pavol1986 Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 Tyle ma że jak skasuje vagiem ten błąd to dopóki nie zgasze silnika i nie odpale ponownie to ten błąd ( 50.3) nie występuje. Dziwne troche ale prawdziwe w moim przypadku nie mówie że tak jest u każdego.
kudalty66 Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 witam, mam pytanko czy na klimatroniku w B5 po lifcie mozna sprawdzic temereaturke w dolocie dla silnika????
Gość majki-m Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 witam, mam pytanko czy na klimatroniku w B5 po lifcie mozna sprawdzic temereaturke w dolocie dla silnika???? kudłaty nie da rady, tylko VAG
kudalty66 Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 witam, mam pytanko czy na klimatroniku w B5 po lifcie mozna sprawdzic temereaturke w dolocie dla silnika???? kudłaty nie da rady, tylko VAG Vagiem sprawdzałem i jest spoko, tylko myslalem ze bedzie mozna bez laptopa , pozdrawiam
yahoo Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 Witam, sluchajcie dzis poszedlem sprawdzic sobie troszke kodow. Ogolnie jest ok. Predkosc tak z 5 km oszukuje. Ale teraz dziwne rzeczy mam z temp. Silnik na desce rodzielczej rozgrzewa sie zawsze tak do 88-89 stopni nigdy rowno 90 nie bylo ale mysle ze to jest w normie. Zwlaszcza ze teraz plastikow nie mam pod silnikiem to moze tez temp byc minimalnie nizsza. Natomiast na klimatronicu dzis mialem na kanale 51 temp 90 stopni czyli ok, natomiast na desce mialem tak z 88 stopni a klimatronik mi pokazywal 78 stopni czyli cale 10 stopni mniej. Co jest nie tak ? termostat czujnik ? przeciez klimatronik raczej powinien to samo pokazywac co wyswietlacz analogowy
ROBERT Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Jakbyś użył to byś się wszystkiego dowiedział ... ... Predkosc tak z 5 km oszukuje... Zegary zawsze wskazują trochę mniej (do 10 %) Ale teraz dziwne rzeczy mam z temp. ... Natomiast na klimatronicu dzis mialem na kanale 51 temp 90 stopni czyli ok... Następnym razem sprawdzaj na kanale "49" Ale teraz dziwne rzeczy mam z temp. ... ... na desce mialem tak z 88 stopni a klimatronik mi pokazywal 78 stopni czyli cale 10 stopni mniej. Co jest nie tak ? termostat czujnik ? przeciez klimatronik raczej powinien to samo pokazywac co wyswietlacz analogowy Zegary są ustawione tak, że wskazują 90oC gdy czyjnik G2 wskazuje ~80-100oC, po to żeby nie odwracać uwagi kierowcy... Po ilu km miałeś taką temp. ? Jeżeli po kilkunastu km to wymień termostat kolego :gwizdanie: , ale najlepiej przed tym sprawdzić czujnik G2/G62 VAG-iem
yahoo Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Tzn jezdzilem po miescie tak z pol godziny i po zaparkowaniu mialem na klimie 78 stopni na desce z 88 stopni. Co do Vaga bylem kilka dni temu w ASO i sprawdzili wszystko VAS-em i tam nie bylo bledow dotyczacych czujnikow tylko nie wiem czy na VAS-ie by to wyskoczylo.
ROBERT Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Uszkodzony (fałszujący) czujnik , a tym bardziej termostat nie wskaże błędu choćbyś nie wiadomo co podłączył ... :gwizdanie: Według mnie masz wszystko ok ( chociaż troszkę za niska temp.)
yahoo Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 No w sumie racja. Tylko właśnie dziwne ze jest taka różnica miedzy zegarem a tym co pokazuje klimatronik. Teraz ktoremu wierzyc Sprawdze jeszcze jutro bez wlaczonej nagrzewnicy i dmuchawy i podczas jazdy.
ROBERT Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 ... Teraz ktoremu wierzyc .. Wskazania VAG, klimatronik, a na końcu zegary ...
kamilos_zelo Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 zegary zawsze troszke oszukują, szczególnie jeżeli chodzi o prędkość i o cyfrowe wartości temperatur. Przynajmniej u mnie
pablo_9 Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 zegary zawsze troszke oszukują, szczególnie jeżeli chodzi o prędkość i o cyfrowe wartości temperatur. Przynajmniej u mnie u każdego tak jest Tyle ma że jak skasuje vagiem ten błąd to dopóki nie zgasze silnika i nie odpale ponownie to ten błąd ( 50.3) nie występuje. Dziwne troche ale prawdziwe w moim przypadku nie mówie że tak jest u każdego. pavol ogólnie ten błąd jest związany ze zmianą zegarów (wiem że wymieniłeś na FIS) ja mam teraz to samo z licznikiem z FIS od Audi 1.8 a wcześniej miałem w zwykłych zegarach też od 1.8 póki co nie mam rozwiązania
Sakul Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 A ja mam kody do 74 pozycji, a w instrukcji jest 61, o co kaman? Jak pokazałem to mojemu elektrykowi to się zdeczka zdziwił. :polew: Miałem polew z chłopaków.
oktawiusz5 Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 na 49 jest temp cieczy chlodzacej na 51 jest cos ale tez idzie do 90 u mnie po zmianie termostatu i czujnika na 49 pokazuje 94 - 96 stopni Prawdopodobnie któryś jest od oleju
ROBERT Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Prawdopodobnie któryś jest od oleju Mylisz się :gwizdanie:
artek85_77 Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 A ja mam az 87 kodów pozycji i gdzie szukac dalej bo tez jestem ciekawy co oznacza dalsza część tych kodów
Obsession Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Koledzy co dokładnie oznacza błąd? 22.5 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty, *22.5 (zobacz poniżej)
pumba51 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Jak te kody mam użyć bo już sam sie motam . ? ? Normalnie jak jakis jest błąd to pod komputer i sie usuwało .
Reniu Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Jak te kody mam użyć bo już sam sie motam . ? ? Masz opisane to w pierwszym poście tematu: Dostępne kody diagnostyczne. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury ponownie aby wyświetlić inny kod. Normalnie jak jakis jest błąd to pod komputer i sie usuwało . Mówisz o podłaczeniu VAGa i skasowaniu tam błedów, kody klimatronika to nie to samo.
intruz Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 Witam, jestem początkującym użytkownikiem Audi. Jestem świeżo po wymianie silniczka od regulacji klapy powietrza, błędy z VAGa miałem wykasowane, pokazywało mi cały czas na 1c wartość ".0". Natomiast dzisiaj wystąpił znowu błąd 11.6 (gdzie silniczek działa i normalnie reguluje dopływ powietrza). Właściwie to mi nie przeszkadza w niczym, że jest ten błąd, ale mam pytanie, czy z poziomu panela klimatronika można go jakoś usunąć? Tzn. czy jest jakaś kombinacja klawiszy, która pozwoli na uzyskanie wcześniejszego stanu: ".0"? Czy trzeba jechać podpinać pod komputer i z VAGA usunąć? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się