miikii Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Ciekawy jestem jak to jest u was bo u mnie baaaaardzo długo zchodzi. chodź termostat i czujnik temp nowy. U mnie to około 30km zanim osiąga 90st.
janusz_stg Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Dzisiaj ! - 18 st. klimatronik 23 st. trasa 50 km nie osiągnął 90 st. Max to 80. Jak było nieco cieplei - 12 to 90 st. po 30 km.
bociek7 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 mi nagrzewa się do 90 po około 10km jak wyłączę ogrzewanie założę czapkę motocyklowe rękawiczki i uchylam szybę aby szyby nie parowały:grin: przy około -15 stopniach
heretic Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 w czwartek i piątek przy -15 do -18 na terasie 50 km mój tylko do ok 70-80 stopni maksymalnie czujnik i termostat mam nowy - 2 miesięczny w takich warunkach to normalka jak dla mnie
radio22 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Wszystko zależy jaki termostat i jaki czujnik temperatury wody ja u siebie wymieniałem czujnik i termostat wszystko ori zakupione w ASO i zero problemów 90st.C mam po przejechaniu 10km i włączonym ogrzewaniem na maxa przy obecnych mrozach -10\-18st.C i nie ma prawa się wskazówka ruszyć
banan291 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 podobnie jak kolega wyżej z tym że raczej po 15km
Pretor Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Zakładając że jest sprawny termostat i czujnik temperatury to w dwóch tych samych autach przy tej samej temperaturze zewnętrznej różnice w nagrzewaniu silnika mogą być bardzo duże. Zależy to od tego czy jest załączone dogrzewanie płynu, jaka temperatura jest ustawiona na klimatroniku, jaką jest siła nawiewu oraz od obrotów silnika. Sony Xperia
pakotomasz Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 U mnie przy ok -13C przy wyłączonym ogrzewaniu (20C) ok 12km, przy włączonym nawet do 20km.
PitekA4 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 przy -17 C, klimatronik na 22 st., jakieś 10-11 km i pełne 90 st. , termostat wymieniany jakieś pół roku temu
szafa Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Wszystko tez zalezy od tego jak sie cisnie auto, wiadomo jak ktos jedzie przepiswe 50km/h, auto sie bedzie dluzej nagrzewac
Pretor Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 szafa Wszystko tez zalezy od tego jak sie cisnie auto, wiadomo jak ktos jedzie przepiswe 50km/h, auto sie bedzie dluzej nagrzewac Dokładnie, obroty mają bardzo duże znaczenie. Wcale nie trzeba jechać do 90 st. max 2000 obr, można np. do 70 st. jechać delikatnie do 2200 obr. a później do 90 st. można już cisnąć na wyższych obrotach (tak do 2800 obr.) wtedy znacząco można skrócić czas rozgrzewania silnika. Ważne żeby przynajmniej do 80 st. nie przyśpieszać gwałtownie bo wtedy suszara się mocno rozkręca.
Gość harry19-19 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 u mnie , temp -12 st i po odpaleniu i przejechaniu 5 kilometrów już mam 80st a po 10 kilometrach mam równo 90st
kiko79 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 w czwartek i piątek przy -15 do -18 na terasie 50 km mój tylko do ok 70-80 stopni maksymalnie czujnik i termostat mam nowy - 2 miesięczny w takich warunkach to normalka jak dla mnie masz coś zrypane...na bank
marekg Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Jak te 50km jest zrobione ledwo sie turlajac po przeciętnej polskiej drodze, z solidnym nadmuchem do wnętrza i jeszcze w trybie econ to ja wiem czy takie niemożliwe...? Wysłane z mojego Trooper_X55
maciucha512 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 -18 C, 10 km do miasta obr 2200, nadmuch auto 22, wszystkie świeczki nowe, chłodnica 75% zasłonięta, około 85 C na klimatroniku. Po zakupach powrót, 30 minut postoju pod chmurką, warunki takie same, po zapaleniu temp chłodziwa około 65 C, po 10 km 87 C. Przy -18 w trasie (87 C na klimatroniku, 2500 obr stałe) zjechałem na postój, bez gaszenia z nadmuchem auto 22 po około 5 minutach temp spadła do około 80 C.
miikii Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2014 Bardzo dziękuję za zainteresowanie. Trochę się uspokoiłem bo myślałem że coś nie halo z moją czarnuchą. A proszę o dalsze wpisy oraz mały opis warunków na zewnątrz i w samochodziku(ustawienia climatronika)
SikoraEłk Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Temp -16 st trasa 100 km, nowy termostat i świece chłodnica nie zasłonięta. Klimatronik auto 21.5 st, po ok 20 km jadąc 110-120km/h osiągnął 90 st . Jadąc poniżej 100km/h temperatura spadała do ok 75-80 st
steryd81 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 U mnie po 15-20 km przy -18 st osiąga 90 stopni
grzegorzmen Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Temp -16 st trasa 100 km, nowy termostat i świece chłodnica nie zasłonięta. Klimatronik auto 21.5 st, po ok 20 km jadąc 110-120km/h osiągnął 90 st . Jadąc poniżej 100km/h temperatura spadała do ok 75-80 st to coś nie tak nie powinna spadać do 75C. ostatnio -18C klimatronik na HI na maxa , ślizgawka tak że obroty 1600-1800 i delikatna jazda po 20km już 92C i całą droge trzyma , podczas przejazdu w mieście spada do 87C .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się