Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] < Skromny Avantador > by xBLADEx - Recaro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Chłopaki porównujecie zupełnie inne półki gwintów.. Wiadomo, że kw jest lepsze i nie ma nawet co gdybać. Sebidiemu chodziło o to, że lepszy jest nawet mts, tatechnix niż wrzucanie springów do ori amorów, które pracują zupełnie inaczej i tylko czekać, aż to klęknie, a jazda i tak będzie katorgą. Sam jeżdżę na mtsie i przyznaję, że jest miękki. Im niżej, tym bardziej dobija i nikt mi nie wmówi, że jest inaczej w jego przypadku, bo całą zimę przejeździłem na podniesionym i jest sztywniej. Nie ma co ładować kasy najpierw w 1be, a potem w mtsa czy tatesco, bo kasa wywalona w błoto, dokładasz troche i masz ten budżetowy gwint, który ustawisz jak chcesz. Bladex nie planuje super gleby, więc będzie miał takiego mtsa na przykład wysoko i będzie zadowolony.  Ja złażę jak najniżej teraz na mtsie ale robię beton, więc nie widzę innej opcji jak pingpong. Podejrzewam, że na kw z prawie totalnie zablokowanym skokiem byłoby bardzo podobnie, bo amor niewiele by pracował. Jak ktoś chce tanio i dobrze, to nie będzie. Jak ma być dobrzej musi być drożej w tym przypadku, niestety. A różnice między mtsem, fk itd można zauważyć w jakości spawów. Podobnie jak zwykły mts i black edition, mają inne spawy.

Edytowane przez enczu
Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, uszol napisał:

Idac tym tokiem myslenia na 1ba powinno sie jezdzic nie wiecej niz 50 km/h :facepalm: 

z reszta powiedz to @enczu :zyzol:

Zawartość dodana 0 minutes later

od poczatku o tym mowie tylko wesz swoje morały prawi aby tanie gwinty sobie darować...  a zapewne gwint widzial tylko na aukcji w allegro

 

Edytowane przez wesz82
Opublikowano

Ja jeździłem na samych sprężynach jak miałem volvo,  nie bardzo polecam , jechało się masakrycznie , teraz założyłem właśnie mts do swojej audi, byłem bardzo zdziwiony komfortem jazdy, odczucia takie jak bym jechał na seri u brata w bmw. Co prawda gwint jest mięki wiec nie ma mowy o spasach, ale mi to pasuje bo mam połączony komfort i obniżone auto które się lepiej prowadzi , przynajmniej tak jest na zimowych 15, zobaczymy jak wleci lato :naughty:

Opublikowano

Jakiś czas temu rok czy dwa już nie pamiętam dokładnie miałem założony zawias MTS gdzie tył był tylko regulowanym a przód automatycznie niżej o 3cm bez żadnej regulacji itp.. fakt fajnie wyglądało auto , ale jazda na tym to była porażka w skrócie mówiąc.. w krótkim czasie prawy przedni amor zaczął pukać i na tym się skończyła jazda wróciłem do 1ba. Teraz chce dać niżej max 40mm ,bo chcę zachować jakiś komfort jazdy i mieć sztywniejsze auto i gustownie obniżone bez mega gleby itp,bo ma załóżyć do jazdy na codzien. Przeczytałem wasze posty i każdy odradza same sprężyny do ori amora i was posłucham i będzie gwit czy budżetówka czy coś lepszego nie mam pojęcia.. Wszystko zależy od kasy ile dam radę odłożyć. Jak wcześniej pisałem w kwietniu ruszam z budową domu i to jest dla mnie priorytetem, Kowi jest chyba budlowalńcem jak dobrze pamiętam to wie i pewnie nie tylko on ile kasy trzeba na budowę.

Opublikowano (edytowane)

Odpuść sb wszelkie mts i tego typu wynalazki, też miałem (nie)przyjemność jazdy na tego typu zawiasie a teraz latam na kw v1 i jest nie porównanie, nawet gdy zabieram jakiegoś pasażera pierwszy raz to wielce zdziwienie że auto na gwincie a jeździ sie normalnie każdy laik od razu zakłada że o Jezu kochany gdzie gwint wtedy to z podwórka nie wyjade... :facepalm: Ja śmigam już 2 lata,  praktycznie co tydzień po Krakowie latam a jestem człowiekiem nerwowym jakby to było uciążliwe na pewno by taki gwint wyleciał :) A już o przyjemności z jazdy po łukach i wgl to nie wspomnę, lecisz 200km/h i nie obawiasz się że bd fałda na drodze a Ty na niej polecisz w kosmos. Ale tak jak pisali przede mną koledzy tego efektu nie uzyskasz na mts czy coś tam, druga rzecz to trwałość, to jak Ci się nakrętki bd ruszały po zimie, jak w mts nie zabezpieczysz porządnie do na sezon bd d*pa  :) Nie musi być KW, można czasem kupić za dobre pieniądze jakiegoś Weitec'a , Eibach sie zdarza, ostatnio gość sprzedawał bilsteina w stanie bardzo dobrym, inox co prawda 1650 ale stan prawie igła :)

