Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD] Czy pompowtryskiwacze mam do wymiany ? Porady...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Narazie nie telepie i jakby lepiej z dołu ciągnie,naleję jeszcze jakiegoś czyścidła,może coś się poprawi,gniazda już trochę wybite ,lekko papierem je przeszlifowałem ,żeby nowych oringów nie uszkodzić

Opublikowano (edytowane)

Witam nic złego się nie dzieje, jedynie czasem zakręci dłużej na ciełym silniku ale czy za to odpowiadaja pompki ?

wrzucam logi do oceny.

Na drugiej kolumnie bawiłem sie gazem. Logowane przy 90 stopniach.

(018, 013, 023 )

http://vaglog.pl/log_252756.html

Edytowane przez emef
Opublikowano

A tak w ogóle to ma ktoś jakieś oznaczenie uszczelniaczy pompek do AVF?

Opublikowano

dokładnie takie same zakładałem u siebie

Opublikowano

Panowie uszczelniacze na pompkach mają jakiś wpływ na ubytek a może spalanie oleju ? może to głupie pytanie ale nie wiem i wole spytać

Opublikowano

No dobra ostatnie pytanie. Kto sprawdzony w lubelskim może ogarnąć wymianę uszczelniaczy?

Opublikowano

Panowie uszczelniacze na pompkach mają jakiś wpływ na ubytek a może spalanie oleju ? może to głupie pytanie ale nie wiem i wole spytać

Niemajà, mają wpływ na przybywanie oleju.

Jak ubywa to turbina albo pierścienie, albo wyciek.

Opublikowano (edytowane)

Panowie uszczelniacze na pompkach mają jakiś wpływ na ubytek a może spalanie oleju ? może to głupie pytanie ale nie wiem i wole spytać

Niemajà, mają wpływ na przybywanie oleju.

Jak ubywa to turbina albo pierścienie, albo wyciek.

Dziękuje :hi:

Edytowane przez Radex121
Opublikowano

Czy to że samochód przyspiesza max do 110km/h może mieć coś wspólnego z pompowtryskami ? Po chwili gdy się zatrzymam i wyłacze silnik chodzi normalnie ? Rok temu regenerowałem turbine, czyżby mogła juz po roku ulec uszkodzenie ? Dodam że żadne kontrolki nie wyskakukuja , jutro diagnostyka komputerowa.

Opublikowano

A nie jest tak że ciągnie dobrze do 3tyś a później odcinka i czuć zamulenie? Jeśli tak to łapiesz tryb awaryjny, prawdopodobnie przez zabrudzone kierownice sterowania przepływem spalin w turbinie (sadza + resztki oleju).

Opublikowano (edytowane)

Czy to że samochód przyspiesza max do 110km/h może mieć coś wspólnego z pompowtryskami ? Po chwili gdy się zatrzymam i wyłacze silnik chodzi normalnie ? Rok temu regenerowałem turbine, czyżby mogła juz po roku ulec uszkodzenie ? Dodam że żadne kontrolki nie wyskakukuja , jutro diagnostyka komputerowa.

Cześć ziomek :)

Na 99% turbina lub coś z nią powiązanego tak jak pisze Ci Mariusz, przerabiałem ten temat :kwasny:, z sukcesem :D

Kontrolka (przynajmniej u mnie) od razu nie pojawiała się, ten błąd pewnie musi kilka? razy się powtórzyć aby kontrolka świeciła na stałe.

Jak masz kogoś dobrego do diagnostyki to niech działa, lecz gdybyś miał ochotę "samemu pobawić się" to odezwij się, damy radę :)

Edytowane przez Endrio
Opublikowano

W wiekszosci takich przypadkow przyczyną jest zapieczona geometria w turbinie.

Opublikowano (edytowane)

Przyczyną trybu awaryjnego tak, ale zapieczonej geometrii? ;)

Edytowane przez Endrio
Opublikowano

Witam. Mam prośbę. Mógłby ktoś odczytać moje logi z audi a4 b6. 1.9 tdi avf. Problem polega na tym że po jedno dniowym postoju nie mogę go odpalić.

http://vaglog.pl/log_269409.html

http://vaglog.pl/log_269408.html

http://vaglog.pl/log_269407.html

Opublikowano

Na logach nic bardzo niepokojącego niema, nieduze odchylenia.

Vacum nie cieknie? Pompke w baku słychać? Zloguj 023 004.

Możliwe ze uszczelnienia pd zużyte sa i powodują ściekanie paliwa z pompowtryskiwacza i przez to przypowietrzanie sie.

Opublikowano

Witam. Mam prośbę. Mógłby ktoś odczytać moje logi z audi a4 b6. 1.9 tdi avf. Problem polega na tym że po jedno dniowym postoju nie mogę go odpalić.

http://vaglog.pl/log_269409.html

http://vaglog.pl/log_269408.html

http://vaglog.pl/log_269407.html

Pasowaloby, zebys zrobil logi w momencie odpalania. Mialem podobne objawy i winna byla czwarta pompka. A puszcza Ci troche baka przy odpaleniu, nie rowno chodzi i czy spaliny sa mocno smierdzaco/szczypiace w oczy? ;)

Ja mialem tak:

Opublikowano

koledzy mam problem odnośnie pompowtryskiwaczy, auto w trasie około 500 km jechało tak jak zawsze po czym zaczelo strasznie trząść cala buda, silnik zaczol chodzic tak jak by na 3 gary, spadla moc, i wgl nie da się jechać, bo szkoda zażynać silnik. byłem dziś u mechanika, podpiol pod komputer, i powiedział ze 1 wtrysk całkowicie padl, dwa sa już na wykończeniu tylko jeden pracuje bardzo dobrze. szukałem używanych na warmińsko mazurskich i nie ma, bo podobno mam oznaczenie pompowtrysku BP, slyszalem ze niektóre numery można ze sobą zamieniac, wiecie może które? proszę o szybka pomoc. Moje Audi to b7, 2008 rok, 116km, 1.9 tdi. dodam ze wcześniej audi lapala zawiechy, typu miała problem z odpaleniem, dopiero po paru probach odpalenia zalapywala i chodzila normalnie.

Opublikowano

Jeżeli jedna pompka będzie zepsuta to reszta musi "jakoś nadrabiac" i ich parametry też mogą byc "zawyżone", więc żeby nie potrzebnie nie wydawac kasy zmieniłbym najpierw ten jeden, który jest zły, a później przyglądaj się reszcie.

Opublikowano

Jeżeli jedna pompka będzie zepsuta to reszta musi "jakoś nadrabiac" i ich parametry też mogą byc "zawyżone", więc żeby nie potrzebnie nie wydawac kasy zmieniłbym najpierw ten jeden, który jest zły, a później przyglądaj się reszcie.

aha, masz racje, pompke już zamowilem, po jutrze będzie u mnie i składam, a ma wie może ktorys z kolegow z jakia wartoscia dociagac sruby na "klawiaturze" mam na myśli te 8 srob które trzymają "klawiaturę" z popychaczami zaworow, od razu we wszystkim powymieniam uszczelnienia (zestaw), i popychacze zaworow

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...