Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Włącznik świateł, rozbiórka, naprawa podświetlenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dla tych ktorzyecza sie z poprawnym zlozeniem przelacznika do kupy nie wiem czy wam pomoze ale u mnie weszlo gladko. Wsuwamy delikatnie przelacznik na jeho miejsce po czym krecimy lewo prawo delikatnie pchajac sam sie ustawia i wchodzi gladko na swoje miejsce i chodzi jak powinien pozostaje tylko dppchnac by zatrzaski sie zablokowaly:)

Opublikowano

Przy dobrze poskladanym przelączniku nie ma jakiegokolwiek luzu , odleglosci między krawędziami także są równe

Dla potomnych : rozbierając przełącznik pewnie , wyskoczą spręzynki mechanizmu dlatego warto rozwiercic ich gniazdo na przelot i przelozyc zespoloną sprężynke np

z przelacznikow eos /jetta inne . Bardzo ułatwia to montaż pokrętła w gniezdzie

Opublikowano

Dioda od początku nie działała ale mi to nie przeszkadza bo ten pomarańczowy mnie denerwuje. Do niczego nie pasuje. Co do przełącznika to jest czarny, nie gumowany. Przełożyłem z pierścieniem żeby się zgrało ale ułożenie diód nie pasuje. Pierścień z nowego jest też cieńszy i lepiej się dopasowuje, ale ori dla mnie wygląda o niebo lepiej. Jest równo i różnicy nie widać. Może po bardzo dokładnym przyjrzeniu, ale chrom odwraca uwagę i dla mnie jest super. A jestem wymagający. Może bez przesady.

Zamiast tej pomarańczowej wstaw sobie białą i będzie się komponowało z podświetleniem licznika :)

Ja jednak zapoluję na taki włącznik ale z golfa 7 :kox:

a taki z golfa 7 da radę przełożyć do B7 , bo akurat mam dostęp do takiego.

Opublikowano

Tak, pasuje ale jak z kazdym trzeba rezac

Opublikowano (edytowane)

Tak, pasuje ale jak z kazdym trzeba rezac

np i podrezałem(idealnie prosto to mi nie wyszło):

DSC_0520.jpg

łatwo nie było bo mocowanie pokrętła z Golfa 7 jest okrągłe, a nie kwadratowe jak w naszych B6/B7 , no ale dla upartego nic trudnego

Edytowane przez Maniusiek28
Opublikowano

U mnie ponowne polutowanie starych diod wystarczyło :D musiał być zimny lut. 20 min roboty i po sprawie ;)

Opublikowano

Cześć, u mnie problem z przełącznikiem wygląda tak, że jest pozycja 0, przekrecam kluczyk zeby odpalić i włączają mi się światła mijania wbrew mojej woli. Jak złapie pokrętło i poruszam nim troszke to gasną, chociaż nie zawsze. Ogolnie nie działa tak jak powinien. Podświetlenie chyba jest OK albo jedna się nie świeci nie pamiętam. Wiecie co to może być? Pytałem już w sklepie, nie ma dobrych zamienników, tylko china, a w ASO pewnie 400zł.

Opublikowano

Panowie, które włączniki AUTO mają ikonkę świateł postojowych podświetlaną na zielono? Wszystkie B7? Czy w B6 też były. Ewentualnie na jaką diodę wymienić czerwoną we włączniku z B6 żeby wyglądało jak zielona fabryka?

Opublikowano

Tylko z B7 i chyba tylko z końcówką D.

Opublikowano

Tylko z B7 i chyba tylko z końcówką D.

Ok, rozumiem. Z tego co wyczytałem w tym wątku i z info znalezionego w necie wynika, że włącznik AUTO z B6 nie ma osobnej diody w miejscu postojowych, więc nie ma możliwości podmiany na zieloną. Może to potwierdzić ktoś kto rozbierał taki włącznik?
Opublikowano

241449d24282731am.jpg b3755985319afbe2m.jpg a4e4b1b2cfd15faem.jpg

Panowie doszedłem do tego momentu i mam problem ze ściągnięciem przełącznika z trzpienia. Jak to zrobić żeby nic nie połamać?

Opublikowano

Panowie mam brak napięcia na niebiesko - szarym kablu . czyli skutek brak podświetlenia włącznika. Gdzie szukać przyczyny ?

Opublikowano

Czy któryś zamiennik z alledrogo polecacie? Sporo jest w cenach + - 50zł

Opublikowano

koledzy,
czy dioda AUTO w przełaczniku z końcówką D ma kolor pomarańczowy taki sam jak od tylnych przeciwmgielnych czy tez jest to inny odcień?

Opublikowano

A jakie to ma znaczenie? Pomarańcz, to pomarańcz...

Opublikowano

Panowie potrzebuje pomocy,czy jest możliwość wsadzić przełącznik z końcówką D zamiast przełącznika z końcówką B- taki miałem w oryginale(funkcja AUTO)bo powiem ze jak wsadziłem D to nie mogłem wyłączyć świateł , dopiero jak wyjąłem kluczyk ze stacyjki wszystko zgasło...Proszę o pomoc

Opublikowano

Pewnie jest to możliwe ale trzeba zmienić albo kodowanie albo piny w wyłącznik.

Opublikowano

No właśnie nie wiadomo z czym ruszyć... Było tak ze się wyłączyły ale rzadko ... Na Vagu wychodzi błąd 1800

Opublikowano

musialbys zamienic piny w kostce, lub ewentualnie cos zmostkowac w razie potrzeby- musisz znalezc schemat jednego i drugiego i sprawdzic co sie nie zgadza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...