Tombik Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 u mnie w silniku BRE ( 2.0 16V ) weszło niecałe 3,5l do maxa
fafa61 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Zalales za duzo oleju, skad te przekonanie ze mialo wejsc cale 4 l.?
niestandardowy Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 jak masz "suchy" silnik to tyle zalejesz. przy zmianie oleju mi w BPW wchodzi 3.6l
bubson22 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 jak kupowalem olej to w sklepie powiedzieli ze wchodzi 4.3l juz zlalem 6 setek jest w normie;)
lesbourgeois Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Czujnik oleju w misce a właściwie jego analiza stanu oleju zależna jest od oleju, temperatury no i oczywiście stanu oleju. Pomijając ewentualną jego usterkę jeśli wlewacie olej zgodny ze specyfikacją VAG to problemów nie będzie. Np. na Mobilu, Lotosie tak się zdarza a na Castrolu Edge nigdy. Sprawdziłem to na Mobilu 5W40 i kontrolka zaświeciła się po 2000km, po zalaniu Castrolem Edge 5W40 przejechane 13000km ani raz. Czyli kwestia miarek - nie czujników temp. chłodziwa - nie jakości oleju (takie co lubi grupa VAG - bo czujnik do nich był skalowany - kalibrowany) - TAK Zalałem do swojej Audi olej Castrol EDGE 5w40 i po przejechaniu 1000 kilometrów pojawiła sie kontrolka niskiego stanu olej po jakims czasie zgasła. Teraz przejechałem 2500km i kontrolka sie zapaliła ponownie. Na zimnym silniku stan oleju jest miedzy min-max a jak go rozgrzeję to pokazuje max. Czy czujnik przyczyna jest wadliwy czujnik czy te czujniki tak maja jesli stan oleju jest na zimnym silniku pomiedzy kreskami?
Tombik Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 (edytowane) Poziom oleju sprawdzaj 3 minuty po zgaszeniu rozgrzanego silnika. Mi kontrolka zapala się jak poziom spadnie do ok 1/4 miarki na bagnecie. Poza tym u mnie jest wyższy poziom po całonocnym postoju niż na ciepłym silniku. Edytowane 21 Października 2015 przez Tombik
lesbourgeois Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Poziom oleju sprawdzaj 3 minuty po zgaszeniu rozgrzanego silnika. Mi kontrolka zapala się jak poziom spadnie do ok 1/4 miarki na bagnecie. Poza tym u mnie jest wyższy poziom po całonocnym postoju niż na ciepłym silniku. A ile zazwyczaj dolewasz? 0.5l? Jeśli na ciepłym bedzie max to rozumiem ze stan oleju jest ok?
Tombik Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Jak daleje 0,5l to mam 3/4 na ciepłym silniku i tak staram się utrzymywać Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
mravel Opublikowano 22 Grudnia 2015 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Jaka ilosciowo roznica jest pomiedzy min a max na bagnecie w silniku BLB? 0,5 l czy mniej?
piotrsob1 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Opublikowano 22 Grudnia 2015 jak masz "suchy" silnik to tyle zalejesz. przy zmianie oleju mi w BPW wchodzi 3.6l Od ponad dwóch lat do wymiany oleju używam wysysarki , jak mi się nie spieszy to po dokładnym pomieszaniu sondą w misce i obudowie filtra , spokojnie do maxa na bagnecie wchodzi mi 4l oleum Jaka ilosciowo roznica jest pomiedzy min a max na bagnecie w silniku BLB? 0,5 l czy mniej? W 1,9 i dwulitrówkach TDI pomiędzy minimum i maximum na bagnecie jest różnica ok. jednego litra oleju
shakal Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Panowie mam problem i dokładnie nie wiem o co chodzi. Zaświeca mi się niski stan oleju, ale po sprawdzeniu wszystko jest w porządku tzn. olej podchodzi pod max. Wiem że otworzenie maski powoduje że na parędziesiąt kilometrów błąd gaśnie, ale niestety pojawia się ponownie. Co mogę z tym fantem zrobić?? Czujnik może być walnięty?
Darwek24 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Wyłącz vcdesem i problem z głowy ja na bagnecie sprawdzam co jakiś czas :-)
shakal Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Jutro jak się zaświeci to jeszcze raz sprawdzę olej, jak będzie stan to chyba bede próbował zrobić tak jak ma być jakbym gdzieś zapomniał o wyłączeniu to chyba bym się wkurzył jakby rzeczywiście był minimum i zaświeciła się juz czerwona lampa alladyna Wysłane z iPhone
SotoM Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Pamiętam że ktoś pisał o zmianie bagnet na ciut krutszy -aso taki zaleca i wtedy do silnika nie leje się 3,8l a równe 4l oleju i problem z czujnikiem znika... W którejś grupie można podejrzeć vcds'em jaki pokazuje poziom i temp.oleju.
shakal Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Bede się musiał dowiedzieć o ten bagnet w takim razie, ale pierwsze znajdę kogoś z VCDSem i się sprawdzi faktyczny poziom oleju. PS. A VCDS nie bierze info o poziomie oleju z tego właśnie czujnika? Pytam bo nie wiem Wysłane z iPhone
SotoM Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Tak właśnie z tego czujnika...tam są 3 przewody-masa poziom i temp.oleju.
shakal Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 To jak czujnik będzie walnięty to nie będzie cos źle odczytywać? Wysłane z iPhone
SotoM Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 teoretycznie powinien...dlatego krzyczy o niskim poziomie
Pawelkiwi Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Generalnie jak poziom na bagnecie jest ok to albo olej do du.. albo czujnik oleju do wymiany.
mravel Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 ja trzeci raz zmienialem juz sam olej i za kazdym razem wchodzi wiecej niz to 3.6 l Najwiecej wlewalem 4l l
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się