Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap hamulców S4 do A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a tarcza 46 wysoka czy 52 tez podejdzie 

Opublikowano

Tarcza podejdzie od s4.

Tomek ale ponoc wszystkie 17 ori audi zakryja 981/2...

Opublikowano
4 godziny temu, wesz82 napisał:

Tarcza podejdzie od s4.

Tomek ale ponoc wszystkie 17 ori audi zakryja 981/2...

"podobno" to słowo klucz. :) avusy 17" niby pomiesciły 360mm ale zrywały cięzarki. 345 wchodzi tam bez lipy ale jak napisał Dev, trzeba mierzyć. jak macie blisko do mnie (puławy) ot możecie do mnie wpasc ze swoim kolem i zmierzymy mam 345mm na zacisku z s4b6

Opublikowano (edytowane)

próbował ktoś montować hamulce na tarczach z klockami z a7 356mm z et 52,4mm? w s6 c5 tak robią. klocki pasują do zacisku z phaetona i tarcza jest zbierana tak jak być powinna, 

po za tym powierzchnia cierna na tarczy z a7 jest większa niż z phaetona tak samo jest z klockiem.

Normalnie by założyć 360mm z phaetona trzeba dać dystans 13mm z otworami centrującymi ponieważ tarcza nie wchodzi przez swoją wysokość 59.5mm,

a gdyby tarcza z a7  et 52,4 weszła by bez dystansu na piastę to pozostałe 6 mm można by zebrać z jarzma które ma grubość 17mm, niektórzy w a6 zbierają 8mm.

znalazłem także tarcze z mercedesa 360 z wysokością 51,5mm wtedy by można było zebrać 5mm.

pytanie zwrotka z eski obsłuży tarcze 52,4mm?

czekam na sugestie

Screenshot_2016-11-15-22-24-30.pngScreenshot_2017-03-22-21-09-41.png

 

 

Edytowane przez przemolll
Opublikowano

prawdopodobnie nie wejdzie 345 pod moje Alu , ma ktoś pomysł na alternatywne zaciski zamiast S4B5 pod tarcze 321 ?

Opublikowano

Jednotlok z a6c6.

Opublikowano

Pany jakich felg szukać przy konwersji z 288mm na 320 + jednotlok z A6 C6? 

Chodzi mi o szerokość i ET, 16tki jak i 17tki...

Opublikowano
Godzinę temu, omzig napisał:

Pany jakich felg szukać przy konwersji z 288mm na 320 + jednotlok z A6 C6? 

Chodzi mi o szerokość i ET, 16tki jak i 17tki...

w avusa 3 czy tam 2 wchodzi 360mm i zrywa obciazniki, wiec kup avusa i z dyni. poza tym, czemu tylko 320? 345 w to wchodzi nie?

Opublikowano

Niedawno kupiłem A6 i niestety jak to bywa sprzedający nie do końca był szczery i powoli wychodzą kwiatki, które odrazu ogarniam i już kilka zł poszło... 

Teraz siedzi tam dwutlok, ale to kupa... A mam zaciski z A6 C6 na 320mm + nowe tarcze i klocki Textara z poprzedniego A4 B5, więc lepsze to niż to co jest. ;)

Opublikowano

nie mogę znaleźć od czego pasują tarcze 330x32 pod zacisk brembo 6 tłoków 17 , pomoże ktoś ?

Opublikowano

O tarcze i zaciski uderzaj do Tomka (Dev), masz w jego podpisie telefon to zadzwoń lub napisz pytanie w innym poście o hamulcach tam gdzie on najczęściej zagląda i ci pomoże.

Opublikowano
19 godzin temu, Robson17 napisał:

nie mogę znaleźć od czego pasują tarcze 330x32 pod zacisk brembo 6 tłoków 17 , pomoże ktoś ?

ML W163-4

Opublikowano

Witam. Posiadam a4 b5 gdzie mam tarcze 312. Chce zamontować 320. Zwrotnice od s4 drogie."Czy mogę zadaptowac zawieszenie z b6 np.1.8t Alu zwrotnice, wahacze dolne,chyba półosie też(tego nie wiem)i heble jeden tłok z c6 i mamy 320???

Opublikowano
Dnia 23.06.2017 o 08:01, Lukaszhenleys napisał:

Witam. Posiadam a4 b5 gdzie mam tarcze 312. Chce zamontować 320. Zwrotnice od s4 drogie."Czy mogę zadaptowac zawieszenie z b6 np.1.8t Alu zwrotnice, wahacze dolne,chyba półosie też(tego nie wiem)i heble jeden tłok z c6 i mamy 320???

Możesz ale trzeba zmienić prosty wahacze i potrzebne są półosie

Opublikowano (edytowane)

Ja mam passata b5 przed liftem na zeliwnej zwrotnicy i dalem tarcze(347mm) i zacisk z audi a6c6 ale w tym roku zmieniłem na tarcze 345mm z S5 zeby pozbyc sie dystansu miedzy tarcza a zwrotnica bo felga za bardzo wystawala. Wykonałem adapter pod zacisk i delikatnie oszlifowałem zwrotnice dzieki zmianie tarcz na s5 urwalem jakies 6mm ktore pomoglo schowac kolo.
Wiec idzie dac wieksze tarcze bez wielkich zmian w zawieszeniu

Edytowane przez cooljakub
Opublikowano

Mogłbys pokazac miejsca podfrezowania zwrotki??

Ciekawe jakby to sie miało do tarczy z s4b6...

Opublikowano
55 minut temu, cooljakub napisał:

Ja mam passata b5 przed liftem na zeliwnej zwrotnicy i dalem tarcze(347mm) i zacisk z audi a6c6 ale w tym roku zmieniłem na tarcze 345mm z S5 zeby pozbyc sie dystansu miedzy tarcza a zwrotnica bo felga za bardzo wystawala. Wykonałem adapter pod zacisk i delikatnie oszlifowałem zwrotnice dzieki zmianie tarcz na s5 urwalem jakies 6mm ktore pomoglo schowac kolo.
Wiec idzie dac wieksze tarcze bez wielkich zmian w zawieszeniu

A po ....uj takie cuda ?

na zwrotnicy S4 B5 wszystko jest p&p

Opublikowano
20 godzin temu, Dev napisał:

A po ....uj takie cuda ?

na zwrotnicy S4 B5 wszystko jest p&p

bo mozna to zrobic bez wymiany zwrotnicy i wahaczy i czego tam jeszcze potrzeba.
Mnie ta zabawa w  zeszłym roku wyszła około 300 350zł.
tarcze z zaciskami i samemu zrobilem adapter.
zdjecie podesle w sobote podszlifowania

Opublikowano
44 minuty temu, cooljakub napisał:

bo mozna to zrobic bez wymiany zwrotnicy i wahaczy i czego tam jeszcze potrzeba.
Mnie ta zabawa w  zeszłym roku wyszła około 300 350zł.
tarcze z zaciskami i samemu zrobilem adapter.
zdjecie podesle w sobote podszlifowania

druciarstwo które może Cię sporo kosztować jak się coś urwie

Opublikowano

Spoko Tomek zobaczmy co koledze wyszlo:wink:

Nie ma co od razu wieszac na nim psow.

Ja wiem ile kosztuje wymiana takich zwrotek wraz z lozyskami itd.

Juz same zwotki to kasa konkretna a jak ktos sie nie zna to zaplaci 500 lekko za same zwrotki.

U wodza siedzi zacisk z s8 brembo i juz lata to dlugo i jest ok.

Kolego powiedz a czy teraz po daniu tarczy z s5 zwrotka dalej wadzi dla tarczy????

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...