Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD] Czy pompowtryskiwacze mam do wymiany ? Porady...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Klawiature czy dźwigienki pd?

pseo5oq6.jpg

To demontaż a montaż odwrotnie

A dzwigienki 20Nm i 1/4obrotu.

Dokrecamy najpierw od środka a potem po krajach.

Edytowane przez nik23
Opublikowano

chodzi mi dokladie o ten element, to z jaka sila go dokrecic, 20 nm zaczynając od srodka, tak jak napisales? bo chcem mieć pewność ze myslimy o tym samym, 356248351_1_644x461_popychacze-walki-kla

Opublikowano

Tak jak kolega pisał 20 Nm i 1/4 obrotu. Dobrze by było dać nowe śruby.

Wysłane z mojego myPhone ARTIS przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

​a te popychacze zaworow (te co kontrujemy) to dokrecac tez z jakas sila? wiem ze mam je cofnac niektórzy mowia ze o 180 stopni, inni ze o 210 Kolego Rafal, a Ty na ile mówisz ze bys cofnol, nasadke ze skala katowa do klucza już zakupiłem


aha, dzięki Hubert, a gdzie zamowie takie sruby w miare normalnej cenie? bo na allegro komplet nowych wyjdzie ponad 200 zl, a w sklepie moto u mnie powiedzieli ze takie cos to tylko w serwisie

Opublikowano

Nakrętki kontrujace 30 Nm. Jak zostawiasz śrubę regulacyjna i sworzeń stare to ja bym cofnął o 180 st.

Wysłane z mojego myPhone ARTIS przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nakrętki kontrujace 30 Nm. Jak zostawiasz śrubę regulacyjna i sworzeń stare to ja bym cofnął o 180 st.

Wysłane z mojego myPhone ARTIS przy użyciu Tapatalka

zostawiam niestety stare bo nie mogę dostać/ znalesc nowych

Opublikowano

Ja nie mam teraz dostępu do konta nie pomogę

Wysłane z mojego myPhone ARTIS przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Chodzi o śruby 038103714A (8 szt M8x90) czy 038103385A (4 szt M6x64) ?
Wszystkie i tak można dostać tu:
038103714A - Śruby mocowania popychaczy pompowtrysków
038103385A - Śruba mocująca pompowtryskiwacza

Edytowane przez kamil-vag
Opublikowano (edytowane)

​a te popychacze zaworow (te co kontrujemy) to dokrecac tez z jakas sila? wiem ze mam je cofnac niektórzy mowia ze o 180 stopni, inni ze o 210 Kolego Rafal, a Ty na ile mówisz ze bys cofnol, nasadke ze skala katowa do klucza już zakupiłem

Śruby wciskające sworzeń kulisty dokrecamy do wyczuwalnego oporu i cofamy o 180 stopni tylko pamiętaj ze krzywka wałka ma być max w górze pompowtrysk wciśnięty. I nakrętki kontrujące 30Nm dokrecamy.

Edytowane przez nik23
Opublikowano

Najtaniej wychodzi w getem no chyba że ma ktoś mega zniżki w ASO, trzy tygodnie temu płaciłem:

VW/AUDI: 038103714A SCHRAUBE
cena netto: 13.31 cena brutto: 16.37 PLN sztuk: 8 wartość: 130.96 PLN


VW/AUDI: 038103385A SCHRAUBE
cena netto: 6.05 cena brutto: 7.44 PLN sztuk: 4 wartość: 29.76 PLN

Opublikowano

Automor: 038103714A SCHRAUBE 3.68€ (15.87PLN) - ale to są już groszowe sprawy :P Tyle, że w getem długie oczekiwanie, a Automorze szybciej jest.

Opublikowano

dzieki wielkie Koledzy za pomoc, jak zloze to dam znac


Audi chodzi jak marzenie, dziekuje wszystkim zapomoc. ;)

Opublikowano

Mam taką sprawę...

Tydzień temu przed wyjazdem sprawdzałem auto na kompie, i mam duża rozbieżność w dawkach w kanale 13.

15:28:36 Group 013: Idle Speed Smooth Running Control
0.59 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H
-0.35 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H
-0.26 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H
0.02 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H

Na pierwszym cylindrze potrafi skoczyć nawet do +1 i wtedy leciutko zabuja silnikiem.

Co o tym myślicie, czy wtryski są do wymiany/naprawy? Czy wszystkie?

P.S Czy 1 cylinder to jest od strony rozrządu? Bo jak poł roku temu wymieniałem uszczelniacze to zauważyłem że na wtrysku od str rozrządu było opisane 1.9tdi więc mysle że od juz był wymieniany na chyba używkę.

Opublikowano

0,6 to niejest duzo. A jak ci wartosci na zimnym narastają a po zagrzaniu silnika sie normuja to zapewne to znów uszczelnienia pd

Opublikowano

Tak 1 cylinder jest najbliżej rozrządu. Korekcje masz w porządku. Jak skacze do wartości +1 to możliwe, że np uszczelnienia są już do wymiany, ale niekoniecznie. Te samochody wszystkie trochę bujają, pompowtryskiwacze maja taką wadę, że czasami nierówno pracują.

Opublikowano

Na zimnym nie sprawdzałem, tylko na ciepłym na luzie od czasu do czasu zabuja ....

Uszczelniacze wymieniałem ok pół roku temu bo miałem ropę w oleju ...

Wcześniej nie bujało, może od 3 tyg tak zabuja od czasu do czasu ....

Czyli mówicie że wtryski ok? A możliwe jest to że to wina tej regulacji na dzwigienkach, może jakiś luz się zrobił i jeszcze raz wyregulować?

Opublikowano

A może zatankowałeś ostatnio jakieś inne paliwo?

Opublikowano

Zawsze tankuje na tym samym BP.

Opublikowano

W jakim stanie były gniazda pd jak wymieniałeś uszczelnienia? Możliwe ze znow padły uszczelnienia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...