Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie zawieszenie gwintowane polecacie do Audi A4 B6/B7?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jeździ ktoś tutaj na gwincie Eibach-a?

ja mam u siebie gwint eibacha który właśnie się wylał:facepalm: ale do końca tygodnia powinien wrócić z regeneracji i wraca na auto:banan:

jakie koszty regeneracji ????

Opublikowano

Też ciekawi mnie jaki koszt regeneracji i gdzie dobrze to robią

Opublikowano

Mam cos takiego na sprzedaz:

pa5e5abu.jpg

ge4y6esa.jpg

3u8a5edu.jpg

py7e9ysu.jpg

y9y6uda8.jpg

emuje2u5.jpg

Gosc mówił, że gwint jeździł tylko przez rok w belgi i auto zjechalo do Polski. Jeździło w ośce B7. Miał załatwić potwierdzenie montażu.

Stan widać na fotkach.

Pytania na PW.

Opublikowano

Panowie mam do dyspozycji 2,5 tyś. Szukam nowego gwintu do b7 avant quattro. Co kupić bo już mam metlik w głowie.

Opublikowano
Panowie mam do dyspozycji 2,5 tyś. Szukam nowego gwintu do b7 avant quattro. Co kupić bo już mam metlik w głowie.

na obecną chwile to z nowych w tej cenie AP lub Vogtland

Opublikowano

Ok. Ale z waszych doświadczeń to które będzie lepsze AP czy Vogtland. Fabryczny s-line mi nie odpowiada.

Opublikowano

Pytanie z innej beczki...może ktoś coś podpowie choć wątpię.

Kupiłem nówkę sztukę eibach pro street s lada dzień to będę montował i pytanie do was jak zabezpieczacie gwinty aby sie nie zabrudziły/zapiekały.

Jaki smar miedź? grafit a może wazelinka :decayed:

Gdzień jakis czas temy widziałem ( teraz nie mogę zlokalizować) ktoś robił pokrowce na całą kolumne i to zabezpieczało.

Ktoś coś pomorze?

Zdjęć tego zawiasu nie ma w temacie to potem zrobię to sobie oblookacie. Ciekawostka jest taka że w komplecie są amortyzatory kw bynajmniej takie są oznaczenia na nich.

Opublikowano

ja niedługo napiszę jak wrażenia z jazdy na KW Inox :decayed:

Opublikowano
Pytanie z innej beczki...może ktoś coś podpowie choć wątpię.

Kupiłem nówkę sztukę eibach pro street s lada dzień to będę montował i pytanie do was jak zabezpieczacie gwinty aby sie nie zabrudziły/zapiekały.

Jaki smar miedź? grafit a może wazelinka :decayed:

Gdzień jakis czas temy widziałem ( teraz nie mogę zlokalizować) ktoś robił pokrowce na całą kolumne i to zabezpieczało.

Ktoś coś pomorze?

Zdjęć tego zawiasu nie ma w temacie to potem zrobię to sobie oblookacie. Ciekawostka jest taka że w komplecie są amortyzatory kw bynajmniej takie są oznaczenia na nich.

Jak ja montowałem gwint to mechanik mi mówił że jak się go przesmaruje obojętnie czym (smar miedź itp) to dopiero beton się po pewnym czasie zrobi bo się będzie lepiło wsio do tego. :kwasny:

Opublikowano
Jeździ ktoś tutaj na gwincie Eibach-a?

ja mam u siebie gwint eibacha który właśnie się wylał:facepalm: ale do końca tygodnia powinien wrócić z regeneracji i wraca na auto:banan:

jakie koszty regeneracji ????

Tez jestem ciekaw kosztów.

Odrazu spytam czy ktos z was wymieniał moze wklady w TaTechnix ?? na jakie ??

Opublikowano

A ja bujam sie na Weitecu w polaczeniu z 19 " jest naprawde ok i da sie podruzowac robile trase PL-NL i da sie naprawde wygodnie jezdzic , plomby nie wypadaja a klei miodzio:P a na zakretach gdyby nie uszyy usmiech bylby wookolo ! bardzo polecam:D

Opublikowano

Jakiego masz weiteca?

Opublikowano

A sprezyny zolte czy zielone?

Opublikowano

juz wiem wietec hicon gt

---------- Post dopisany at 22:11 ---------- Poprzedni post napisany at 22:10 ----------

A sprezyny zolte czy zielone?

zielone:P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...