Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap hamulców S4 do A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mozna olac piasty pamietajac tylko zeby montowac glebsze pare mm tarcze, (ok52mm) np z a4 b8 320 lub 345mm, lub z c6 polifta

Opublikowano

mozna olac piasty pamietajac tylko zeby montowac glebsze pare mm tarcze, (ok52mm) np z a4 b8 320 lub 345mm, lub z c6 polifta

A MOJE MAJA OKOLO 59mm (z C6) I SIE OPIERAJA JUZ

Opublikowano

bo zwrotnice masz seryjna, w c6 piasta bardziej wystawala na zewnatrz stad inna glebokosc tarczy

Opublikowano

bo zwrotnice masz seryjna, w c6 piasta bardziej wystawala na zewnatrz stad inna glebokosc tarczy

to ja wiem teraz tylko czy moge ciac kawalek zwrotnicy kolo miejsca gdzie przechodzi przewod od abs bo i tak jest tam pusto od srodka jak palec wkladalem. jeszcze raz zapodam zdjecie lepiej zaznaczone bo dolem sie nie przejmuje . ewentyalnie poszukam innych tarcz z s4 lub s3

2e5df4ccd02b8.jpg

Opublikowano

ja szlifowalem ale pod tarcze 6mm glebsze, ale nie az o 14, to jest troche roznica w sumie, kolejne pytanie, montujac zacisk musisz wcisnac go do srodka o te 14mm zeby wycentrowac go na tarczy, troche sporo, niepotrzebne kombinowanie

Opublikowano (edytowane)

Mam pytanie czy pod zaciski nr 973/974 podejda tarcze 345mm?

Edytowane przez cooljakub
Opublikowano

Zaciski tak ale jarzma.musza byc 663 a w zaciskach 973/974 sa 716

Opublikowano

Zaciski tak ale jarzma.musza byc 663 a w zaciskach 973/974 sa 716

Wielkie dzieki za pomoc ;)

Opublikowano

Najlepsza koncepcja bez zbenego przrabiania jest chyba 321 z S4.Lub z s4 b6

Opublikowano

ale nie do zwrotnic z b5

Opublikowano

Panowie, czy w s4 b5 były różnice w hamulcach między liftami ?

Mam przed lifta (1998) zrobiłem swap na 6 tłok i chcę sprzedać swój dotychczasowy zestaw.

Ktoś się mnie zapytał czy przed lift czy polift te zaciski, czymś się różniły ?

Opublikowano

Tylko tyl

Opublikowano

na adapterze ?

Opublikowano

tak dokladnie adapter i musialem dac dystans pod tarcze zeby nie ocierala o zwrotnice

Opublikowano

na tym samym adapterze i dystansie teraz mozesz smialo montowac 360x34 z d3, tarcze maja ta sama glebokosc 59.7mm

Opublikowano

tak dokladnie adapter i musialem dac dystans pod tarcze zeby nie ocierala o zwrotnice

daj wiecej fotek jak to wyglada itp :)

Opublikowano

Cześć, pare osób zrobiło juz ten swap przodu na rózne sposoby, a moze ktos napisać wprost co trzeba kupić, co przerobić pod daną tarcze?

Ja wam sie podziele takim spisem dla tylnych hebli w quattro po swapie z 245 na 269

1. Zaciski 4B0 615 423/423 + jarzma
2. Tarcze 269 92098400 (98200 098401)
3. Klocki FDB1083
4. Przewody hamulcowe z A4 B5 oski FT6225
5. Linka hamulcowa seryjna z quattro
6. Tulejki(podkładki) 1,65mm do odsuniecia zacisku od jarzma)

Opublikowano

Tarcze klocki zaciski jarzma zwrotnica S4 B5 oraz wlasciwe połośie

Opublikowano (edytowane)

Wykaz gratów na przejescie z 288 na 321:

Bez%20tytuu%201-1_zpshav3zcjb.jpg

Bez%20tytuu%201-2_zpsbdtr9r5r.jpg

Półosie, ma ktoś jasno sprecyzowane jakie półosie pod konkretne silniki? Trzeba to w końcu jakoś posegregować, tyle osób to przerobiło, a odpowiedzi brzmią bez zadnego konkretu, jak kupowaliscie to jakieś numery wam sie przewijały przecież. Ja staram sie jak cos robie spisac dokładnie by nie było problemów w przyszłosci jak przyjdzie coś wymienić.

S4 jak i W8(334mm) są to drogie i drogo hamujace zestawy, tak wiec co z tym swapem na heble z S4 B6 i A4 B7?

Edytowane przez Kowi87

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...