greg2505 Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 Narazie nie telepie i jakby lepiej z dołu ciągnie,naleję jeszcze jakiegoś czyścidła,może coś się poprawi,gniazda już trochę wybite ,lekko papierem je przeszlifowałem ,żeby nowych oringów nie uszkodzić
emef Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 (edytowane) Witam nic złego się nie dzieje, jedynie czasem zakręci dłużej na ciełym silniku ale czy za to odpowiadaja pompki ? wrzucam logi do oceny. Na drugiej kolumnie bawiłem sie gazem. Logowane przy 90 stopniach. (018, 013, 023 ) http://vaglog.pl/log_252756.html Edytowane 16 Marca 2016 przez emef
dziadekM Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 A tak w ogóle to ma ktoś jakieś oznaczenie uszczelniaczy pompek do AVF?
bercik2 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Do większości są te same http://allegro.pl/oringi-uszczelki-pompowtryskiwacza-1-9-tdi-bosch-i5188547440.html Wysłane z mojego myPhone ARTIS przy użyciu Tapatalka
greg2505 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 dokładnie takie same zakładałem u siebie
Radex121 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Panowie uszczelniacze na pompkach mają jakiś wpływ na ubytek a może spalanie oleju ? może to głupie pytanie ale nie wiem i wole spytać
dziadekM Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 No dobra ostatnie pytanie. Kto sprawdzony w lubelskim może ogarnąć wymianę uszczelniaczy?
nik23 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Panowie uszczelniacze na pompkach mają jakiś wpływ na ubytek a może spalanie oleju ? może to głupie pytanie ale nie wiem i wole spytaćNiemajà, mają wpływ na przybywanie oleju.Jak ubywa to turbina albo pierścienie, albo wyciek.
Radex121 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 (edytowane) Panowie uszczelniacze na pompkach mają jakiś wpływ na ubytek a może spalanie oleju ? może to głupie pytanie ale nie wiem i wole spytać Niemajà, mają wpływ na przybywanie oleju. Jak ubywa to turbina albo pierścienie, albo wyciek. Dziękuje Edytowane 6 Czerwca 2016 przez Radex121
lowmen Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 Czy to że samochód przyspiesza max do 110km/h może mieć coś wspólnego z pompowtryskami ? Po chwili gdy się zatrzymam i wyłacze silnik chodzi normalnie ? Rok temu regenerowałem turbine, czyżby mogła juz po roku ulec uszkodzenie ? Dodam że żadne kontrolki nie wyskakukuja , jutro diagnostyka komputerowa.
MariuszKK Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 A nie jest tak że ciągnie dobrze do 3tyś a później odcinka i czuć zamulenie? Jeśli tak to łapiesz tryb awaryjny, prawdopodobnie przez zabrudzone kierownice sterowania przepływem spalin w turbinie (sadza + resztki oleju).
Endrio Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 (edytowane) Czy to że samochód przyspiesza max do 110km/h może mieć coś wspólnego z pompowtryskami ? Po chwili gdy się zatrzymam i wyłacze silnik chodzi normalnie ? Rok temu regenerowałem turbine, czyżby mogła juz po roku ulec uszkodzenie ? Dodam że żadne kontrolki nie wyskakukuja , jutro diagnostyka komputerowa. Cześć ziomek Na 99% turbina lub coś z nią powiązanego tak jak pisze Ci Mariusz, przerabiałem ten temat , z sukcesem Kontrolka (przynajmniej u mnie) od razu nie pojawiała się, ten błąd pewnie musi kilka? razy się powtórzyć aby kontrolka świeciła na stałe. Jak masz kogoś dobrego do diagnostyki to niech działa, lecz gdybyś miał ochotę "samemu pobawić się" to odezwij się, damy radę Edytowane 6 Lipca 2016 przez Endrio
KoJ@K Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 W wiekszosci takich przypadkow przyczyną jest zapieczona geometria w turbinie.
Endrio Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 (edytowane) Przyczyną trybu awaryjnego tak, ale zapieczonej geometrii? Edytowane 6 Lipca 2016 przez Endrio
kamil405 Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 Witam. Mam prośbę. Mógłby ktoś odczytać moje logi z audi a4 b6. 1.9 tdi avf. Problem polega na tym że po jedno dniowym postoju nie mogę go odpalić. http://vaglog.pl/log_269409.html http://vaglog.pl/log_269408.html http://vaglog.pl/log_269407.html
nik23 Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 Na logach nic bardzo niepokojącego niema, nieduze odchylenia. Vacum nie cieknie? Pompke w baku słychać? Zloguj 023 004. Możliwe ze uszczelnienia pd zużyte sa i powodują ściekanie paliwa z pompowtryskiwacza i przez to przypowietrzanie sie.
KoJ@K Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 Witam. Mam prośbę. Mógłby ktoś odczytać moje logi z audi a4 b6. 1.9 tdi avf. Problem polega na tym że po jedno dniowym postoju nie mogę go odpalić. http://vaglog.pl/log_269409.html http://vaglog.pl/log_269408.html http://vaglog.pl/log_269407.html Pasowaloby, zebys zrobil logi w momencie odpalania. Mialem podobne objawy i winna byla czwarta pompka. A puszcza Ci troche baka przy odpaleniu, nie rowno chodzi i czy spaliny sa mocno smierdzaco/szczypiace w oczy? Ja mialem tak:
Andrzej Ze Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 koledzy mam problem odnośnie pompowtryskiwaczy, auto w trasie około 500 km jechało tak jak zawsze po czym zaczelo strasznie trząść cala buda, silnik zaczol chodzic tak jak by na 3 gary, spadla moc, i wgl nie da się jechać, bo szkoda zażynać silnik. byłem dziś u mechanika, podpiol pod komputer, i powiedział ze 1 wtrysk całkowicie padl, dwa sa już na wykończeniu tylko jeden pracuje bardzo dobrze. szukałem używanych na warmińsko mazurskich i nie ma, bo podobno mam oznaczenie pompowtrysku BP, slyszalem ze niektóre numery można ze sobą zamieniac, wiecie może które? proszę o szybka pomoc. Moje Audi to b7, 2008 rok, 116km, 1.9 tdi. dodam ze wcześniej audi lapala zawiechy, typu miała problem z odpaleniem, dopiero po paru probach odpalenia zalapywala i chodzila normalnie.
KoJ@K Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Jeżeli jedna pompka będzie zepsuta to reszta musi "jakoś nadrabiac" i ich parametry też mogą byc "zawyżone", więc żeby nie potrzebnie nie wydawac kasy zmieniłbym najpierw ten jeden, który jest zły, a później przyglądaj się reszcie.
Andrzej Ze Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Jeżeli jedna pompka będzie zepsuta to reszta musi "jakoś nadrabiac" i ich parametry też mogą byc "zawyżone", więc żeby nie potrzebnie nie wydawac kasy zmieniłbym najpierw ten jeden, który jest zły, a później przyglądaj się reszcie. aha, masz racje, pompke już zamowilem, po jutrze będzie u mnie i składam, a ma wie może ktorys z kolegow z jakia wartoscia dociagac sruby na "klawiaturze" mam na myśli te 8 srob które trzymają "klawiaturę" z popychaczami zaworow, od razu we wszystkim powymieniam uszczelnienia (zestaw), i popychacze zaworow
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się