tom5151 Opublikowano 1 Lipca 2014 Opublikowano 1 Lipca 2014 Cześć, odkąd mam audi 1.8T BFB zawsze zastanawiam się czemu auto, można powiedzieć wolno reaguje na gaz, wkręcanie sie na luzie nie jest tak dynamiczne. Dla porównania brat ma Honde Civic z 99r z silnikiem 1.4 90 koni i tam jak dotknę tylko gazu ona od razu sie wkreca, szybko reaguje, a w audi to trzeba mocniej wcisnąć lub po prostu dlużej sie czeka na reakcje. Czy jest to spowodowane posiadaniem turbiny? Nie bardzo sie orientuję gdyż wcześniej miałem do czynienia tylko z automatami z silnikiem diesla. Z góry dziekuję za odpowiedzi
kawowy19 Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 u mnie jest podobnie. Też jakby wolno się wkręcał, jakby turbodziura czy coś. U mnie jest mułowaty do ok 2tys, wyżej reakcja jest zupełnie inna. Założyłem kiedyś temat o tym ale porobiłem logi i forumowicze po analizie pisali że jest wsio ok, więc tak jeżdżę
michalm320 Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Nie porównuj silnika Audi do silnika Hondy. Audi się jeszcze wiele musi od Hondy nauczyć w kwestii budowy silników Też miałem Civic'ka z 97 roku 1.5Vtec 114KM i był to majstersztyk pod wieloma względami.
kawowy19 Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 poza tym, myślę że istotna jest kwestia za audi jest z turbo a honda bez. Wolnossące inaczej reagują na gaz tak mi się wydaje bynajmniej.
Damis Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Silniki hondy to silniki wysokoobrotowe kreca sie do wyzszych obrotow o wiele niz Audi wiec moze to tym spowodowane Tez nie do konca wiadomo co dla Ciebie moze byc "wolno"
bin85 Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Dokładnie, też to zauważyłem w porównaniu z nissanem 1,4 16V i mazdą 1,5 16V że szybciej wchodzą na obroty
gregor10 Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 odnosnie technologi to bzdura 1.8t w budzie a4 ma specjalnie zmulona reakcje na pedał gazu sprawdzcie jak reaguje na pedał gazu S3 jakie przeznaczenie auta taka reakcja, a4 to ma być wygodne , komfortowe i nie szarpiace auto , wiec reackaja na pedal gazu musi byc jak mucha w smole
tom5151 Opublikowano 3 Lipca 2014 Autor Opublikowano 3 Lipca 2014 gregor10, w sumie możesz mieć racje Pare dni temu miałem okazję pośmigać subaru torowym, tam to jest reakcja na gaz niesamowita
skerim Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 Porównajcie jeszcze masy samochodów, nasze wypasione d...owozy do najlżejszych nie należą i ich bezwładność trzeba pokonać
kawowy19 Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 tylko wydaje mi sie że autorowi postu chodzi o reakcje stricte na gaz, nawet na postoju. Po prostu jakby wolno się wkręcał, ale najwyrażniej ten typa tak ma
Fr0styyy. Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 Może to przez elektroniczną przepustnice..
bin85 Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 Też przyszło mi to do głowy aby sprawdzić jak szybko otwiera się przepustnica po wciśnięciu gazu w podłogę, bo wszystkie samochody które porównywałem miały na linkę więc reakcja jest natychmiastowa
tom5151 Opublikowano 5 Lipca 2014 Autor Opublikowano 5 Lipca 2014 No właśnie, bo tu jest elektroniczna! Pamiętam że jak oglądałem E46 2.2 benzyna to też tak miała, ale już kolegi e36 wkreca sie szybciutko.
JawoR36 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 To wina tylko i wyłącznie przepustnicy elektronicznej. Nadal po przesiadce ze 180 AJL'a na manualu nie mogę się przyzwyczaić. Małyszem ani się nie da bokiem polatać na suchym ani dynamicznie ruszyć, po prostu sprawia wrażenie topornego, przez ów elektronikę. W AJLu musnęło się gaz i czuło się, że auto jedzie, a tutaj lipa.
rafzuczek Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Witam chciałby się podpiąć do tematu i może ktoś coś mi pomoże. Chodzi o to że założyłem Gaz ( niestety musiałem) i po zrobieniu około 300 km włączyła mi się kontrolka elektroniki silnika i przestał działać wskaźnik pokazujący ilość paliwa ( silniki chodzi normalnie, nie grzeje się). Czy jest to spowodowane przez to że założyłem GAZ?? Jeżeli ktoś ma pojęcie to proszę o pomoc. Pozd.
edekxp Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 (edytowane) Kolego nikt tu nie ma czarodziejskiej kuli. Sprawdź błędy vagiem to coś się rozjaśni. Prawdopodobnie wina montażu i strojenia lpg. Co do wskaźnika to paliwo masz? Może lpg podpiera się benzyną i się skończyła Edytowane 10 Sierpnia 2014 przez edekxp
rafzuczek Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Tak benzyny jest może nie za dużo ale jest. A wskazówka leży poprostu. A silnik nie powinien brać benzyny jak mam na gazie. Podłącze i napisze co i jak.
Olszak86 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Silnik wspomaga sie benzyna przy wysokich obrotach Wysłane z mojego onetouch EVO7 przy użyciu Tapatalka
edekxp Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Silnik wspomaga sie benzyna przy wysokich obrotach Wysłane z mojego onetouch EVO7 przy użyciu Tapatalka Nie powinien jak instalacja jest dobra i dobrze zestrojona
Łukasz13 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Jak była rezerwa to nic dziwnego że wskazówka opadła, zatankuj z 15l i wskazówka pujdzie do góry, co do reszty to vag.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się