niestandardowy Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2014 No pompy i serwa nie podmienialem. Zauwazylem ze gdy nacisne pedal hamulca tak na prawde delikatnie wszystko wraca do normy. Moze zmniejszyc tam luz miedzy pedalem a serwem?
niestandardowy Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2014 no tu mnie meczy ta pompa bo jak wcisne troche hamulec wszystko wracalo do normy. zobaczymy po przyjezdzie...
Awra Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Ja miałem kiedyś w passacie tak, okazało się że problem leżał po stronie klocków które były, hmm, za szerokie w miejscu w którym wchodziły w prowadnicę. Tłoczek dociskał i klocek już się nie cofał. Pomogło podszlifowanie schodków na klocku i oczyszczenie prowadnic na zacisku - pisałeś już że to robiłeś ale może nie wyszorowałeś do żywego? No i może to wina klocków tak jak u mnie kiedyś?
niestandardowy Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Klocki serii DS chodza luzno, az za luzno moim zdaniem. Ale kupilem jeszcze jeden komplet premiera i nadal to samo... po prztjezdzie bede nadal meczyl temat... Tylko nie mam pomyslow co jeszcze sprawdzac... bo tak w sumie juz wszystko sprawdzalem. Jedynie pompe podmieniac...
H4mm3R Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Klocki serii DS chodza luzno, az za luzno moim zdaniem. Ale kupilem jeszcze jeden komplet premiera i nadal to samo... po prztjezdzie bede nadal meczyl temat... Tylko nie mam pomyslow co jeszcze sprawdzac... bo tak w sumie juz wszystko sprawdzalem. Jedynie pompe podmieniac... Chyba najważniejszy element układanki
niestandardowy Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2014 odkrecilem schowek pod kierownica i tam jest sruba regulacyjna od pedalu hamulca, bodajze na 19 srube z kontrą. do czego ona sluzy? bo na moje jedynie do ustawiania wysokosci pedalu chyba do niczego innego co?
niestandardowy Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Przeciez jak bede wymienial w razie czego serwo to hyba musze to wykrecic?
melman_zyrafa Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Żeby wymienić serwo musisz je odkręcić od pedału hamulca. Radzę od razu przygotować nowy czujnik świateł stop.Generalnie z wymianą tego jest trochę zabawy (mało miejsca między grodziami)- ale da radę.
Awra Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Naprawiłeś heble? Długo się nie udzielasz więc mam nadzieję że nie zawiodły Cię te hamulce, a jestem ciekawy co Ci tam poleciało...
niestandardowy Opublikowano 18 Września 2014 Autor Opublikowano 18 Września 2014 Tak tak... Doszedlem do ladu z hamulcami. Ale nie powiem Ci co bylo bo wszystko dalem nowe. Wezyki, zestawy naprawcze tloczkow, prowadnice zaciskow. Praktycznie stare jest tylko zelastwo... yyy... nowe graty
strazak990 Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Jestem za Też się rozglądam za takim cudem
niestandardowy Opublikowano 19 Września 2014 Autor Opublikowano 19 Września 2014 Jeszcze czekam za dwiema kostkami z serwisu i montaz
akjam Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Webasto świetna sprawa! Przydaje się nie tylko w zimie. Ja mam od tamtego roku i nie raz się przydało. Skompletować graty trudna sztuka ale się udało. Mnie na szczęście trafił się kompetencji z jednego autka. Działaj, działaj.
niestandardowy Opublikowano 19 Września 2014 Autor Opublikowano 19 Września 2014 Jestem za Też się rozglądam za takim cudem mam w sumie dwa piece bedzie na handel ale po sprawdzeniu u Mario. nie bedzie drogi a jako sam piec tez mozna wstawiac, sterowanie jedynie z fisa...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się