2016 Opublikowano 22 Czerwca 2016 @COXymoX jak stosowałeś LM? Znalazłem taki opis: - WYŁĄCZYĆ KLIMĘ w naszym wypadku włączyć "ECON" - ustawić maksymalną temperaturę + obieg wewnętrzny + nawiew na nogi - czas 10 minut - wstrząsnąć LM ustawić na dywaniku pasażera + nawiew na szybę - po opróżnieniu LM znowu wysuszyć parownik AC - na koniec przewietrzyć wnętrze
COXymoX Opublikowano 22 Czerwca 2016 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Ja robię tak: silnik wyłączony, bo nie ma sensu aby klekotał ECON obieg wewnętrzny (przy ustawieniu LO zamknie się sam) siła nawiewu na 3/4 skierowany na szybę LM za przysunięte na max siedzenie pasażera na jakimś papierze, kawałku folii odpalasz granat, zamykasz autko i czekasz aż się skończy i jeszcze troszkę Może troszkę szybe przednią zaświnić niestety ale to nie problem - jest oretekst aby ją umyć na YT masz filmiki akademia Ligui Moly i tam jest fajnie pokazane co i jak
Onkel Opublikowano 26 Czerwca 2016 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Pomysłz IPA super. Zrobilem raz i bylo lepiej ale nie super. Po dwoch tygodniach jesscze raz. I wczoraj kolejny. Efekt super. Nic nie czuc zobaczymy jak dlugo sie utrzyma ale biorac pod uwage koszt 11zl za IPA Plus :-)
Brzozek Opublikowano 26 Czerwca 2016 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Pomysłz IPA super. Zrobilem raz i bylo lepiej ale nie super. Po dwoch tygodniach jesscze raz. I wczoraj kolejny. Efekt super. Nic nie czuc zobaczymy jak dlugo sie utrzyma ale biorac pod uwage koszt 11zl za IPA Plus :-) Czym aplikowałeś? ropownica?
Onkel Opublikowano 26 Czerwca 2016 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Tak. Tylko mam na krotkim wezyku koncowke rozpylajaca. Polecam.
Warson Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 (edytowane) W B5 użyłem kompresora i ropownicy do czyszczenia parownika. tak jak koledzy radzą zastosować jakiś środek na bazie alkoholu i pod ciśnieniem wypłukać cały syf z parownika i przy okazji odetkać odpływ skroplin. - Jutro będę miał możliwość użycia kompresora i ropownicy, natomiast ropownica jest bardzo sztywna, co polecacie zrobić aby jeszcze polepszyć dojście do parownika i go potraktować całego a nie tylko jakąś cześć... jakiś wężyk założony na ropownice? - Czy wy w odpływie pod rurką macie coś na wzór jakby waty szklanej? Bo jak próbuję "włożyć Palec" to jest wyczuwalny odpływ a potem taka jakby szklana wata. ale wszystko jest drożne bo gdy wlewam tam wodę to kapie spod auta. Edytowane 27 Czerwca 2016 przez Warson
griga-st Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Mycie izopropanolem to najlepszy z możliwych domowych sposobów na oczyszczenia parownika i kanałów klimy. Granaty obojętnie czy liqui czy np. Sonaxa to 70% etanol (to co pijemy) plus różne nuty zapachowe. Poprostu nic innego nie można sprzedawać "wszędzie". Oczywiście pomaga jeżeli robimy co kilka tygodni od odbioru samochodu z salonu począwszy. Kto tak robi? Nikt! Tutaj piszą ludzie którym już konkretnie zapodaje na econie. Czyli parownik i wogóle cala komora nagrzewnicy "ma syfa". Tu trzeba zadziałać mechanicznie bo skubane pleśnie, grzyby czy inne cholerstwo które się tam mnoży chowa się w porowatej powierzchni aluminium. Niebagatelne znaczenie ma także to ze IPA jest neutralna dla elektroniki, czujników powietrza itp. W B7 powietrze w obiegu zamkniętym nie jest filtrowane! Klimatronik włącza to bez naszej wiedzy np. przy odparowywaniu szyb. Dodajmy do tego to ze parownik jest tak zamontowany ze skroplona woda nie spływa z niego tylko na nim zostaje i mamy idealna pożywkę dla tego świństwa...
