ShatyMK Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 DP 2,75>2,5" środkowy przelot AWG 88cm, i końcowy wmsport z nierdzewki! Narazie tak to gada. Jutro ogarnięcie wieszaków i nagram coś lepszym sprzętem, i na drodze! Nowy film! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Bardzo podobny setup do mojego obecnego Bardzo ładnie brzmi Masz 150KM, czy coś dłubnięte, bo u mnie się szybciej wkręca, chyba że to był spokojny starcik ?
Docki95 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Pełna seria 150km. Ale dużo lepiej sie wkręca na obroty, myślałem ze to będzie lekko zauważalne, ale jest różnica! Wygluszylem bagażnik matami i miejsce pod kanapa tez, i jest lepiej w środku, jeszcze czekam na kuriera z pianka i będzie w trasie bajka! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ShatyMK Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Tak myślałem Rób program to nie poznasz auta, a przyspieszenie będzie duuuuużo lepsze, na filmiku widać te 150KM, po programie byłoby dużo lepiej Powodzenia, w dalszych modach
Mateos Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Witam Podepnę się pod temat Mam u siebie wywalony kat i zrobiony DP reszta w standardzie jak w Quattro ori tłumik środkowy i ori tłumiki końcowe Środkowy zaczyna gnić+ łącznik elastyczny do wymiany i tu moje pytanie czym zastąpić środkowy tłumik aby to normalnie chodziło? Chce zrobić całość z kwasiaka czyli łącznk, tłumik środkowy i rury z kwasiaka, ori dwa tylne tłumiku są z kwasiaka Nie zależy mi na dżwięku i na dodatkowej mocy,może być delikatnie więcej dB ale żeby było w normie Auto z DP i bez kata już takie kupiłem
bartekzks Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 DP 2,75>2,5" środkowy przelot AWG 88cm, i końcowy wmsport z nierdzewki! Narazie tak to gada. Jutro ogarnięcie wieszaków i nagram coś lepszym sprzętem, i na drodze! Nowy film! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Witam. PANOWIE MOŻNA LINK DO TYCH KOŃCOWYCH TŁUMIKÓW " wmsport z nierdzewki " POZDRAWIAM
Docki95 Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 http://sklep.carshop.com.pl/?11,tlumik-sportowy-podwojny-wm-sport-nierdzewka-2x90 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Stg Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 (edytowane) . Edytowane 6 Lipca 2017 przez Stg
Łuki28.08 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Dnia 6.12.2016 o 20:53, Stg napisał: Witam, odgrzewam temat Mam 1.8t bexa w serii, tylko dp 2.75>2.5 cala zamiast kata wrzucony, wywalona sai, sonda i wyprogramane wszystko. Powoli myślę nad osiągnięciem podobnego brzmienia jak u Docki95 lub ShatyMK. Czy nie lepiej dać środkowy przelotowy w puszcze z wbudowanym Y pipe czyli wejscie na 1 rure i wyjście z puszki na 2 zamiast dawać taki typu AWG i za nim dokładać jeszcze Y pipe osobno? Jaka jest średnica seryjych rur wydechu od dp do środkowego i za środkowym? Nie wiem o jakiej średnicy montażowej kupić środkowy żeby pasował do seryjnych rur. Myślę o takim środkowym: http://www.racingfactory.pl/tlumik-srodkowy- turboworks-lt-06-center-25-dual-225-id-3545.html Czy lepiej jednak dać taki i do niego Y pipe? http://www.racingfactory.pl/tlumik-srodkowy-turboworks-225-id-3533.html Jeszcze o czymś takim myślę: https://masterpart.pl/produkt/tlumik-magnaflow-18145/ I jak kolego kupiłeś któryś ten środkowy tłumik??
Stg Opublikowano 17 Stycznia 2017 Opublikowano 17 Stycznia 2017 (edytowane) Póki co się wstrzymałem. Edytowane 6 Lipca 2017 przez Stg
RumJanek Opublikowano 17 Stycznia 2017 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Gdzieś czytałem że wydech z 1.8TQ jest taki sam jak z 1.9tdi Q. Ktoś to potwierdzi? Poza tym jest gdzie zdobyć kompletny wydech o większej średnicy niż standardowy? PozdrawiamRum
bjoern Opublikowano 17 Stycznia 2017 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Czy jest identyczny to nie wiem, ale ludzie przerabiają z jednego wydechu na podwójny bez problemu, oczywiście quattro do quattro, ośka do ośki. Większy możesz kupić z S4
RumJanek Opublikowano 17 Stycznia 2017 Opublikowano 17 Stycznia 2017 (edytowane) Czy b6 ma taki sam układ jak RS4 B7? Na zdjęciu wygląda bardzo podobnie. Pozdrawiam Rum Edytowane 30 Stycznia 2017 przez RumJanek
roger18sx Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Kiedyś w pasku 18t wyciąłem środkowy tłumik.Jak się jeździ po miejscu to ujdzie ale po autostradzie to uszy więdną więc ponownie wstawiłem te 20 kg złomu.
