nik23 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) Klawiature czy dźwigienki pd? To demontaż a montaż odwrotnie A dzwigienki 20Nm i 1/4obrotu. Dokrecamy najpierw od środka a potem po krajach. Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez nik23
Andrzej Ze Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 chodzi mi dokladie o ten element, to z jaka sila go dokrecic, 20 nm zaczynając od srodka, tak jak napisales? bo chcem mieć pewność ze myslimy o tym samym,
bercik2 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Tak jak kolega pisał 20 Nm i 1/4 obrotu. Dobrze by było dać nowe śruby. Wysłane z mojego myPhone ARTIS przy użyciu Tapatalka
Andrzej Ze Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 a te popychacze zaworow (te co kontrujemy) to dokrecac tez z jakas sila? wiem ze mam je cofnac niektórzy mowia ze o 180 stopni, inni ze o 210 Kolego Rafal, a Ty na ile mówisz ze bys cofnol, nasadke ze skala katowa do klucza już zakupiłem aha, dzięki Hubert, a gdzie zamowie takie sruby w miare normalnej cenie? bo na allegro komplet nowych wyjdzie ponad 200 zl, a w sklepie moto u mnie powiedzieli ze takie cos to tylko w serwisie
bercik2 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Nakrętki kontrujace 30 Nm. Jak zostawiasz śrubę regulacyjna i sworzeń stare to ja bym cofnął o 180 st. Wysłane z mojego myPhone ARTIS przy użyciu Tapatalka
Andrzej Ze Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Nakrętki kontrujace 30 Nm. Jak zostawiasz śrubę regulacyjna i sworzeń stare to ja bym cofnął o 180 st. Wysłane z mojego myPhone ARTIS przy użyciu Tapatalka zostawiam niestety stare bo nie mogę dostać/ znalesc nowych
bercik2 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Ja nie mam teraz dostępu do konta nie pomogę Wysłane z mojego myPhone ARTIS przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) Chodzi o śruby 038103714A (8 szt M8x90) czy 038103385A (4 szt M6x64) ?Wszystkie i tak można dostać tu:038103714A - Śruby mocowania popychaczy pompowtrysków038103385A - Śruba mocująca pompowtryskiwacza Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez kamil-vag
nik23 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) a te popychacze zaworow (te co kontrujemy) to dokrecac tez z jakas sila? wiem ze mam je cofnac niektórzy mowia ze o 180 stopni, inni ze o 210 Kolego Rafal, a Ty na ile mówisz ze bys cofnol, nasadke ze skala katowa do klucza już zakupiłem Śruby wciskające sworzeń kulisty dokrecamy do wyczuwalnego oporu i cofamy o 180 stopni tylko pamiętaj ze krzywka wałka ma być max w górze pompowtrysk wciśnięty. I nakrętki kontrujące 30Nm dokrecamy. Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez nik23
Tajfun211 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Najtaniej wychodzi w getem no chyba że ma ktoś mega zniżki w ASO, trzy tygodnie temu płaciłem: VW/AUDI: 038103714A SCHRAUBE cena netto: 13.31 cena brutto: 16.37 PLN sztuk: 8 wartość: 130.96 PLN VW/AUDI: 038103385A SCHRAUBE cena netto: 6.05 cena brutto: 7.44 PLN sztuk: 4 wartość: 29.76 PLN
kamil-vag Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Automor: 038103714A SCHRAUBE 3.68€ (15.87PLN) - ale to są już groszowe sprawy Tyle, że w getem długie oczekiwanie, a Automorze szybciej jest.
Tajfun211 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Momenty dokręcania i wskazanie które śruby należy wymienić: free screen capture
Andrzej Ze Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 dzieki wielkie Koledzy za pomoc, jak zloze to dam znac Audi chodzi jak marzenie, dziekuje wszystkim zapomoc.
zaba84 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Mam taką sprawę... Tydzień temu przed wyjazdem sprawdzałem auto na kompie, i mam duża rozbieżność w dawkach w kanale 13. 15:28:36 Group 013: Idle Speed Smooth Running Control 0.59 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H -0.35 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H -0.26 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H 0.02 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H Na pierwszym cylindrze potrafi skoczyć nawet do +1 i wtedy leciutko zabuja silnikiem. Co o tym myślicie, czy wtryski są do wymiany/naprawy? Czy wszystkie? P.S Czy 1 cylinder to jest od strony rozrządu? Bo jak poł roku temu wymieniałem uszczelniacze to zauważyłem że na wtrysku od str rozrządu było opisane 1.9tdi więc mysle że od juz był wymieniany na chyba używkę.
nik23 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 0,6 to niejest duzo. A jak ci wartosci na zimnym narastają a po zagrzaniu silnika sie normuja to zapewne to znów uszczelnienia pd
lukasz51237 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Tak 1 cylinder jest najbliżej rozrządu. Korekcje masz w porządku. Jak skacze do wartości +1 to możliwe, że np uszczelnienia są już do wymiany, ale niekoniecznie. Te samochody wszystkie trochę bujają, pompowtryskiwacze maja taką wadę, że czasami nierówno pracują.
zaba84 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Na zimnym nie sprawdzałem, tylko na ciepłym na luzie od czasu do czasu zabuja .... Uszczelniacze wymieniałem ok pół roku temu bo miałem ropę w oleju ... Wcześniej nie bujało, może od 3 tyg tak zabuja od czasu do czasu .... Czyli mówicie że wtryski ok? A możliwe jest to że to wina tej regulacji na dzwigienkach, może jakiś luz się zrobił i jeszcze raz wyregulować?
lukasz51237 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 A może zatankowałeś ostatnio jakieś inne paliwo?
nik23 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 W jakim stanie były gniazda pd jak wymieniałeś uszczelnienia? Możliwe ze znow padły uszczelnienia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się