bkwiatek Opublikowano 26 Stycznia Opublikowano 26 Stycznia A może ktoś zechcialby się podzielić wiedzą w zakresie tego jaki kabel i soft jest potrzebny do tego, żeby ten fazator w ecu wyłączyć?
Łukasz13 Opublikowano 27 Stycznia Opublikowano 27 Stycznia Potrzebujesz jakiś kabel do odczytania softu, najczęściej to jest mpps 13 lub zwykły kkl. Jak chcesz odezwij się to pomogę, korektę w sofcie też mogę wykonać, ewentualnie jak nie masz daleko to podjechać.
bkwiatek Opublikowano 27 Stycznia Opublikowano 27 Stycznia @Łukasz13 Od ponad trzech lat jeżdżę na programie, który mi zrobiłeś 😁 Nawet pytałeś mnie wtedy, czy mi ten napinacz od razu wykodować ale wtedy było jeszcze wszystko ok i powiedziałem, że nie trzeba 😝 Odezwę się na priv
andrew01 Opublikowano 4 Lutego Opublikowano 4 Lutego Panowie, Czy mógłby ktoś cokolwiek napisać na temat całego kompletu napinacza od Iwisa? Do tej spotkałem się jedynie z Iwisem ale w temacie łańcucha. Czy ten napinacz jest sensowny? Gwarancja 5 lat na komplet.
MichauKR Opublikowano 5 Lutego Opublikowano 5 Lutego IWIS to oryginał jeśli chodzi o łańcuch. Napinacz w zestawie wygląda na ryżowy. Napinacz to najlepiej ori używka + nowe ślizgi, wyjdzie taniej niż ten a i dłużej posłuży.
przem8 Opublikowano 5 Lutego Opublikowano 5 Lutego Jeśli bez zmiennej fazy to zamiennik z febiego wystarczy. Przetestowane dwukrotnie i po 100tys bez oznak zużycia, a cena śmieszna w porównaniu do oryginału. Używka z oryginału to się nadaje co najwyżej ale do huty.
Lexor94 Opublikowano 9 Lutego Opublikowano 9 Lutego Witam, od około miesiąca spod pokrywy słychać ciągły metaliczny dzwięk - jakby pracę łańcucha, po ściągnięciu pokrywy zobaczyłem że łańcuch otarł o pokrywę na głębokość około 0,5 mm, i moje pytanie brzmi - Czy zmienić tylko napinacz bo nie napina dobrze łańcucha, czy tylko łańcuch bo się rozciągnął, czy nie ryzykować i wymienić napinacz + łańcuch, niestety nie mierzyłem cisnienia oleju, ale nigdy nie wyskoczyły błędy z nim związane - no ale różnie to bywa i nigdy nie wiadomo, wiem że bardzo duży syf w środku, auto kupiłem około roku temu. Próbowałem bardzo mocno wcisnąć palcami napinacz w dół i w sumie nie drgnął nawet, górny ślizg również nie wygląda jakoś tragicznie.. Proszę o poradę, dziękuję i pozdrawiam.
Lexor94 Opublikowano 13 Lutego Opublikowano 13 Lutego (edytowane) @pelonek1 Zrobiłem tak jak radziłeś, faktycznie napinacz w opłakanym stanie, brakuje sitka olejowego, uszczelnienia stwardniałe i popękane a dolny ślizg się poddał, ogółem sprężyna w środku bardzo ciężko odbijała, za kilka dni przyjdzie nowy napinacz i łańcuch, dam znać jak bardzo łańcuch się rozciągnął Edytowane 13 Lutego przez Lexor94
pelonek1 Opublikowano 13 Lutego Opublikowano 13 Lutego 9 minut temu, Lexor94 napisał(a): za kilka dni przyjdzie nowy napinacz i łańcuch Jakiej firmy graty kupujesz?
