Robson17 Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 a tarcza 46 wysoka czy 52 tez podejdzie
wesz82 Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 Tarcza podejdzie od s4. Tomek ale ponoc wszystkie 17 ori audi zakryja 981/2...
mophk Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 4 godziny temu, wesz82 napisał: Tarcza podejdzie od s4. Tomek ale ponoc wszystkie 17 ori audi zakryja 981/2... "podobno" to słowo klucz. avusy 17" niby pomiesciły 360mm ale zrywały cięzarki. 345 wchodzi tam bez lipy ale jak napisał Dev, trzeba mierzyć. jak macie blisko do mnie (puławy) ot możecie do mnie wpasc ze swoim kolem i zmierzymy mam 345mm na zacisku z s4b6
przemolll Opublikowano 22 Marca 2017 Opublikowano 22 Marca 2017 (edytowane) próbował ktoś montować hamulce na tarczach z klockami z a7 356mm z et 52,4mm? w s6 c5 tak robią. klocki pasują do zacisku z phaetona i tarcza jest zbierana tak jak być powinna, po za tym powierzchnia cierna na tarczy z a7 jest większa niż z phaetona tak samo jest z klockiem. Normalnie by założyć 360mm z phaetona trzeba dać dystans 13mm z otworami centrującymi ponieważ tarcza nie wchodzi przez swoją wysokość 59.5mm, a gdyby tarcza z a7 et 52,4 weszła by bez dystansu na piastę to pozostałe 6 mm można by zebrać z jarzma które ma grubość 17mm, niektórzy w a6 zbierają 8mm. znalazłem także tarcze z mercedesa 360 z wysokością 51,5mm wtedy by można było zebrać 5mm. pytanie zwrotka z eski obsłuży tarcze 52,4mm? czekam na sugestie Edytowane 22 Marca 2017 przez przemolll
Robson17 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 prawdopodobnie nie wejdzie 345 pod moje Alu , ma ktoś pomysł na alternatywne zaciski zamiast S4B5 pod tarcze 321 ?
omzig Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Pany jakich felg szukać przy konwersji z 288mm na 320 + jednotlok z A6 C6? Chodzi mi o szerokość i ET, 16tki jak i 17tki...
mophk Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Godzinę temu, omzig napisał: Pany jakich felg szukać przy konwersji z 288mm na 320 + jednotlok z A6 C6? Chodzi mi o szerokość i ET, 16tki jak i 17tki... w avusa 3 czy tam 2 wchodzi 360mm i zrywa obciazniki, wiec kup avusa i z dyni. poza tym, czemu tylko 320? 345 w to wchodzi nie?
omzig Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Niedawno kupiłem A6 i niestety jak to bywa sprzedający nie do końca był szczery i powoli wychodzą kwiatki, które odrazu ogarniam i już kilka zł poszło... Teraz siedzi tam dwutlok, ale to kupa... A mam zaciski z A6 C6 na 320mm + nowe tarcze i klocki Textara z poprzedniego A4 B5, więc lepsze to niż to co jest.
Robson17 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 nie mogę znaleźć od czego pasują tarcze 330x32 pod zacisk brembo 6 tłoków 17 , pomoże ktoś ?
RumJanek Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 O tarcze i zaciski uderzaj do Tomka (Dev), masz w jego podpisie telefon to zadzwoń lub napisz pytanie w innym poście o hamulcach tam gdzie on najczęściej zagląda i ci pomoże.
Dev Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 19 godzin temu, Robson17 napisał: nie mogę znaleźć od czego pasują tarcze 330x32 pod zacisk brembo 6 tłoków 17 , pomoże ktoś ? ML W163-4
Lukaszhenleys Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Witam. Posiadam a4 b5 gdzie mam tarcze 312. Chce zamontować 320. Zwrotnice od s4 drogie."Czy mogę zadaptowac zawieszenie z b6 np.1.8t Alu zwrotnice, wahacze dolne,chyba półosie też(tego nie wiem)i heble jeden tłok z c6 i mamy 320???
