kkt Opublikowano 7 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2021 W dniu 5.07.2021 o 18:21, marcin1984r2 napisał: Od nagle im nie odpalił z dnia na dzien Niech mechanik odpowietrzu układ paliwowy komputerem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekmichalczyk Opublikowano 9 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2021 Możliwe że pompa się zawiesiła . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi14101 Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 (edytowane) Ja tez się męczę z odpaleniem auta po czyszczeniu wtrysków… Naoglądałem się na YT jak to sprawnie idzie i wziąłem się za rozbieranie wtrysków. Poszło bez przeszkód, rozebrałem każdy po kolei i wymyłem w myjce ultradźwiękowej. Syfu było co nie miara.. Ale problem w tym ze nie mogę odpalić auta, już drugi dzień się mecze.. Zrobilem ogromny błąd ze nie włączyłem odpowietrzania VCDSem, zacząłem od razu kręcić rozrusznikiem. Potem dopiero znalazłem jak można odpowietrzyć układ VCDSem. Po kilkukrotnych próbach odpowietrzania kompem i poluźnienia nakrętek na wtryskach przestało mi lecieć powietrze z paliwem, leci już same paliwo ale auto dalej nie odpala.. nie mam nigdzie opiłków leci czyste paliwo, ale mimo wszystko ciśnienie rzeczywiste różni się ogromnie od zadanego .. Zadane jest około 265000 hPa, a ja mam Max. 30000 hPa przy kręceniu rozrusznikiem, jak przestane kręcić to spada do 10000. Błąd zbyt niskiego ciśnienia wyskoczył tylko dwa razy, już nie wraca … Nie wiem już co mam myślec.. pompe zatarlem ? Tak sobie pomyślałem ze mogłem wtryski pomylić kolejnością … Będzie to miało wpływ na odpalenie silnika ? Edytowane 12 Lipca 2021 przez tomi14101 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 12 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2021 Każdy wtryskiwacz ma nabity kod, możesz porównać z wartościami zapisanymi w sterowniku silnika. Co do problemu z odpalaniem to sprawdź ile paliwa leci na przelew. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi14101 Opublikowano 12 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2021 Wiem właśnie, do 15:30 jestem w pracy, jak wrócę to od razu porównam wartości zapisane po kolei z wtryskami. Tylko zastanawia mnie to czy w przypadku gdybym pomylił wtryski to sterownik nie pozwoli wtedy na odpalenie silnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 12 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2021 Nie spotkałem się żeby nie chciał odpalić, prędzej by kulawo pracował niż w ogóle nie chciał odpalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi14101 Opublikowano 12 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2021 Tak właśnie myslalem… No ale mimo wszystko sprawdzę je. a coś z tym ciśnieniem mógłbyś mi jeszcze podpowiedzieć? z tego co rozumiem to powinno być około 26bar na listwie, a są tylko 3 bary. Tylko to wartości mierzone tylko przy kręceniu rozrusznikiem .. Jak auto odpalone te wartości się wtedy zwiększają ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 12 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2021 Na obrotach jałowych jest około 200-250bar - nie pamiętam dokładnie. Sprawdź ile idzie w przelew, wtedy będziesz wiedział gdzie się podziewa ciśnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi14101 Opublikowano 12 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2021 Ok kumam ! ? tak zrobię. jezeli będzie szło w przelew wszystko to znaczy ze wtryski zawieszone ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 12 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2021 (edytowane) No coś na pewno źle żłożyłeś. Edytowane 12 Lipca 2021 przez kuebk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi14101 Opublikowano 12 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2021 (edytowane) Dobra kumam, cieszył bym się jakby tak było ? z tym ze robiłem tak ze jak pierwszy rozebrałem to robiłem zdjęcia, a jak zaczynałem składać to rozebrałem jeszcze drugi delikatnie tak żeby upewnić się jak on tam sobie w środku wyglada.. I heja .. Ale oczywiście mogłem coś źle zrobić.. nie jestem serwisantam ? tylko ze starałem ze je wszystkie pod ropą złożyć żeby nie były suche w środku, ten silowniczek tez zalany był