Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Budowa układu wydechowego w Audi A4 B6/B7 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

DP 2,75>2,5" środkowy przelot AWG 88cm, i końcowy wmsport z nierdzewki! Narazie tak to gada. Jutro ogarnięcie wieszaków i nagram coś lepszym sprzętem, i na drodze!

Nowy film!

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Bardzo podobny setup do mojego obecnego :) Bardzo ładnie brzmi ;) Masz 150KM, czy coś dłubnięte, bo u mnie się szybciej wkręca, chyba że to był spokojny starcik :) ?

Opublikowano

Pełna seria 150km. Ale dużo lepiej sie wkręca na obroty, myślałem ze to będzie lekko zauważalne, ale jest różnica! Wygluszylem bagażnik matami i miejsce pod kanapa tez, i jest lepiej w środku, jeszcze czekam na kuriera z pianka i będzie w trasie bajka!

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Tak myślałem ;) Rób program to nie poznasz auta, a przyspieszenie będzie duuuuużo lepsze, na filmiku widać te 150KM, po programie byłoby dużo lepiej ;) Powodzenia, w dalszych modach ;)

Opublikowano

Witam

Podepnę się pod temat

Mam u siebie wywalony kat i zrobiony DP reszta w standardzie jak w Quattro ori tłumik środkowy i ori tłumiki końcowe

Środkowy zaczyna gnić+ łącznik elastyczny do wymiany i tu moje pytanie czym zastąpić środkowy tłumik aby to normalnie chodziło?

Chce zrobić całość z kwasiaka czyli łącznk, tłumik środkowy i rury z kwasiaka, ori dwa tylne tłumiku są z kwasiaka

Nie zależy mi na dżwięku i na dodatkowej mocy,może być delikatnie więcej dB ale żeby było w normie

Auto z DP i bez kata już takie kupiłem

Opublikowano

DP 2,75>2,5" środkowy przelot AWG 88cm, i końcowy wmsport z nierdzewki! Narazie tak to gada. Jutro ogarnięcie wieszaków i nagram coś lepszym sprzętem, i na drodze!

Nowy film!

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Witam.

PANOWIE MOŻNA LINK DO TYCH KOŃCOWYCH TŁUMIKÓW " wmsport z nierdzewki "

POZDRAWIAM

Opublikowano (edytowane)

.

Edytowane przez Stg
Opublikowano
Dnia 6.12.2016 o 20:53, Stg napisał:

Witam, odgrzewam temat :)

Mam 1.8t bexa w serii, tylko dp 2.75>2.5 cala zamiast kata wrzucony, wywalona sai, sonda i wyprogramane wszystko.

Powoli myślę nad osiągnięciem podobnego brzmienia jak u Docki95 lub ShatyMK.

Czy nie lepiej dać środkowy przelotowy w puszcze z wbudowanym Y pipe czyli wejscie na 1 rure i wyjście z puszki na 2 zamiast dawać taki typu AWG i za nim dokładać jeszcze Y pipe osobno?

Jaka jest średnica seryjych rur wydechu od dp do środkowego i za środkowym?

Nie wiem o jakiej średnicy montażowej kupić środkowy żeby pasował do seryjnych rur.

Myślę o takim środkowym:

http://www.racingfactory.pl/tlumik-srodkowy-

turboworks-lt-06-center-25-dual-225-id-3545.html

Czy lepiej jednak dać taki i do niego Y pipe?

http://www.racingfactory.pl/tlumik-srodkowy-turboworks-225-id-3533.html

Jeszcze o czymś takim myślę:

https://masterpart.pl/produkt/tlumik-magnaflow-18145/

 

I jak kolego kupiłeś któryś ten środkowy tłumik?? 

Opublikowano (edytowane)

Póki co się wstrzymałem.

Edytowane przez Stg
Opublikowano

Gdzieś czytałem że wydech z 1.8TQ jest taki sam jak z 1.9tdi Q.
Ktoś to potwierdzi?
Poza tym jest gdzie zdobyć kompletny wydech o większej średnicy niż standardowy?

Pozdrawiam
Rum

Opublikowano

Czy jest identyczny to nie wiem, ale ludzie przerabiają z jednego wydechu na podwójny bez problemu, oczywiście quattro do quattro, ośka do ośki. Większy możesz kupić z S4

Opublikowano (edytowane)

Czy b6 ma taki sam układ jak RS4 B7?
Na zdjęciu wygląda bardzo podobnie.