S1Pawlak Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 zaczynam brac sie za budowe ukladu wydechowego(mody na okolice 300km) Dp 2,75 i teraz nie wiem leciec dalej calosc 2,75 czy 2,5? koncowe mam od Baq garage. bez srodkowego bedzie ok czy duzy halas bedzie?
XsiX Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Czy duży hałas czy nie to już zależy co kto rozumie pod pojęciem duży Ale przelot 2,5' czy 2,75' tylko z końcowymi wydechami tuningowymi to musi się drzeć nie ma bata, moim zdaniem. Jednak środkowy który będzie spełniał swoją funkcję i wyciszał to też musi być coś wyższej półki, jakieś maleństwa po 200zł jakoś specjalnie tego nie robią.
WYSKUN Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 48 minut temu, XsiX napisał: Czy duży hałas czy nie to już zależy co kto rozumie pod pojęciem duży Ale przelot 2,5' czy 2,75' tylko z końcowymi wydechami tuningowymi to musi się drzeć nie ma bata, moim zdaniem. Jednak środkowy który będzie spełniał swoją funkcję i wyciszał to też musi być coś wyższej półki, jakieś maleństwa po 200zł jakoś specjalnie tego nie robią. u siebie w 1,8t mam tylko DP 2.75' i brzmi tak podczas jazdy jest cicho w środku, nie słychać tego
Docki95 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Jakis środkowy który zniweluje mi rezonans budy i wyciszy polecasz? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
S1Pawlak Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 3 godziny temu, XsiX napisał: Czy duży hałas czy nie to już zależy co kto rozumie pod pojęciem duży Ale przelot 2,5' czy 2,75' tylko z końcowymi wydechami tuningowymi to musi się drzeć nie ma bata, moim zdaniem. Jednak środkowy który będzie spełniał swoją funkcję i wyciszał to też musi być coś wyższej półki, jakieś maleństwa po 200zł jakoś specjalnie tego nie robią. Po przejsciu z Civica krecącego sie do prawie 9tys i krotkiej skrzyni f,d 4,85 jadac teraz b7 mam wrazenie ze jade elektrycznym haha ide na zywioł zobaczymy jak bedzie bez srodkowego.. bedzie meczyl na trasie to cos sie wspawa
Indywidualny Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 Witam klubowiczów Mam takie pytanie odnosnie zrobienia przelotowego ukladu wydechowego. Silnik 1.8t wysech na dwie strony. Posiadam w nim gaz stag 300 Czy jesli usune wydechy koncowe i wsyawiw z kwasowki czy nie bedzie to mialo negatywnego wplywu na instalacje lpg ? Turbine i inne podzespoly? Czytalem sa na peawde rozne opinie, unni doradzaja usunac tylko srodkowy i wstawic rure kwasowa i koncowy zostaje w serii i efekt tez jest dobry. Wiec jak myslicie koledzy? Jakies porady co i jak?
Alejandro Sosa Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 Witam, pragnę dołączyć się do tematu...Założyłem w moim 1.8T 163hp końcowe tłumiki ulter sport, jednak uzyskany efekt ani trochę mnie nie satysfakcjonuje, nie ma praktycznie żadnej różnicy między serią a tym co jest teraz, może bardzo delikatny basowy pomruk, który przy prędkości powyżej 130km/h jest lepiej słyszalny jednak ja chciałbym żeby wydech był głośniejszy przy niższych obrotach jednocześnie oczywiście chciałbym żeby dało się tym jeździć w trasę i żeby nie brzmiało jak 25 letni civic...dodam, że mam kata...doradzi mi ktoś co lepiej zamontować zamiast środkowego tłumika...czy jakiś sportowy tłumik czy np strumienicę i czy da się zrobić wejście z końcowych puch za pomocą y- pipe tak żeby zamontować środek z jednym wejściem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się