Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] < Skromny Avantador > by xBLADEx - Recaro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
22 minuty temu, xBladex napisał:

I koszta większe. 312mm do 90km wystarczy. Teraz mam 288

Szukaj samych jarzm pod 312.

Opublikowano

Mam cały komplet do kupienia za śmieszne pieniądze i tak się zastanawiam. A co z zwrotnicami?

Opublikowano

Sluchaj najlepiej jest kupić same jarzma oznaczenia nie pamietam ale znajdziesz na forum.

Co chodzi o zwroty z c5 a tam idzie chyba duży przegub więc i tak musisz zwrotki wymieniac.

Kup same jarzma cena ok 350zl i będziesz miał to co trza.

Oczywiście tarcze i klocki też nowe.

Tarcze z a4b6 312 klocki możesz kupić takie jak masz w 288 lub też te z 312 oba pasuja..

Opublikowano

Jarzma , tarcze i nowe kolcki, nic wiecej, no moze przewody. Jarzma idzie kupić od 50zł.. kwestia poszukania. Są identyczne jak te co masz, jeden wymiar tylko większy o centymetr, na oko nie do rozpoznania, no chyba że masz zboczenie zawodowe pod wzgledem miar?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

jarzmo nr 451 tak jak Kowi pisze ceny jak się poszuka to ktoś nie kumaty sprzedaje w dobrym hajsie, 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Zerkne w wolnej chwili na ten cały komplet co i jak.. tylko szkoda teraz mi to wymienić bo 2msc temu założyłem nowe tarcze i klocki ..

Czyli zwrotnic z A6 C5 nie potrzebuje?

Opublikowano

Nie.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

To spoko.. tylko teraz felga stalowa minimum 16" ,po pewnie na 15 już nie wejdzie.

Opublikowano

Dlatego lepiej dać 320...

Opublikowano

Nie przewiduje zwiększenia mocy w tym silniku, więc moim zdaniem 320 będą się tylko marnować a hajs dość duży zsby te kupić.. a 312 mam za przysłowiową flaszkę.

Opublikowano

Sluchaj.

Przechodzilem przez to.

Nie chodzi o moc o bezpieczeństwo.

Kupisz jarzma pod 312 za ok 100zł jak się uda jak nie to za 350zl.

Dalej musisz kupić tarcze klocki koszt ok 550zl.

Teraz set pod 320.

Zaciski za 100 oba idzie dostac.tarcze klocki ok 600zl.

Zwroty jak poszukasz to za 250zl obie dostaniesz.potem piasty z 2,5 za grosze.

Nastepnie oski je kupisz za około 200zl.

Teraz masz 288x25.

Chcesz 312x25.

Tam masz 320x30.

Wiem tanio nie jest ale różnica jest duza.

Bardziej bym się tylem przejmował a jezeli przodem bo ten w b5/6 jest porazka totalna.

Opublikowano

Osobiście skomoletowalen zestaw pod 312, jarzma z zaciskami kupiłem z a6c5 za 100zl komplet. Na alledrogo jest pełno takich ofert. Musisz pamiętać że jak pod 312 to z poliftowego a6c5

Opublikowano
6 minut temu, hasahad napisał:

Osobiście skomoletowalen zestaw pod 312, jarzma z zaciskami kupiłem z a6c5 za 100zl komplet. Na alledrogo jest pełno takich ofert. Musisz pamiętać że jak pod 312 to z poliftowego a6c5

Nie prawda, jarzma 312 wyłacznie z przedlifta z modeli na żeliwnej zwrotnicy, polifty maja 312 takie jak B6 na alu zwrotnicy.

Gdybyś dorwał zwrotnice S4/W8/A6biturbo za grosze to jest sens, ale temat zwrotnic jest taki że mozesz je kupić jutro za grosze, a równie dobrze czekać rok na opłacalny zakup... to nie rozrząd że ciagle dostepne. Jak by Ci sie udało to i tak finalnie nie ma opcji być w heble tysiaka nie w2sadził na minimum, kupienie półosiek(tych dobrych, bo tu też nie jest to jasno opisane) jest niby proste, ale tu 200 tam 200 i sumka rosnie. Zaciski z S4 pod 321 są tanie, ale ich serwis drogi i kłopotliwy, lepiej załozyć już zaciski z B6/7 pod 320ki(idzie to kupić po 50zł/szt), ale po tym trzeba reperaturki, malowanie i suma sumarum to dalej drogi biznes a róznica ledwo 8mm od 312ek które idzie złozyć w granicach 500zł(nowe tarcze+ jarzma+twoje stare klocki). Fakt faktem ze różnica wzgledem 288 będzie mało wyczuwalna, no ale jak zmieniać przednie heble to grzechem było by nie spróbować... 

A jak już byś sie nakusił na zmiane zwrotnic to lepiej budować odrazu 345, tak czy tak tysiak pęka

Opublikowano

Kowi gdzieś czytałem że z polifta. I kupiłem komplet u mnie siedział zestaw Lucas 280 z przodu i ten ate od a6c5 litf jest to samo do tego mam tarcze i klocki 312 z b6(nowe) 

Nie pamiętam dokładnie tylko z jakiego silnika. Bo jak szukałem to było masa różnych zestawów. Mogę się w czymś też mylić oczywsicie ??

Opublikowano

Pietrek ale czemu od razu liczysz malowanie wymiana gumek itd????

Koles kupił zwroty za 200zl nie ruszal piast a dał tuleje ok 4mm pod jarzmo do tego zestaw uzywke dorwać tarcze i klocki w super stanie za 300.

Oski dorwal za 150 obie i zaciski za 50szt.

Za tą kasę miał set na 320 czyli dopłacil smieszna kasę za dużo lepszy set.

Oski prosta sprawa.

Kupujemy z ajl lub ajm i te z ajm są dwa rodzaje.

Albo na mały wieloklin zew albo na duzy.jak kupisz na mały to zmieniasz zew przegub na te z 2.5 automatu 

Te z ajl pasuje p&p.

Osobiscie uważam że zacisk pod 312 to wyglada średnio mało zaś ten pod 320 już wygląda solidnie i jest prosty i bezawaryjny.

Ogolnie jest tak jak piszesz jak zmiana zwrotek to i od razu walić w 345.

Opublikowano

Jutro zrobię foty tego kompletu 312 co mam i oceńcie czy to się nadaję. Tarcze wyglądają na nie dawno kupionie,klocki to wiadomo że nowe..lecz zastanawiam się czy to teraz ma sens czy czekać aż się teraźniejsze tarcze skończą,bo tak jak pisałem nie dawno ich zmieniałem.. a co do tylnych da się założyć coś większego do ośki? Bo czytałem że dużo rzeźby jest.

Opublikowano

Jak masz zdrowy klocek i tarcze to szukaj zwrotek z w8 z oslonami.

Tyl to od wyboru do koloru.

Od 269 po 288x22 lub droższy setap co Tomek wymyślił coś ok 320pare.

Najtaniej wyjdzie 269 jest temat o tym.

Opublikowano (edytowane)

A od jakiego auta pasują na tył ? 

Wraz możesz linka podać?

Edytowane przez xBladex
Opublikowano

 

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...