tmaxx88 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Witam, posiadam audi 3.0 podłączyłem go pod program bo trochę trzęsło silnikiem i szarpie przy ruszaniu, wyskoczył taki bład 16408-z2, przest.wałka rozrządu strony wydechowej w kier. P0024-001-nieosiagnieta wartosc wymagana - MIL zapalona Miał ktoś coś takiego?
kilwap Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Ja mialem cos takiego a powodem byl zle zlozony rozrzad i walek nie osiagal zadanej wartosci po poprawie blad zniknal lecz dalej rozrzad nie jest na zero. Podlacz pod kompa i zobacz wartosci w kanale 093
Pomian Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 (edytowane) WItam, odgrzeję troche kotleta. Mam ten sam problem co przedmówcy. U mnie sprawa wyglada następująco: Po kupnie samochodu problem pojawiał się sporadyczenie, czasem wybiło kontrolke i w okolicach 3,5k obrotów szarpło delikanie ale było to znośne. Po pewnym czasie problem zaczą się nasilać, aż wkońcu wymieniłem świece. Jakiś czas był spokój, dzisiejszego ranka samochód odmówił posłuszeństwa, szarpie jest mułowaty i nie chce się wkręcać NA BIEGU (dodam iż na wciśniętym sprzęgle auto się ładnie wkręca na obroty ) Vag pokazuję wypadanie zapłonu na 1 i 3 garze Dodam tylko że wczorajszego wieczoru zalałem po raz pierwszy pb 95 na nieznanej mi stacji, czy h*jowe paliwo może być przyczyną dzisiejszego stanu samochodu? Pozdrawiam P.S Dodam jeszcze że od jakiegoś czasu słychać dziwny dźwięk po zgaszeniu samochodu pod maską po stronie pasażera Edytowane 25 Września 2014 przez Pomian
powaguspisz Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Sprawdź na początek czy wypadanie zapłonu będzie się pojawiało cały czas nie zmiennie na tych samych cewkach czy skakało na różne. Jeśli wykasujesz błąd i pojawi się Ci ponownie ale na innych to sprawa tyka tego co każdego prawie a mianowicie katalizatory tylne. No i czy pojawia się samo wypadanie zapłonu czy też inne błędy np,. sonda ??
mateoskr1 Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 U mnie to samo, tylko na cylindrach 4,5,6. Zadnych innych błędów, tylko wypadanie. Autem coraz bardziej szarpało i coraz słabsze było, tragedia. Ledwo jechało. Okazało sie, że posypał sie przedni kat i zatkał drugi przez co sonda robiła zamieszanie w komputerze chociaż błędu NIE wywaliła. Pozbyłem sie wszystkich katów i problem zniknął
a4picasso Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 Witam. Podepnę się bo mam podobne objawy. Mi do kompletu wyskoczył błąd wtrysku paliwa. ale to już po błędzie cewki. Jestem daleko od domu w pracy i chciałbym jakoś możliwie normalnie wrócić do domu. Cy mogę na własna rękę wywalić katy? Co z lambdami?
Robero321 Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 Wywalanie katów było wałkowane na forum wielokrotnie wystarczy że poszukasz.... Po wywaleniu trzeba zminić soft w ECU żeby nie było byków na fisie i trybu awaryjnego.
a4picasso Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 Po wywaleniu bledu rozumiem? Jak zmienic ten soft? Moze glupie pytania ale uczym sie
Robero321 Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 Nie jak tylko kto może to zrobić Jeśli zadajesz takie pytanie to odpowiem Ci tak na pewno sam tego nie zrobisz. Robią to tunerzy którzy tuningują samochody. koszt około 500 zł w zależności w której części PL
a4picasso Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Oki, to zrobie jak wroce. Dzis (po ciezkich mekach) wyjalem katy. Wyglada na to, ze sa ok. Jak sprawdzic ten kanal 93? Krok po kroku...
sławek85 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 panowie a jak katalizatory wytniemy wszystkie to czy zmieni się kolor spalin co daje nam to ze katy są co zatrzymóją a co pozwalają by uleciało w atmosferę ?
iceweed Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 soft to ok 700zl ja moge kompa z wylaczonymi za 550 oddac, sprzedaz swoje ecu i cie 50zl wyjdzie
Łukasz03 Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 Witam.Mam problem z wypadaniem zapłonu w Audi a4 b6 3.0+LPG komputer pokazuje kilka cylindrów 1,2,3,4 lub losowe wypadanie zapłonu dzieje sie tak na BP i na LPG.Spradzałem kanał 093 i wygląda to tak -13.00 DegKW 3.00 DegKW -5.00 DegKW -3.00 DegKW może byc to przyczyna wypadania zapłonu?
BeyerBrown Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 (edytowane) Mało prawdopodobne, mam też na jednym z wałków 13 stopni odchyłki i żadnego szarpania, jedyny błąd jaki się zapisuje, to od katalizatora, jeżdżę z tym już 2-gi rok... mimo to silnik wkęca się gładko aż do czerwonego pola Edytowane 27 Maja 2015 przez BeyerBrown
Robero321 Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 U mnie na jednym mam 16 i też nie sypie błędami prędzej masz wypadanie zapłonu od katalizatora albo od źle wyregulowanego gazu
BeyerBrown Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 U mnie na jednym mam 16 i też nie sypie błędami prędzej masz wypadanie zapłonu od katalizatora albo od źle wyregulowanego gazu Tolerancja to [-16...+16]st. masz więc na styk Robisz coś z tym czy zostawiasz do planowej wymiany rozrządu?
Robero321 Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 Przy rozrządzie mam zamiar podjechać do Sulejówka
Łukasz03 Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 Czyli moge stawiac na świece albo cewki? i zapomniałem dodać że ja tez mam katalizatory wycięte i wyskakuje mi błąd sondy.Jak dla mnie auto słabo jedzie jak na 220km w manualu od 0km\h do 100km\h 8,30s może za wiele oczekuje od tego silnika.
Tomek 3.0 v6 Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 Powinno być przynajmniej sekundę lepiej jeśli to manual
Robero321 Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 Czyli nie możesz stawiać na cewki ani na świece. To nie zapominaj o takich szczegółach jak wycięte katalizatory i pojawaiający się błąd czy to sond czy katalizatorów oznacza że jest to ŹLE zrobione i samochód wchodzi w tryb "awaryjny" co objawia się losowym wypadaniem zapłonu na losowych cylindrach i znaczną utratą mocy. Uszkodzone katalizatory powinny być wycięte dopiero po zrobieniu programu w ECU lub za jednym zamachem zrobiłeś tak czy po prostu sobie je wyciąłeś ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się