Dev Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Nie, te zaciski wystepowaly tylko w A6C5, blokowanie zacisku wzgledem jarzma na drucie. http://images49.fotosik.pl/368/26ec8a2ba7fdfd15med.jpg
michu10 Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 Dev jak moge Cie prosic odezwij sie na pw, mam kilka pytan i sprawe do Ciebie a nie chce zasmiecac tematu.
sk8rudex Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 Siemka, mam pytanie. Mam do wymiany wszystkie heble, tył + przód, tarcze + klocki.. Mam 1.9tdi 143km.. docelowo 170km.. Zastanawiam się nad przejściem na 312, ale jest ale.. Budżet, więc: 1. Lepiej kupić dobre markowe tarcze + klocki 288 2. Szukać jarzm i robić swap na 312, ale wtedy już gorsze tarcze i klocki, bo budżet się zmniejszy.. No i czy ogólnie warto przeskakiwać z 288 na 312.. Samochód użytkowany codziennie, sporadycznie ostrzejsza jazda..
pioteros Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 ani to ani to nie hamujenie spodziewaj sie cudow po przejsciu na 312 jak juz chcesz szalec to cos grubszego szczegolnie jak szczypiesz sie z kasa
sk8rudex Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 (edytowane) Właśnie o to mi chodzi czy jest mocno odczuwalna różnica przy normalnej jeździe między 288 a 312, czy warto dopłacać 200 za jarzma i około 100 na tarczach 312.. Czy warte to jest ponad 300zł między 288...? Powyżej 312 nawet nie myślę, aby iść... Aaaa.. i jeszczcze osłony przydałoby się wymienić, a to dodatkowy koszt.. Edytowane 26 Maja 2015 przez sk8rudex
pioteros Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 oslony te same jesli masz czujniki zuzyciawedlug mnie nie warto lepiej uzbierac kase do czegos lepszego
sk8rudex Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 (edytowane) Osłony jednak też.. Zobacz jaka jest różnica między 288, a 312.. OK. Mnie nie interesuje coś lepszego\większego, więc raczej zostanę przy 288, chyba że wyrwę w miarę tanio od nieświadomego sprzedawcy jarzma 451... W sumie dla mnie jedynym argumentem jest ze 312 ciut lepiej wygląda niż 288.. i chyba nie warte te kilkanaście mm jest tych paru stówek.. Edytowane 26 Maja 2015 przez sk8rudex
koziol1172 Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 Ja jarzma kupilem za 60 zl kpl podjedz na szrot bo na allegro wiedza do czego je ludzie kupuja W moim przypadku hebel jest lepszy
omzig Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 (edytowane) Osłony jednak też.. Zobacz jaka jest różnica między 288, a 312.. OK. Mnie nie interesuje coś lepszego\większego, więc raczej zostanę przy 288, chyba że wyrwę w miarę tanio od nieświadomego sprzedawcy jarzma 451... W sumie dla mnie jedynym argumentem jest ze 312 ciut lepiej wygląda niż 288.. i chyba nie warte te kilkanaście mm jest tych paru stówek.. Np w S4 B5 osłony tarcz (320mm) sa takie same jak te na dole. Wydaje mi się, że im nowsze auto to bardziej kombinowali z tymi osłonami. Edytowane 27 Maja 2015 przez omzig
pioteros Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 Osłony jednak też.. Zobacz jaka jest różnica między 288, a 312.. OK. Mnie nie interesuje coś lepszego\większego, więc raczej zostanę przy 288, chyba że wyrwę w miarę tanio od nieświadomego sprzedawcy jarzma 451... W sumie dla mnie jedynym argumentem jest ze 312 ciut lepiej wygląda niż 288.. i chyba nie warte te kilkanaście mm jest tych paru stówek.. zarowno jedne i drugie byly czy to w 288 czy w 312 kwestia tego czy byly czujniki zuzycia klockow, wtedy oslony czesciej byly wieksze a jak nie bylo czujnikow oslony byly takie jak te ponizej wieksze oslony z 288 pasuja idealnie pod 312mm a nawet 320
sk8rudex Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 Ja mam czujniki... Zobaczę jaką mam osłonę, ale wydaje mi się, że tą małą, chociaż mogę się mylić.. dzięki za wszelkie info! Poszukam jarzm przez 2 tyg. jeszcze.. jak wyrwę w miarę tanio przerzucę się na 312, jak nie, zostaje przy 288
misiek95 Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 Siema! Panowie czy w poliftowych a6c5 2.5tdi są alu zwrotnice? Bo mam możliwość podmianki całego zawiasu (zwrotnice, półosie, wahacze dół, klocki, tarcze) z takiego właśnie auta za free i sie zastanawiam czy warto? Wiem że do hebli 312 wystarczą jarzma 451 no ale z tego co zrozumiałem to alu zwrotnice otwierają droge do większych hebli w przyszłości?
pioteros Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 po 2002 roku mialy alu chyba z tego co pamietam
misiek95 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 które z tych alusów upcham na hebel 320? najbardziej by mi odpowiadały te pierwsze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się