sirmonk Opublikowano 13 Lutego Opublikowano 13 Lutego W dniu 24.01.2025 o 19:52, adam1974 napisał(a): Ok,czekam. 58 minut temu, Lexor94 napisał(a): @pelonek1 Zrobiłem tak jak radziłeś, faktycznie napinacz w opłakanym stanie, brakuje sitka olejowego, uszczelnienia stwardniałe i popękane a dolny ślizg się poddał, ogółem sprężyna w środku bardzo ciężko odbijała, za kilka dni przyjdzie nowy napinacz i łańcuch, dam znać jak bardzo łańcuch się rozciągnął Być może przy nowych ślizgach i nowym łańcuchu by dalej chodziło ale to taka niewiadoma, wymian tego ustrojstwa zrobiłem sporo, nie ma tragedii
Lexor94 Opublikowano 13 Lutego Opublikowano 13 Lutego Godzinę temu, pelonek1 napisał(a): Jakiej firmy graty kupujesz? Zdecydowałem się na łancuch IWIS za 120 zł i napinacz od WRC za 370 zł, kierowałem się opiniami ludzi z allegro, na razie nie chce pchać pieniędzy w oryginały, najwyżej będę miał nauczkę na przyszłość żeby nie kupować zamienników jak za szybko to padnie : )
Lexor94 Opublikowano 17 Lutego Opublikowano 17 Lutego Przyszedł łańcuch, stary nie wygląda na wyciągnięty ale profilaktycznie założę nowy.
DivaynEays Opublikowano 18 Lutego Opublikowano 18 Lutego W dniu 13.02.2025 o 21:08, Lexor94 napisał(a): Zdecydowałem się na łancuch IWIS za 120 zł i napinacz od WRC za 370 zł, kierowałem się opiniami ludzi z allegro, na razie nie chce pchać pieniędzy w oryginały, najwyżej będę miał nauczkę na przyszłość żeby nie kupować zamienników jak za szybko to padnie : ) zakladajac ze nie bedzie zepsuty w pudelku jak to maja w zwyczaju XD
blackpedro Opublikowano 17 Marca Opublikowano 17 Marca Panowie. Ten zestaw podejdzie do BFB? I potem wyłączenie kontrolki. https://allegro.pl/oferta/febi-lancuch-rozrzadu-audi-a3-8l1-tt-8n-1-8t-11786119841
morelo Opublikowano 17 Marca Opublikowano 17 Marca 4 godziny temu, blackpedro napisał(a): Panowie. Ten zestaw podejdzie do BFB? I potem wyłączenie kontrolki. https://allegro.pl/oferta/febi-lancuch-rozrzadu-audi-a3-8l1-tt-8n-1-8t-11786119841 Gdybyś chciał oryginalny z przebiegiem 4000 km to odezwij się do mnie bo mam na sprzedaż do tego łańcuch nowy.
zweit Opublikowano 20 Marca Opublikowano 20 Marca W ubiegłym roku wymieniałem rozrząd. Kupiłem podobny zestaw Febi. Łańcuch był Iwis, napinacz NONAME (miał zeszlifowane numery). Przy mrozach zaterkocze na pół sekundy. Poza tym, póki co ok.
kanonier714 Opublikowano 25 Marca Opublikowano 25 Marca Cześć widzę, że temat żyje to może ktoś w temacie podpowie. Pacjent seat leon 2000r. 1.8t AUQ więc chyba problem może być ten sam co w temacie. Dziewczyna dojeżdża do pracy i gdy wziąłem od niej w weekend auto, do wymiany oleju to zauważyłem, że na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach jest takie klekotanie jak na filmie. Wydobywa sie na 99% z pod pokrywy. Jak dodam chociaż lekko gazu to klekotanie ustępuje. Na zimnym silniku wszystko jest okej. Samochod jeździ normalnie, nie brakuje mu mocy. Czy da się jakoś po odgłosach rozróżnić czy to napinacz lanucha/łańcuch czy może zapchany smok olejowy? (Nigdy miski nie zdejmowałem jak 7lat mam auto). Samochód stary i jak trzebaby wymieniać napinacz czy coś z w tym stylu to już sobie dam spokój, ale jeśli jest możliwość że, np smok do czyszczenia i to by pomogło, to bym jeszcze mógł to zrobić. Jak myślicie? Można coś wyczuć z tego filmu? Co byście radzili?https://youtu.be/VthElwdOPHI?feature=shared
przem8 Opublikowano 25 Marca Opublikowano 25 Marca Jak smok nigdy nie był czyszczony to i tak to trzeba zrobić przy wymianie napinacza i dla świętego spokoju. Wg mnie te dźwięki wskazują na uszkodzony napinacz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się