Pozdrawiam
Rum
 

Edytowane przez RumJanek
Opublikowano

Kiedyś w pasku 18t wyciąłem środkowy tłumik.Jak się jeździ po miejscu to ujdzie ale po autostradzie to uszy więdną więc ponownie wstawiłem te 20 kg złomu.

Opublikowano

zaczynam brac sie za budowe ukladu wydechowego(mody na okolice 300km) Dp 2,75 i teraz nie wiem leciec dalej calosc 2,75 czy 2,5? koncowe mam od Baq garage. bez srodkowego bedzie ok czy duzy halas bedzie?

Opublikowano

Czy duży hałas czy nie to już zależy co kto rozumie pod pojęciem duży :D Ale przelot 2,5' czy 2,75' tylko z końcowymi wydechami tuningowymi to musi się drzeć nie ma bata,  moim zdaniem.  Jednak środkowy który będzie spełniał swoją funkcję i wyciszał to też musi być coś wyższej półki, jakieś maleństwa po 200zł jakoś specjalnie tego nie robią. 

Opublikowano
48 minut temu, XsiX napisał:

Czy duży hałas czy nie to już zależy co kto rozumie pod pojęciem duży :D Ale przelot 2,5' czy 2,75' tylko z końcowymi wydechami tuningowymi to musi się drzeć nie ma bata,  moim zdaniem.  Jednak środkowy który będzie spełniał swoją funkcję i wyciszał to też musi być coś wyższej półki, jakieś maleństwa po 200zł jakoś specjalnie tego nie robią. 

u siebie w 1,8t mam tylko DP 2.75' i brzmi tak

 

podczas jazdy jest cicho w środku, nie słychać tego

Opublikowano

Jakis środkowy który zniweluje mi rezonans budy i wyciszy polecasz?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
3 godziny temu, XsiX napisał:

Czy duży hałas czy nie to już zależy co kto rozumie pod pojęciem duży :D Ale przelot 2,5' czy 2,75' tylko z końcowymi wydechami tuningowymi to musi się drzeć nie ma bata,  moim zdaniem.  Jednak środkowy który będzie spełniał swoją funkcję i wyciszał to też musi być coś wyższej półki, jakieś maleństwa po 200zł jakoś specjalnie tego nie robią. 

Po przejsciu z Civica krecącego sie do prawie 9tys i krotkiej skrzyni f,d 4,85 jadac teraz b7 mam wrazenie ze jade elektrycznym haha ide na zywioł zobaczymy jak bedzie bez srodkowego.. bedzie meczyl na trasie to cos sie wspawa

Opublikowano

Witam klubowiczów

Mam takie pytanie odnosnie zrobienia przelotowego ukladu wydechowego.

Silnik 1.8t wysech na dwie strony.

Posiadam w nim gaz stag 300

Czy jesli usune wydechy koncowe i wsyawiw z kwasowki czy nie bedzie to mialo negatywnego wplywu na instalacje lpg ? Turbine i inne podzespoly?

Czytalem sa na peawde rozne opinie, unni doradzaja usunac tylko srodkowy i wstawic rure kwasowa i koncowy zostaje w serii i efekt tez jest dobry.

Wiec jak myslicie  koledzy? Jakies porady co i jak? 

Opublikowano

Witam, pragnę dołączyć się do tematu...Założyłem w moim 1.8T 163hp końcowe tłumiki ulter sport, jednak uzyskany efekt ani trochę mnie nie satysfakcjonuje, nie ma praktycznie żadnej różnicy między serią a tym co jest teraz, może bardzo delikatny basowy pomruk, który przy prędkości powyżej 130km/h jest lepiej słyszalny jednak ja chciałbym żeby wydech był głośniejszy przy niższych obrotach jednocześnie oczywiście chciałbym żeby dało się tym jeździć w trasę i żeby nie brzmiało jak 25 letni civic...dodam, że mam kata...doradzi mi ktoś co lepiej zamontować zamiast środkowego tłumika...czy jakiś sportowy tłumik czy np strumienicę i czy da się zrobić wejście z końcowych puch za pomocą y- pipe tak żeby zamontować środek z jednym wejściem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...