Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki wydajniejszy Intercooler do 2.0 TDI CR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Troszke litowego syntetycznego smaru na gumę i ze sporym oporem wejdzie.

robota na cztery ręce

Opublikowano

A co to jest ten tlumik drgan ?

Opublikowano

A co to jest ten tlumik drgan ?

gumowe mocowanie ;)

Opublikowano (edytowane)

Ten IC o ktorym mowisz to kawal skurczybyka i moze byc ciezko go zmiescic ale wydajnosc jest ogromna. Ewentualnie 8K0 145 805 G jest to mniejszy blizniak a bedziesz mial zapas juz spokojnie na GTB a nie tylko na CAHA. Mozesz poszukac czegos z mercedesow 6cylindrowych diesli tez beda wydajne a powinno sie udac je upchac.

Mam zamiar też zmienić IC na ten z 3.0 8K0 145 805 E dodam że mam silnik CAHA już podkręcony na nieco ponad 200 KM dzisiaj sprawdziłem w ASO jaki IC siedzi pod maską jest dokładnie ten co doradza kolega czyli 8K0 145 805 G. Myślałem że ten Nr. kat. występuje w każdym 2.0 TDI a tu kolega pisze że spokojnie wystarcza pod turbo od CAHA. Może mnie ktoś oświecić bo już nie kumam czy zmieniać na ten z 8K0 145 805 E czy mój jest wystarczająco wydajny. :facepalm::)

Edytowane przez krystian3769
Opublikowano

Twój jest wystarczający do normalnej jazdy, jeśli oczekujesz jakiś małych przyrostów, lepszej wydajności w wyższych temperaturach można się pobawić.

IC z 3.0 montowałbym tylko jeśli chce się robić pod oryginał. A tak to lepiej customowy, koszta niewielkie.

Jeśli byś chciał mój mogę oddać z 3.0 za stówkę ;)

Opublikowano

Dzięki, szkoda że teraz piszesz, już kupiłem nowy za 300 zł. Rozmawiałem z tunerm który mnie podnosił i hamował. Pierwsze pytanie jakie zadał to : czy mierzyłem temp. na dolocie do turbiny. Jak jest ok to po co zmieniać? Ale ja robiłem REMAP prawie w zimie. Latem może okazać się że mój oryginalny słabo wypada

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

W dieslu jakoś ogromnie na dolocie nie wzrasta. Na lato zawsze większy IC pomaga, na pewno nie wydałeś pieniędzy na marne. Rozsądna inwestycja i jak wspomniałem turbo na pewno się cieszy. Jakakolwiek różnica w odczuciu dynamiki ?

Opublikowano

Jeżeli pytasz o odczucia z nową mapą, to może d..y nie urywa, bo te 172 KM też fajnie ciągnęły . Teraz szczególnie na środkowych przełożenia fajnie czuć ten moment, wkręca się od spodu do końca

Opublikowano

a jezeli juz mam program zrobiony na 180 KM i 420 NM to sama wymiana coolera na ten od 3.0 TDI cos polepszy osiągi czy musze jechac na strojenie po wymianie ?

Opublikowano

a jezeli juz mam program zrobiony na 180 KM i 420 NM to sama wymiana coolera na ten od 3.0 TDI cos polepszy osiągi czy musze jechac na strojenie po wymianie ?

Jeśli już teraz ci puchnie to przestanie,ale żeby koni przybyło to trzeba zrobić korektę.

Zazwyczaj korekta jest tańsza niż pierwsze strojenie.

Opublikowano (edytowane)

Litości ! jak już coś tłumaczycie to poprawnie, jak w układzie nagle może się zwiększyć ilość powietrza ? Co nagle pół bara więcej ? Powietrza zawsze się dostaje tyle samo, kompresja zwiększa temperaturę więc analogicznie zmniejsza się ilość cząstek tlenu a to powoduje spadek kaloryczności dostarczonego powietrza.

IC zakładaj nawet na fabryce, koni wiele nie da (5-10) ale ładnie wyrówna moment, jak jest dobrze zrobiony soft to żadnych korekt po założeniu się nie robi, ewentualnie można stroić pod max ale dla przeciętnego kierowcy nie jest dobrym pomysłem.

IC to nie tylko moc ale i jej przebieg.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Icek od 3.0 wchodzi p&p czy trzeba coś modzić dodatkowo?

Opublikowano

własnie opaski sa te same i dłougosci ? słyszałem ze jakies plastiki na aucie trzeba dociac bo sie troche nie miesci

Opublikowano

Trzeba docinać i plastiki i zakładać nowe rury, bo stare nie pasują.

Do tego jak masz tak jak ja aktywny tempomat z radarem to z tym jest najwięcej zabawy bo prawie się nie mieści, mój mechanik tylko z tym walczył pół dnia, ale wygrał :-) i mam większy IC z 3.0 biturbo.

W moim wątku jest nawet fotka jak wygląda nowe łączenie --> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/305795-b8-cdnc-allroad-20-tfsi-drive-select-s-tronic-full/?p=4465338

Opublikowano

Taki cooler sie nada ???

7wr86wst.jpg

8jtng4mq.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Taki cooler sie nada ???

7wr86wst.jpg

8jtng4mq.jpg

To jest standardowy cooler do 2.0 tdi.

Opublikowano

To lipa. Trzeba innych numerkow poszukac.

Opublikowano

To lipa. Trzeba innych numerkow poszukac.

Szukaj z literką E na końcu jak chcesz od 3.0 tdi

Opublikowano (edytowane)

Tak tez zrobie

_____________________________________________________________

Pytanko:
Skoro cooler od 3.0 TDI (8K0.145.805 E) ma wymiary
(wys. x szer. x grub.) 720 x 140 x 80 fi 62

to może mi ktoś podrzucić wymiary seryjnego od 2.0 TDI CAHA (8K0.145.805 G) - chyba znalazłem ale prosze o potwierdzenie ....
(wys. x szer. x grub.) 665 x 142 x 64 fi 57

Jakie redukcje zakupić żeby nie bawić się z tymi rurami ?

http://allegro.pl/redukcja-silikonowa-turbo-d1spec-black-57-63mm-i5351578719.html

http://allegro.pl/prosta-redukcja-silikonowa-57-63mm-od-fmic-pl-i5599205274.html

http://allegro.pl/redukcja-silikonowa-57-63mm-prosta-samco-style-i5319803899.html

Edytowane przez simon__75
Opublikowano

Jestem po modzie u siebie, do 2.0Tfsi zapewne do 2.0Tdi bez problemu podejdzie intercooler od 3.0 tdi 8K0 145 805 E węże opalarką wystarczy podgrzać i bez problemu najdą opaski też podpasują. Żadnych plastików nie docinamy zapewne koledze wyżej chodziło o kierownice powietrza, w aso kupimy nowe kierownice (8K0121284F 8K0121283F) po 35zł za sztukę (na alledrogo po 70zł za sztukę i jeszcze połamańce) W razie pytań śmiało pisać...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...