TomOskroba Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 (edytowane) Mycie izopropanolem to najlepszy z możliwych domowych sposobów na oczyszczenia parownika i kanałów klimy. Granaty obojętnie czy liqui czy np. Sonaxa to 70% etanol (to co pijemy) plus różne nuty zapachowe. Poprostu nic innego nie można sprzedawać "wszędzie". Oczywiście pomaga jeżeli robimy co kilka tygodni od odbioru samochodu z salonu począwszy. Kto tak robi? Nikt! Tutaj piszą ludzie którym już konkretnie zapodaje na econie. Czyli parownik i wogóle cala komora nagrzewnicy "ma syfa". Tu trzeba zadziałać mechanicznie bo skubane pleśnie, grzyby czy inne cholerstwo które się tam mnoży chowa się w porowatej powierzchni aluminium. Niebagatelne znaczenie ma także to ze IPA jest neutralna dla elektroniki, czujników powietrza itp. W B7 powietrze w obiegu zamkniętym nie jest filtrowane! Klimatronik włącza to bez naszej wiedzy np. przy odparowywaniu szyb. Dodajmy do tego to ze parownik jest tak zamontowany ze skroplona woda nie spływa z niego tylko na nim zostaje i mamy idealna pożywkę dla tego świństwa... dokładnie tak ! nikt nie dba o klimatyzację zaraz po wyjeździe z salonu, zaczynamy działać dopiero gdy zaczyna śmierdzieć ja wczoraj rozebrałem schowek, wyciągnąłem gumę która zasłania aluminiowy parownik, kupiłem środek firmy DELPHI (kolega robił tym nie jedną klimę i cycuś pipeczka) wpsiukałem 3/4 preparatu do środka (wystarczy połowa) za pomocą rurki, starałem się kierować na tą aluminiową kratkę aż do momentu zapchania pianą całego środka. Zostawiłem tak na noc i dzisiaj po pracy odpalę klimę aby sobie pochodziła, dam znać później jakie efekty są u mnie. oczywiście odgrzybiamy klimę nie odrazu po wyłączeniu auta. najlepiej zrobić to po nocnym postoju samochodu, klima ma być sucha ! oczywiście po całym zabiegu przez 2 godziny nie powinno się włączać klimatyzacji i słyszałem że to jest absolutne minimum. ja zostawiłem na 12h bo i tak ostatnio nim nie jeżdżę. wkrótce edytuję post. pozdrawiam Edytowane 28 Czerwca 2016 przez TomOskroba
kuba.goller Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 To co widac po wyjęciu korka to nagrzewnica. Do parownika dużo lepiej dojść od strony kanału od wentylatora robiąc dziurkę
TomOskroba Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 To co widac po wyjęciu korka to nagrzewnica. Do parownika dużo lepiej dojść od strony kanału od wentylatora robiąc dziurkę BŁĄD, to parownik.. nagrzewnica chyba jest bliżej w każdym bądź razie edytując to co napisałem wyżej, odpaliłem samochód włączyłem klimatyzację i odrazu poczułem czysty powiew świeżego powietrza z kratek. teraz jakiś zapachowy granacik i klima z głowy
kuba.goller Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Poszukaj dobrze schematów a sie przekonasz
COXymoX Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 (edytowane) To co widac po wyjęciu korka to nagrzewnica........Poszukaj dobrze schematów a sie przekonasz Nie wypisuj Kolego farmazonów Nie wiem jaki masz schemat i czy nie trzymasz go do góry nogami ale ja w piwnicy mam cały panel nawiewu i rozkminiłem go już dawno Po wyjęciu gumowego koreczka od podłączenia lodówki widać parownik. Nagrzewnica jest niżej i bliżej konsoli środkowej. Edytowane 28 Czerwca 2016 przez COXymoX
TomOskroba Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 (edytowane) dokładnie Edytowane 28 Czerwca 2016 przez TomOskroba
Warson Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 (edytowane) Wczoraj za pomocą Ropownicy i Kompresora oraz takiego środka: przeczyściłem ale tylko od strony schowka cały parownik, jutro i po kilku dniach używania klimy się okaże czy zdało egzamin... Edytowane 29 Czerwca 2016 przez Warson
albert224 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Kupiłem dziś w de preparat do odgrzybiania klimatyzacji wurth w firmowym sklepie. Kupowałem na firmę i zapłaciłem 43€ . Myślałem że po tyle są ze zdziwieniem bo cenę dowiedziałem się przy kasie. Patrzę w pl a tu 40 parę zeta . W pon jadę oddać ..mam nadzieje ze zwrócą kaske.
cinkers Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 Ja juz troche probowalem i dla mnie te psikacze co się zostawia w aucie i spier... nie dzialaja. Jak wali grzybem to co taki psikacz zrobi? Odswiezy na chwile wnętrze auta? To trzeba mechanicznie by wszystko wyczyscic bo grzyb juz hula w aucie na dobre. Placilem za ozonowanie, na pocxatku troszkę lepiej a pozniej znow przy odpalaniu klimy zapachy spod pachy... Psikalem jakims preparatem do nawiewow bezpośrednio na parownik/nagrzewnice (to za korkiem za schowkiem) i też nic. Teraz kupiłem Wurtha i zamierzam powtórzyć operacje. Zobaczymy, ale nie spodziewam sie roznicy - tego grzyba trzebaby porzadnie wypedzic a takie psikanie mu nic nie robi. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
griga-st Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 Kupiłem dziś w de preparat do odgrzybiania klimatyzacji wurth w firmowym sklepie. Kupowałem na firmę i zapłaciłem 43€ . Myślałem że po tyle są ze zdziwieniem bo cenę dowiedziałem się przy kasie. Patrzę w pl a tu 40 parę zeta . W pon jadę oddać ..mam nadzieje ze zwrócą kaske. Nie wierzyłem, ale te świry faktycznie życzą sobie tyle za 0,3 litra IPA w sprayu Ja juz troche probowalem i dla mnie te psikacze co się zostawia w aucie i spier... nie dzialaja. Oczywiście ze nic jak już śmierdzi.
albert224 Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 Ty znalazłeś za 32 € a ja dałem jak głupi 43 € . Serio nie do pomyślenia. I do tego na firmę to kupiłem .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się