Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A może ktoś zechcialby się podzielić wiedzą w zakresie tego jaki kabel i soft jest potrzebny do tego, żeby ten fazator w ecu wyłączyć? 

  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Potrzebujesz jakiś kabel do odczytania softu, najczęściej to jest mpps 13 lub zwykły kkl. Jak chcesz odezwij się to pomogę, korektę w sofcie też mogę wykonać, ewentualnie jak nie masz daleko to podjechać.

Opublikowano

@Łukasz13 Od ponad trzech lat jeżdżę na programie, który mi zrobiłeś 😁 Nawet pytałeś mnie wtedy, czy mi ten napinacz od razu wykodować ale wtedy było jeszcze wszystko ok i powiedziałem, że nie trzeba 😝 Odezwę się na priv 

Opublikowano

Panowie,

 

Czy mógłby ktoś cokolwiek napisać na temat całego kompletu napinacza od Iwisa? Do tej spotkałem się jedynie z Iwisem ale w temacie łańcucha. Czy ten napinacz jest sensowny? Gwarancja 5 lat na komplet. 

 

 

Resized_20250204_192829_1738693731201.jpg

Opublikowano

IWIS to oryginał

Opublikowano

IWIS to oryginał jeśli chodzi o łańcuch. Napinacz w zestawie wygląda na ryżowy. Napinacz to najlepiej ori używka + nowe ślizgi, wyjdzie taniej niż ten a i dłużej posłuży.

Opublikowano

Jeśli bez zmiennej fazy to zamiennik z febiego wystarczy. Przetestowane dwukrotnie i po 100tys bez oznak zużycia, a cena śmieszna w porównaniu do oryginału. Używka z oryginału to się nadaje co najwyżej ale do huty.

Opublikowano

Witam, od około miesiąca spod pokrywy słychać ciągły metaliczny dzwięk - jakby pracę łańcucha, po ściągnięciu pokrywy zobaczyłem że łańcuch otarł o pokrywę na głębokość około 0,5 mm, i moje pytanie brzmi - Czy zmienić tylko napinacz bo nie napina dobrze łańcucha, czy tylko łańcuch bo się rozciągnął, czy nie ryzykować i wymienić napinacz + łańcuch, niestety nie mierzyłem cisnienia oleju, ale nigdy nie wyskoczyły błędy z nim związane - no ale różnie to bywa i nigdy nie wiadomo, wiem że bardzo duży syf w środku, auto kupiłem około roku temu.

 

Próbowałem bardzo mocno wcisnąć palcami napinacz w dół i w sumie nie drgnął nawet, górny ślizg również nie wygląda jakoś tragicznie.. Proszę o poradę, dziękuję i pozdrawiam.

1.jpeg

2.jpeg

Opublikowano

Napinacz i łańcuch do wymiany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...