Buchcio080 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Witam. Jak w temacie. Proszę o fachowe rady
Rabbi Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 nie tylko można,a nawet trzeba gdyż 10W40 jest bardziej do Poloneza czy Fiata 125P rozumiem że motor 1.8T....więc lej 5W40 lub 0W40 Valvoline,Motul,LM.
SebolA4 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 gdyby zaczął brać olej zalej 5W50
wampir Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Olej to nie majątek. Ja bym na Twoim miejscu kupił jeden z polecanych olejów 5W40 i płukanke np Millers.
Cez032 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Też mam taki przypadek. Chcę kupić b6 do którego w maju 2014 roku, facet zalał 10w40 . Czyil bez problemu można zalać 5w40, tylko jak wypłukać ten stary? dodam że jest to b6 1.8T 163HP LPG
moskal Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 (edytowane) tylko jak wypłukać ten stary? płukanką Edytowane 14 Sierpnia 2014 przez moskal
Buchcio080 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Jak się robi ta plukanke?? Jest to bezpieczne?
wampir Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Ja używałem Millersa bo jeden z tańszych i znajomi sprawdzili. Uzywali przy autach o dużych przebiegach. Auto masz rozgrzane, wjeżdżasz na kanał. Wlewasz płukankę przez wlew oleju i zostawiasz silnik pracujący na 15-20 min. Na opakowaniu pisze dokładnie ile. Po upływie wspomnianego czasu spuszczasz olej i zostawiasz niech wszystko dobrze ścieknie. Jak ścieknie to zmieniasz filtr oleju. Zakrecasz śrube "spustową" i wlewasz nowy olej. Nie ma żadnej filozofii. Ja kupowałem Oleje, filtry i inne graty do wymiany u kolegi z forum o nicku Dzik
szczur_84 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 (edytowane) płykankę lepiej wlać przez bagnet oleju bo wtedy lepiej wypłuczę komorę silnika a jak wlejesz przez korek wlewu oleju to może wypłukać szklanki i zaczną dzwonic wiem że niektórzy napiszą że bzdury piszę ale to lepiej by płukanka dostała się do szklanek już rozrzedzona przez olej a nie od razu "czysta" Edytowane 15 Sierpnia 2014 przez szczur_84
strazak93 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Dziwne bo myślałem że olej do szklanek podaje pompa oleju poprzez kanały olejowe,to niby jakim cudem po wlaniu przez korek wlewu oleju dostanie się do szklanek nie rozrzedzona?
szczur_84 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 a jak wlejesz od góry to nie dostanie się do szklanek? a przynajmniej paru?
strazak93 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Ale wytłumacz mi kolego jakim sposobem się tam dostanie.
VTG Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Tylko Mobila 5w50 rally formula lub valvoline, jeśli zacznie brać olej to 15W60.
Buchcio080 Opublikowano 11 Września 2014 Autor Opublikowano 11 Września 2014 Tylko Mobila 5w50 rally formula lub valvoline, jeśli zacznie brać olej to 15W60.15w60???Wymiana oleju na 5w40 zaskoczyła mnie pozytywami wszystko się udało
Grzechoo131 Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 Jest już wątek nt oleju wiekszość dotyczy 1.8 T, Co prawda ma 180 stron i jest mnóstwo śmieci tam. Ale przeczytałem ostatnio cały bo mam ten sam problem który jest postawiony w nazwie tematu i w tym tyg przechodze na 5w40 bo poprzedni właściciel lał 10w40
elmo814 Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 zajej 5w50 , jak bedzie zle to lej 10w60 rancing
nomad999 Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 (edytowane) Przyszedł czas na wymianę oleju. Zalany jest 10w60 shell helix ultra rancing. Przebieg 190 tys. Zmieniać na jakiś inny? Edytowane 19 Września 2014 przez nomad999
powaguspisz Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Przyszedł czas na wymianę oleju. Zalany jest 10w60 shell helix ultra rancing. Przebieg 190 tys. Zmieniać na jakiś inny? Jeśli Ci wszystko działa prawidłowo i śmiga elegancko to nie zmieniaj, z tym że 10W 60 to nie koniecznie dobry olej do tego silnika i inna kwestia że idzie Zima to lepiej olej 5W40.
BEX4 Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 za bardzo koledzy nie rozumiem dlaczego dążycie aby jeżdzić jak najdłużej na syntetyku???w końcu nasze auta maja ponad 10lat i ponad 200tyś na blacie nie mówie aby lać mineralny bo to już morderstwo dla silnika ale pół syntetyk nie jest czasem idealnym rozwiązaniem do aut z ponad 10 letnim stażem??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się