Dev Opublikowano 28 Czerwca 2017 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Dnia 23.06.2017 o 08:01, Lukaszhenleys napisał: Witam. Posiadam a4 b5 gdzie mam tarcze 312. Chce zamontować 320. Zwrotnice od s4 drogie."Czy mogę zadaptowac zawieszenie z b6 np.1.8t Alu zwrotnice, wahacze dolne,chyba półosie też(tego nie wiem)i heble jeden tłok z c6 i mamy 320??? Możesz ale trzeba zmienić prosty wahacze i potrzebne są półosie
cooljakub Opublikowano 28 Czerwca 2017 Opublikowano 28 Czerwca 2017 (edytowane) Ja mam passata b5 przed liftem na zeliwnej zwrotnicy i dalem tarcze(347mm) i zacisk z audi a6c6 ale w tym roku zmieniłem na tarcze 345mm z S5 zeby pozbyc sie dystansu miedzy tarcza a zwrotnica bo felga za bardzo wystawala. Wykonałem adapter pod zacisk i delikatnie oszlifowałem zwrotnice dzieki zmianie tarcz na s5 urwalem jakies 6mm ktore pomoglo schowac kolo. Wiec idzie dac wieksze tarcze bez wielkich zmian w zawieszeniu Edytowane 28 Czerwca 2017 przez cooljakub
wesz82 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Mogłbys pokazac miejsca podfrezowania zwrotki?? Ciekawe jakby to sie miało do tarczy z s4b6...
Dev Opublikowano 28 Czerwca 2017 Opublikowano 28 Czerwca 2017 55 minut temu, cooljakub napisał: Ja mam passata b5 przed liftem na zeliwnej zwrotnicy i dalem tarcze(347mm) i zacisk z audi a6c6 ale w tym roku zmieniłem na tarcze 345mm z S5 zeby pozbyc sie dystansu miedzy tarcza a zwrotnica bo felga za bardzo wystawala. Wykonałem adapter pod zacisk i delikatnie oszlifowałem zwrotnice dzieki zmianie tarcz na s5 urwalem jakies 6mm ktore pomoglo schowac kolo. Wiec idzie dac wieksze tarcze bez wielkich zmian w zawieszeniu A po ....uj takie cuda ? na zwrotnicy S4 B5 wszystko jest p&p
cooljakub Opublikowano 29 Czerwca 2017 Opublikowano 29 Czerwca 2017 20 godzin temu, Dev napisał: A po ....uj takie cuda ? na zwrotnicy S4 B5 wszystko jest p&p bo mozna to zrobic bez wymiany zwrotnicy i wahaczy i czego tam jeszcze potrzeba. Mnie ta zabawa w zeszłym roku wyszła około 300 350zł. tarcze z zaciskami i samemu zrobilem adapter. zdjecie podesle w sobote podszlifowania
Dev Opublikowano 29 Czerwca 2017 Opublikowano 29 Czerwca 2017 44 minuty temu, cooljakub napisał: bo mozna to zrobic bez wymiany zwrotnicy i wahaczy i czego tam jeszcze potrzeba. Mnie ta zabawa w zeszłym roku wyszła około 300 350zł. tarcze z zaciskami i samemu zrobilem adapter. zdjecie podesle w sobote podszlifowania druciarstwo które może Cię sporo kosztować jak się coś urwie
wesz82 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Spoko Tomek zobaczmy co koledze wyszlo Nie ma co od razu wieszac na nim psow. Ja wiem ile kosztuje wymiana takich zwrotek wraz z lozyskami itd. Juz same zwotki to kasa konkretna a jak ktos sie nie zna to zaplaci 500 lekko za same zwrotki. U wodza siedzi zacisk z s8 brembo i juz lata to dlugo i jest ok. Kolego powiedz a czy teraz po daniu tarczy z s5 zwrotka dalej wadzi dla tarczy????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się