Oczywiście rozumiem, jakby to każdy miał hajs to by kazdy na KW i itd latał ale nie jest to na prawdę jakaś przepaść w cenie.

Btw, raptem 3 dni temu na głupim FejsZbuku kumpel do paska wyhaczył Kw v1 inox w stanie dobrym za 600zł kpl. Także da się :wink:

Przeglądaj allegro, olx, fora, FejsZbuki na spokojnie i na banki coś wyhaczysz w fajnych pieniądzach.

Edytowane przez Zbychuwow
Opublikowano

Ale nie ma co sie dziwic.

U sknerusa dzikusa nowe amorki do be to koszt ok 800zl wiec co moga byc warte gwinty za ta kase...

Kuba sory za mieszanie w watku.

 

 

Opublikowano

Nie no spoko wesz.. każda dobra rada się przyda i opinia zła czy dobra.. lepiej posłuchać chłopaków co jeżdżą na gwicie dobre pare lat i znajdą temat od podstaw że tak powiem.. 

 

Czyli w skrócie mówiąc: lepiej kupić dobrze zadbany gwint lepszej firmy niż nowy mts czy tatesco itp? 

Opublikowano

I tu pojawiaja sie kolejne schody:decayed:

Dobry zadbany gwint to koszt ok >1,5k.zas za blisko ponad 2k kupisz juz nowe  ap ktore jest polecane jako kompromis miedzy tanim miechem a  markowym gwintem.

Opublikowano

Kwoty typu 2k z miejsca odpadają bo nie widzę sensu wkladnia tak drogiego zwiasu do 20letniego auta.

Opublikowano

Idac tym tokiem rozumowamia temat jest zbedny bo nie warto modzic 20 letniego auta ;)

Opublikowano

Bedziesz jezdzil pol roku koza a kasa sie uzbiera:kox:

Opublikowano
Idac tym tokiem rozumowamia temat jest zbedny bo nie warto modzic 20 letniego auta [emoji6]


Sory ale nie należę do ludzi co kupują części (mody) za połowę wartości auta przy niektórych przypadkach..

Hmmm czy pół roku nie wiem.. bo jeszcze mam lawete do dokończenia i też kasa potrzebna.
Opublikowano

Z tego co sie orientuje to AP nie nazwałbym kompromisem, raczej troche lepszy od mts, a miedzy mts a kw itp jest przepaść :) I tak jak napisałem, nie trzeba wydawać 1,5k, wystarczy trochę cierpliwości i mozna znaleźć coś wartego uwagi do 1k :)

Opublikowano

To w końcu kupię jakiś w miarę utrzymany gwint do 1k ? Bo tyle mógłbym wyłożyć .

 

 

Opublikowano

A ja nadal twierdzę, że lepiej cierpliwe szukać kw v1. Nawet miesiąc i dołożyć te 200zł a kupić kw z którego będziesz wiele bardziej zadowolony. Tym bardziej, że aktualna zawiecha jeździ i ma się dobrze, nie ma co się podpalać.

Opublikowano

Ja uważam że powinieneś słuchać tylko i wyłącznie opinii ludzi którzy swoimi autami jeżdżą na co dzień a nie trzymają w garażu 350dni roku i jadą czasami je pooglądać. Szukaj cierpliwie czegoś z górnej półki i nie kupuj byle gówna [emoji4]

 

Kupisz kw za 1500 pojeździsz parę lat i sprzedasz za 1200. A jak kupisz jakieś gówno za tysiąc to pojeździsz chwile i będzie warte tyle co złom :)

 

 

 

Opublikowano

Ten kw w tej cenie i stanie nie opłaca się.

Opublikowano
Ten kw w tej cenie i stanie nie opłaca się.

 

To fakt stan wizualny kiepski..

 

 

 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...