ropą.. Kurde zgłupiałem… Ale trzeba jakoś temat rozwiązać ? dziekuje Ci bardzo Kolego za podpowiedzi !! wiec, tak wtrysków nie pomyliłem, druga sprawa jak zacząłem kręcić z podłączonymi rurkami do przelewów to chwile nic nie było a potem dość szybko wszystkie cztery zaczęły przelewać. Niem wiem do jakiej tu teraz prędkości porównać ale moim zdaniem przy obrotach silnika kręconego przez rozrusznik dość szybko przelatuje… Tak patrzę teraz normalne testy przelewowe ze sprawnym układem na YT to w porównaniu do nich to u mnie leci z 4 razy szybciej … Tylko nasuwa mi się pytanie, czy to normalne podczas kręcenia rozrusznikiem przy nie oddalonym silniku ? Czy faktycznie mam zacięte wszystkie 4 wtryski. Dodam tylko ze skręcałem je bez użycia klucza dynamometrycznego.. ? moglem je dokręcić za mocno ? Lub za słabo i przez to są zacięte ? Edytowane 12 Lipca 2021 przez tomi14101 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkt Opublikowano 13 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2021 Witam. W moim ciśnienie jest 250 bar na rozgrzanym i na jałowym biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duzy616 Opublikowano 13 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2021 Polecicie kogoś do sprawdzenia pompy? Mam namyśli zakład regenerujący. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 14 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2021 13 godzin temu, duzy616 napisał: Polecicie kogoś do sprawdzenia pompy? Mam namyśli zakład regenerujący. Diesel System Podkowiński Bogdan Nadarzyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi14101 Opublikowano 14 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2021 U mnie temat rozwiązany, sam jestem sobie winny? okazalo się to co przewidywałem, czyli wtryski były zbyt mocno skręcone, czyli innymi słowy mówiąc brak wiedzy = koszta, w tym przypadku 300€ za regenerowane wtryski, koszt niewygórowany ponieważ oddalem swoje w rozliczeniu. Panowie z Gladbeck rozwiązali sprawę w 20 minut, podłączyli pod maszynę, zadali ciśnienie i zero reakcji. Dodatkowo w jednym kulał już elektromagnes. Wrocilem z 4 regenerowanymi wtryskami, po kodowaniu i odpowietrzeniu auto odpaliłem praktycznie za drugim obrotem silnika … Można powiedzieć ze od strzała. wszystko chodzi jak należy, Mimo wszystko dzieki za wszystkie podpowiedzi ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GR73CHU Opublikowano 25 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2021 Witam, auto nie odpala, błąd p008700. Zatankowałem samochód, przejechałem nim około 10km i zapaliła się kontrolka świec żarowych. Mam duże opiłki w pompie i pytanie co trzeba teraz wymienić? I ile kosztuje czyszczenie układu paliwowego w Audi a4 b8 CAHA? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 25 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2021 Pompa do wymiany, injektory do sprawdzenia ewentualna wymiana, filtr do wymiany reszta do płukania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GR73CHU Opublikowano 25 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2021 (edytowane) 34 minuty temu, Muskel1 napisał: Pompa do wymiany, injektory do sprawdzenia ewentualna wymiana, filtr do wymiany reszta do płukania. Czyli nie trzeba wymieniać pompy paliwa tej przy baku, pompy paliwa przy filtrze paliwa i tego zaworu na tej listwie? Edytowane 25 Września 2021 przez GR73CHU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirty.73 Opublikowano 25 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2021 trzeba..zajrzyj do pompy w baku,to się zdziwisz..jeśli ma być dobrze,to od zbiornika po wtryski wymiana układu paliwowego...wymyjesz jedynie ultradźwiękowo listwę ,metalowe i plastikowe przewody paliwowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spiter Opublikowano 27 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2021 W dniu 22.06.2015 o 07:16, kobuzzz napisał: Postaram sie dzisiaj po pracy cos nagrac i wrzucic. Ktos mial taki objaw (trykanie) u siebie jak pompa siadala? Na VCDS brak bledow. I jak tam rozwiązałeś wtedy problem? Czy już nie pamiętasz :p U mnie cyka tak ze w budzie przy ok 1400obr słychać pod maską i nie wiem co robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się